Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Магнітні картки, код 30160000-8 за ДК 021:2015 (квитки проїзні)»
Очікувана вартість
1 540 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000347-c 15c8f6c3679a4a3487614dfcbdd8bd20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 14:48
Очікувана вартість: 1 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 шт
квитки проїзні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Олени Теліги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за партію Товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту поставки замовленої партії Товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 09:53
Додаток 1.docx
16 січня 2020 09:53
Додаток 2.docx
16 січня 2020 09:53
Додаток 3.docx
16 січня 2020 09:53
Додаток 4.docx
16 січня 2020 09:53
Додаток 5.docx
16 січня 2020 09:53
Додаток 6.docx
16 січня 2020 09:53
ТД.docx
16 січня 2020 09:53
Додаток 7.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Поллі-Сервіс 1 158 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Спекл" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 059 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:05
щодо ст.17.pdf
03 лютого 2020 16:05
щодо захист.довк.pdf
03 лютого 2020 16:05
ПДВ.pdf
03 лютого 2020 16:05
Паспорт Алєва Д.С.pdf
03 лютого 2020 16:05
Оригінал Статут.pdf
03 лютого 2020 16:05
Наказ Кузьменко.pdf
03 лютого 2020 16:05
Код до Статуту.pdf
03 лютого 2020 16:05
ЕДРПОУ.pdf
03 лютого 2020 16:05
Додаток4. щодо ст.17.pdf
03 лютого 2020 16:05
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Поллі-Сервіс

ТОВ "Компанія Спекл"

ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Поллі-Сервіс
#32912338
Переможець 999 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Поллі-Сервіс
#32912338
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:57
95-К-20-25.02.2020-ПОЛЛІ-СЕРВІС ТОВ — звіт про виконання від 01.12.2020.pdf укладений
01 грудня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:50
95-К-20-25.02.2020-ПОЛЛІ-СЕРВІС ТОВ — угода про розірвання від 30.11.2020 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:50
1_95-К-20-25.02.2020-ПОЛЛІ-СЕРВІС ТОВ — угода про розірвання від 30.11.2020.pdf укладений
30 листопада 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 11:15
95-К-20-25.02.2020-ПОЛЛІ-СЕРВІС ТОВ-ДУ1 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 11:15
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 10:48
95-К-20-25.02.2020-ПОЛЛІ-СЕРВІС ТОВ.pdf укладений
26 лютого 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною ціни на товар керуючись п.п. 11.1., 11.2. Договору та відповідно до пункту 5 частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 998 400,00 грн, з ПДВ. Кількість товару після внесення змін - 200000 шт.
Номер договору про закупівлю: 95-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати Договір з причини припинення реалізації проїзних квитків на термін дії у зв’язку з продовженням дослідної експлуатації АСОП відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №1934 від 26 жовтня 2018 року «Про введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» зі змінами та набрання чинності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №399 від 05 березня 2020 року «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичному режимі руху», що набуло чинності з 1 квітня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 95-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: угода про розір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність потреби у закупівлі зумовлене набранням чинності Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №399 від 05.03.2020 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»