Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузники для дітей, підгузники для дорослих, калоприймачі, сечоприймачі
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-01-16-000003-a c94a329b624c4feab939751aebec3996
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рібий Галина -

+380323130489 cpmsd2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 40626575
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Рібий Галина -
+380323130489
cpmsd2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2020 02:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 02:25
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 02:25
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 16 січня 2020 12:08
Підгрузіть будь-ласка тендерну документацію
Відповідь відсутня

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Підгузники для дітей, підгузники для дорослих
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 187 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 936,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 лютого 2020 13:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 стоп.пап
Підгузники для дітей 5 Junior (12-25кг) 58 шт
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Дата доставки: 31 грудня 2020
36 стоп.пап
Підгузники для дітей 6 Junior Extra (16+ ) 54шт
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Дата доставки: 31 грудня 2020
125 стоп.пап
Підгузники для дорослих Medium 30шт
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Дата доставки: 31 грудня 2020
158 стоп.пап
Підгузники для дорослих Large 30шт
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 стоп.пап
Підгузники для дорослих Extra Large 30шт
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: Постачальник передає у власність Замовника, а Замовник оплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації, що додається до Договору про закупівлю і є його невід'ємною частиною. Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства. Постачальник надає Замовнику рахунок та видаткову накладну в день поставки відповідної партії товару. Замовник оплачує товар згідно з накладними, відповідно до поступлень з місцевого бюджету на відповідний КЕКВ 2220. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо поставок.
Дата подання: 16 січня 2020 11:47
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте протягом дії договору ?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 січня 2020 13:57
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неправильно визначеною потребою закупівлі
Документи:
17 січня 2020 13:56
протокол