Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію
Очікувана вартість
250 728,00 UAH
UA-2020-01-15-003662-c 8d7d60b2f9814e019753c86afd364d9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Колган

+380646522022 mrc-pmsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЛОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" МІЛОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38665243
Місцезнаходження: 92500, Україна , Луганська обл., Міловський р-н, смт. Мілове, вул. Миру, буд. 44
Контактна особа: Людмила Колган
+380646522022
mrc-pmsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 19:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 12:22
Очікувана вартість: 250 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 507,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 84 упаковки (ФКУ Нутрі 2 Енерджі (або еквівалент) – 43 упаковки, ФКУ Нутрі 2 Концентрат (або еквівалент) – 41 упаковка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 упаковка
Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92500, Україна, Луганська область, Міловський район, смт. Мілове, вул. Миру, буд. 44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на адресу Замовника. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 18:11
ТД.docx
15 січня 2020 18:11
Додаток 4.doc
15 січня 2020 18:11
Додаток 1 .docx
15 січня 2020 18:11
Додаток 3.docx
15 січня 2020 18:11
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 17 січня 2020 16:31
Дата відповіді: 20 січня 2020 07:23
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте? Дякуємо
Відповідь: одну поставку

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-003662-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 17 січня 2020 15:30
Дискримінаційні положення документації
Дорого дня, Шановний Замовнику!
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть бути передбачені в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Ретельно проаналізувавши розміщену тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації (саме в Додатку 2 до тендерної документації), які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав інших Учасників брати участь у даних торгах, згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію конкурсних торгів, так як медико-технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі вочевидь виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме внести зміни в Тендерну документацію та розділити предмет закупівлі на лоти за принципом 1 позиція/найменування – 1 лот. В іншому випадку залишаємо за собою право оскарження процедури в Антимонопольному комітеті України.

Також, проаналізувавши тендерну документацію на закупівлю, звертаємо увагу, що Вами порушено вимоги методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829 зі змінами. Згідно Методрекомендацій МОЗу визначено критерії підбору спеціальних продуктів лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію. Просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти його у відповідності до Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829, а саме: Одиниці виміру – грами білка. Лот 1 Кількість – 5270,94 грам білка. Лот 2 Кількість – 12300,00 грам білка.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 15:07
Доброго дня, шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Тендерну документацію на закупівлю розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та не встановлено жодних дискримінаційних вимог.. Відповідно до ст. 20 Закону для здійснення закупівлі замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.2 ст. 22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовником у тендерній документації зазначено наступне: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент»». Таким чином, Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги.
При оприлюдненні закупівлі замовник керувався висновком КНП «Міжобласний спеціалізований медико-технічний центр - центр рідкісних (органних) захворювань» лікаря-генетика «Міжобласного спеціалізованого медико-генетичного центру – центру рідкісних (орфанних) захворювань», виданого хворій дитині, яка потребує спеціального лікувального харчування. Використання двох сумішей одночасно показує високу ефективність лікування (рівень феніланіну крові) та лабораторної оцінки нутрітивного статусу. Отже, один препарат доповнює інший і їх розрахунки по потребі робляться стосовно рекомендацій лікаря-генетика.
Щодо визначення предмета закупівлі, Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, де зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Розбивка предмету закупівлі на лоти є правом, але не обов’язком замовника згідно до вищезазначеного Порядку.
Таким чином, об'єднання двох продуктів в один лот є обґрунтованим, виходячи з об'єктивних потреб пацієнта, та не є порушенням у розумінні Закону.
Також інформуємо, що Замовником дотримано вимог методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829 зі змінами (Далі - Наказ). Даний Наказ не передбачає необхідності оприлюднення процедури закупівлі із зазначенням одиниці виміру – грами білка, він регулює планування та розрахунки потреби у продуктах спеціального харчування для хворих дітей. Отримання товару в упаковках важливе тим, що це покращить якість та довготривалість зберігання даного виду продукції, а також передачі необхідної кількості батькам дитини для використання за призначенням, враховуючи віддаленість постійного місця проживання дитини від МІЛОВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ. Додаток 2 до тендерної документації передбачає усі необхідні характеристики, які зазначені в Наказі, в т. ч. вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту. Замовник зацікавлений якомога швидше закупити товар визначений в технічних вимогах задля забезпечення життя та здоров’я дитини.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 132 631,20
UAH з ПДВ
132 631,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНФАР" 250 482,00
UAH з ПДВ
250 482,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 250 582,80
UAH з ПДВ
250 582,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 17:21
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:18
Dovidka_20014409840710797839.pdf
05 лютого 2020 17:18
ДПС.pdf
30 січня 2020 14:56
Електронний підпис
30 січня 2020 14:53
ГЛ ст.17.pdf
30 січня 2020 14:53
ГЛ Санкції.pdf
30 січня 2020 14:53
Гарантійний лист 80%.pdf
30 січня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 14:53
Технічні вимоги.pdf
30 січня 2020 14:53
Проект договору.pdf
30 січня 2020 14:53
Доручення.pdf
30 січня 2020 14:53
Додаток 4 лист згода.pdf
30 січня 2020 14:53
Довідка ст.236 ГКУ.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 00:12
Електронний підпис
30 січня 2020 00:09
SHS_ISO 22000 till 25-05-2021.pdf
30 січня 2020 00:09
SHS_ISO 9001 Certificate.pdf
30 січня 2020 00:09
Довідка до додатку 4.pdf
30 січня 2020 00:09
Доккменти додатка 3.pdf
30 січня 2020 00:09
Довідка до додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

ТОВ "ВІНФАР"

ПРАТ "МФК-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Переможець 132 631,20
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б"777""
#35662229
132 631,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 12:02
договір фенілкетонурія.PDF укладений
17 лютого 2020 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 132 631,20
UAH (в тому числі ПДВ 22 105,20 UAH)