Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 108,00 UAH
UA-2020-01-16-000625-b 07044fb2f5e54567b710d55d8d784d09
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Блінова

+380672012449
+380459841550
fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Наталія Блінова
+380672012449, +380459841550
fev10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-05c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-04c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-01c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-08c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, жовта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-09c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, сіра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-02c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

16 січня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОМ СІСТЕМ»
#41925714
Переможець 6 108,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 15:55

Документи

16 січня 2020 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 14:37
Договір№11 від 20.10.2020.pdf укладений
20 січня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 14:27
Договір № 11 від 20.01.2020.pdf укладений
20 січня 2020 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 108,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 018,00 UAH)