Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нанесення дорожньої розмітки)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000787-c 7e11e8e5b3ba4525a33879d6836be526
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Боднар

+380384931739 info@k-p.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа: Олександр Боднар
+380384931739
info@k-p.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 14:16
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
нанесення дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:46
Зміни до ТД. doc.doc
20 січня 2020 11:43
Перелік змін до ТД. doc.doc
20 січня 2020 11:43
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зі змінами.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 1 документи.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
16 січня 2020 11:06
ТД.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
20 січня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:46
Зміни до ТД. doc.doc
20 січня 2020 11:43
Зміни до ТД. doc.doc
20 січня 2020 11:43
Перелік змін до ТД. doc.doc
20 січня 2020 11:43
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зі змінами.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 1 документи.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
16 січня 2020 11:06
ТД.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc
16 січня 2020 11:06
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-20-000022 ● ad2a86b9b9814f30abbe5c71522fb5eb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020 12:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.01.2020 № 3
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 20.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-16-000787-с
16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дані автоматичних індикаторів ризиків

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія ПУШКАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-21 10:56:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-16-000787-c) з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь( нанесення дорожньої розмітки) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
При здійсненні автоматичного відбору процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель,стосовно процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-01-16-000787-c спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-5_2(розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт).
Відповідно до частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник здійснює процедуру за предметом закупівлі, визначеним за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь очікуваною вартістю 3 400 000,00 гривень, що відповідає роботам, визначеним відповідно до підрозділу 45200000-9 «Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» розділу 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником при оголошені закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-16-000787-c), очікуваною вартістю 3 400 000,00 гривень не враховані граничні значення визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановлені частиною першою статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-21 17:06:24

Пояснення

Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України ”Про публічні закупівлі” послугами є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 цього Закону роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Враховуючи вищенаведене, нанесення дорожньої розмітки в розумінні Закону України ”Про публічні закупівлі” є послугою.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, враховуючи лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 07.02.2017вих. № 3302-06/3816-06 “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі, на який було оголошено процедуру відкритих торгів, у єдиному закупівельному словнику знаходиться під кодом 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки, а оскільки предмет закупівлі товарів та послуг обирається за показником четвертої цифри основного словника, замовником було обрано код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а також зазначено у дужках конкретну назву послуги.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Оскільки, предметом закупівлі є послуги з нанесення дорожньої розмітки, замовником в тендерну документацію було включено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 1% (34 000,0 грн.) від очікуваної вартості закупівлі 3 400 000,0 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України від 24.01.2020 р. в Хмельницькій області, існує необхідність відмінити торги згідно абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-01-27 13:43:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2020 №23

2020-01-29 09:22:17

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 січня 2020 13:42
Коментар щодо відміни: Враховуючи висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України від 24.01.2020 р. в Хмельницькій області, існує необхідність відмінити торги згідно абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 січня 2020 13:42
Електронний підпис
27 січня 2020 13:39
протокол відміна ВТ скан.pdf