Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000180-b 37129df74b9a40f5913235bf0efc901f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 посл.
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг До 26 числа кожного місяця Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

16 січня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:08
Договір №30.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Сторожинецьке ЖКГ"
#35221651
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 11:10

Документи

16 січня 2020 11:10
Електронний підпис
16 січня 2020 11:10
Договір №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 09:23
Додаткова угода № 1178 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:21
1_Додаткова угода № 1178.pdf укладений
18 грудня 2020 09:20
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:53
Додаткова угода № 1036 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:52
1_Додаткова угода № 1036.pdf укладений
17 листопада 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:53
Додаткова угода №930 (1).PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 11:53
1_Додаткова угода №930.PDF укладений
29 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 11:11
Договір №30.pdf укладений
16 січня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди до внесення змін до п.2.1. Договору та зменшити загальну суму договору на 49999,00 грн., в т.ч. ПДВ. визначивши остаточну суму Договору - 149001,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 930
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору на 49999,00 грн. та визначити остаточну суму 99002,00 грн. Обсяг зменшиться з 10 послуг до 5 послуг
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1036
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.1. Договору та зменшити загальну суму договору на 13 493,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1178
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML