Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Олександр Боднар +380384931739 info@k-p.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2020 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 11:46 |
Зміни до ТД. doc.doc | |
20 січня 2020 11:43 |
Перелік змін до ТД. doc.doc | |
20 січня 2020 11:43 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зі змінами.doc | |
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 1 документи.doc | |
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 4 проект договору.doc | |
16 січня 2020 11:06 |
ТД.doc | |
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc | |
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc |
20 січня 2020 11:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 січня 2020 11:46 |
Зміни до ТД. doc.doc
|
||||||
20 січня 2020 11:43 |
Перелік змін до ТД. doc.doc
|
||||||
20 січня 2020 11:43 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зі змінами.doc
|
||||||
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 1 документи.doc
|
||||||
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
|
||||||
16 січня 2020 11:06 |
ТД.doc
|
||||||
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
|
||||||
16 січня 2020 11:06 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-20-000022 ● ad2a86b9b9814f30abbe5c71522fb5eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2020 № 3
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 20.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-16-000787-с
16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дані автоматичних індикаторів ризиків
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія ПУШКАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-21 10:56:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-16-000787-c) з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь( нанесення дорожньої розмітки) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
При здійсненні автоматичного відбору процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель,стосовно процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-01-16-000787-c спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5_2(розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт).
Відповідно до частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник здійснює процедуру за предметом закупівлі, визначеним за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь очікуваною вартістю 3 400 000,00 гривень, що відповідає роботам, визначеним відповідно до підрозділу 45200000-9 «Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» розділу 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником при оголошені закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-16-000787-c), очікуваною вартістю 3 400 000,00 гривень не враховані граничні значення визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановлені частиною першою статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-21 17:06:24
Пояснення
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України ”Про публічні закупівлі” послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 цього Закону роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Враховуючи вищенаведене, нанесення дорожньої розмітки в розумінні Закону України ”Про публічні закупівлі” є послугою.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, враховуючи лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 07.02.2017вих. № 3302-06/3816-06 “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі, на який було оголошено процедуру відкритих торгів, у єдиному закупівельному словнику знаходиться під кодом 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки, а оскільки предмет закупівлі товарів та послуг обирається за показником четвертої цифри основного словника, замовником було обрано код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а також зазначено у дужках конкретну назву послуги.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Оскільки, предметом закупівлі є послуги з нанесення дорожньої розмітки, замовником в тендерну документацію було включено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 1% (34 000,0 грн.) від очікуваної вартості закупівлі 3 400 000,0 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України від 24.01.2020 р. в Хмельницькій області, існує необхідність відмінити торги згідно абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-01-27 13:43:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2020 №23
2020-01-29 09:22:17
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 січня 2020 13:42 |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України від 24.01.2020 р. в Хмельницькій області, існує необхідність відмінити торги згідно абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
27 січня 2020 13:42
|
Електронний підпис |
27 січня 2020 13:39
|
протокол відміна ВТ скан.pdf |