Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги консультування та технічної підтримки з питань програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000847-c 18732709dbcd4c8395cb0314b7c7ae3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 12:02
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Послуги консультування та технічної підтримки з питань програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги консультування та технічної підтримки з питань програмного забезпечення програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби (Джерело фінансування: Державний бюджет України (кошти медичної субвенції))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг В межах розміру бюджетного призначення, відповідно до плану використання бюджетних коштів. Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України (кошти медичної субвенції). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:58
Тендерна Документація Обслуговування Централь (зі змінами).doc
16 січня 2020 11:18
Тендерна Документація Обслуговування Централь.doc
22 січня 2020 12:41
Протокол внесення змін до ТД.pdf
22 січня 2020 12:40
Перелік змін до ТД Обслуговування Централь.docx
22 січня 2020 12:39
Тендерна Документація Обслуговування Централь (зі змінами).doc
16 січня 2020 11:25
Протокол затв.ТД -Централь.pdf
16 січня 2020 11:24
Проект договору.doc
16 січня 2020 11:24
Проект договору (Додаток 6).docx
16 січня 2020 11:24
Лист-згода на обр.перс.дан. (Додаток 5).docx
16 січня 2020 11:23
Технічні характеристики (Додаток 4).docx
16 січня 2020 11:23
Підтвердж. по ст.17 (Додаток 3).doc
16 січня 2020 11:22
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx
16 січня 2020 11:21
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 359 997,00
UAH з ПДВ
359 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИКОМ-ДНЕПР" 369 900,00
UAH з ПДВ
369 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:15
Стаття 17.pdf
07 лютого 2020 16:15
Справка МВД.pdf
07 лютого 2020 10:03
Довідка податкова.pdf
31 січня 2020 15:54
Електронний підпис
31 січня 2020 15:49
Щодо веб-сайту.pdf
31 січня 2020 15:49
цінова пропозиція.pdf
31 січня 2020 15:49
Укрсиб справка.pdf
31 січня 2020 15:49
Статут.pdf
31 січня 2020 15:49
статття 17.pdf
31 січня 2020 15:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 січня 2020 15:49
Режим on-line.pdf
31 січня 2020 15:49
Реєстр виробників ПЗ.pdf
31 січня 2020 15:49
проект догвору.pdf
31 січня 2020 15:49
МТБ.pdf
31 січня 2020 15:49
листи згоди .pdf
31 січня 2020 15:49
Захист довкілля.pdf
31 січня 2020 15:49
є дійсною 120 днів.pdf
31 січня 2020 15:49
Довідка приватбанк.pdf
31 січня 2020 15:49
Довідка податкова.pdf
31 січня 2020 15:49
Довідка 24 на 7.pdf
31 січня 2020 15:49
Довідка 1 місяць.pdf
31 січня 2020 15:49
Відгук 12Т, 1912М.pdf
31 січня 2020 15:49
витяг.pdf
31 січня 2020 15:49
Аналогічні договори.pdf
31 січня 2020 15:49
Акти 1912.pdf
31 січня 2020 15:49
Акти 1905.pdf
31 січня 2020 15:49
ISO 2015.pdf
31 січня 2020 15:49
4 ОПП завірена.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 08:36
Аналогічні договори 106.pdf
03 лютого 2020 08:36
Про працівників.pdf
03 лютого 2020 08:36
Про працівників.pdf
03 лютого 2020 08:36
Лист згода 110.pdf
03 лютого 2020 08:36
ЦП.pdf
03 лютого 2020 08:36
Статут.rar
03 лютого 2020 08:36
Тех характеристикам 109.pdf
03 лютого 2020 08:36
Стат._документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

ТОВ "ДИКОМ-ДНЕПР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Переможець 359 997,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
359 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 13:42
Протокол.pdf укладений
11 березня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 12:03
ДУ № 5 до Дог. № 2015М від 17.02.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 11:52
ДУ № 4 до Дог. № 2015М від 17.02.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:13
ДУ № 3 від 21.12.2020 до Дог. № 2015М 17.02.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 11:51
ДУ №2 до Дог. №2015М.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:14
ДУ № 1.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:13
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 14:07
Договір №2015М.pdf укладений
17 лютого 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.188 ГК України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Змінити п. 2.1 розділу 2 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість договору складає 359 997,00 грн. (триста п'ятдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 59 999,50 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 50 копійок). Планом використання коштів підприємства на лютий – березень місяць 2020 року передбачені видатки в сумі – 65 454,00 грн. (шістдесят п'ять тисяч чотириста п'ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 10 909,00 грн. (десять тисяч дев'ятсот дев'ять гривень 00 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 2015М
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.188 ГК України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Змінити Розділ 11 Договору, виклавши банківські реквізити Замовника в наступній редакції: р/р UA873117440000026008055832290 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 311744 2. КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради повідомляє, що з 01.04.2020 р. є платником податку на додану вартість. Індивідуальний податковий номер 385000906251.
Номер договору про закупівлю: 2015М
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25.12.2015 року №922-VIII із змінами і доповненнями та згідно п. 8.2 розділу 8 Договору, Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору про закупівлю товарів за державні кошти №2015М від 17.02.2020 р. на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 2.1 розділу 2 Договору відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», до 28 лютого 2021 року, виклавши п. 8.1 розділу 8 Договору в наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 28 лютого 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання обов’язків Сторонами»
Номер договору про закупівлю: 2015М
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25.12.2015 року №922-VIII із змінами і доповненнями, а саме узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та згідно п. 10.4 розділу 10 Договору, Сторони досягли взаємної згоди зменшити ціну послуг за місяць до 30 000,00 грн (тридцять тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ, 20%: 5 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2015М
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25.12.2015 року №922-VIII із змінами і доповненнями та згідно п. 8.2 розділу 8 Договору, Сторони досягли взаємної згоди зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2021 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.2.1. розділу 2 Договору, а саме 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ, 20%: 10 000,00 грн. 2. Змінити п. 2.1. розділу 2 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість договору складає 419 997,00 грн. (чотириста дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот дев'яносто сім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 69 999,50 грн. (шістдесят дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн. 50 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 2015М
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 419 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 999,50 UAH)