Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одномісні парти та стільці учнівські
Single desks and chairs for students
Очікувана вартість
12 160 000,00 UAH
UA-2020-01-15-003542-c 5a2993db76934cc78db437250e7e6a33
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
National ID: 37397216
Contact point: Olga Drozdova
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 12:03
Очікувана вартість: 12 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121600 UAH
Publication date: 15 січня 2020 17:39
Enquiries until: 03 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 09 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 12 160 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 800 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7600 штуки
Одномісні парти та стільці учнівські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-А
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Single desks and chairs for students
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-15-003542-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:39466176
Дата подання: 05 лютого 2020 13:33
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
15 січня 2020 року Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) оголошено процедуру закупівлі, предмет якої за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Одномісні парти та стільці учнівські), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-15-003542-c. У тендерній документації на закупівлю: «Шкільні меблі» код 39160000-1 ДК 021:2015 (одномісні парти та стільці учнівські) затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від «28» січня 2020 року № 49/01 (надалі – ТД) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги для учасників. Дані вимоги обмежують зокрема і нас як потенційного учасника, який має необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі. Виробляючи товар на території України, ми маємо всі можливості для поставки необхідних товарів з незначними відхиленнями від встановлених Замовником технічних характеристик, що ніяким чином не вплинуть на якість продукції, а крім того суттєво зменшать ціну на товар. У п.1 Додатку № 1 до ТД від учасників вимагається: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. Приміщення/будівлі, на території яких знаходяться виробничі потужності Учасника або виробника, якщо Учасник не є виробником мають знаходитися на території міста Києва або Київської області.». Зазначена вимога є жорсткою дискримінаційною вимогою по відношенню до вітчизняних виробників, зокрема порушує і наші законні права та інтереси у зв’язку з наступним. Ретельно вивчивши ТД ми виявили, що товари які вимагає поставити Замовник не виробляються на території України. Ми переконані, що умови ТД прописані таким чином, що поставка таких товарів може бути здійснена лише з за кордону зокрема із Китаю. Тобто, ТД суттєво обмежує коло учасників закупівлі, дискримінує учасників, які можуть запропонувати подібну продукцію, яка виконує всі необхідні функції. Встановлюючи таку вимогу, Замовник порушує права та законні інтереси більше ніж 30 вітчизняних виробників та ставить під сумнів здорову конкуренцію, яка є одним із основних принципів здійснення процедури закупівлі, та завідомо порушує принцип максимальної економії та ефективності. Виходячи з наведеного, за 1 (одну) шт. пропонується занадто зависока ціна - 1 600 грн. 00 коп. (одна тисяча шістсот гривень нуль копійок), що є значно вище ніж середня ціна на ринку щодо відповідних товарів в Україні. Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі маємо великий досвід у виробництві товарів, що складають предмет закупівлі і з впевненістю можемо підтвердити та гарантувати те, що знаходячись в межах території України однак за межами міста Києва та Київської області є можливість поставляти товари, що є предметом закупівлі, не гірше ніж у тих учасників, які мають виробничі потужності в межах території визначеної Замовником. Виробництво, а тим паче поставка товару таким чином не вплине ні на якість ні на технічні можливості товару, а навпаки позитивним чином відобразиться на його вартості. У разі внесення змін до ТД шляхом виключення відповідних дискримінаційних вимог встановлених Замовником, не буде вбачатись порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, буде дотримано встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів щодо здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та принцип максимальнї економії та ефективності. Крім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що Замовником передбачено тендерною документацією, що при розгляді та оцінці пропозицій Учасника, він може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Враховуючи те, що на момент подачі даної вимоги інформація в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит» не може бути підставою для відхилення пропозиції учасників, які потенційні учасники процедури закупівлі вважаємо за потрібне викласти вказаний пункт у наступній редакції: «Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит», але вказана інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції учасників.» Оскільки в рамках зазначеної закупівлі є численні порушення принципів здійснення процедури закупівлі, зокрема принцип недискримінації учасників, а крім того принцип максимальної економії та ефективності, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації, порушень законодавства України та порушень прав учасників потенційних учасників закупівлі, на підставі ст.ст. 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-01-15-003542-c шляхом встановлення дискримінаційнійних вимог для учасників. 3. Зобов’язати Замовника - Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації шляхом: - виключення вимоги щодо «наявності у Учасника приміщення/будівлі, на території яких знаходяться виробничі потужності Учасника або виробника, якщо Учасник не є виробником мають знаходитися на території міста Києва або Київської області»; - викладення вказаного у скарзі пункту у наступній редакції: «Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит», але вказана інформація не може бути підставою для відхилення пропозиції учасників.»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 06.02.2020 № 2271.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 18:38
Номер скарги: UA-2020-01-15-003542-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код ЄДРПОУ:32153207
Дата подання: 08 лютого 2020 20:05
Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі та порушують наше право на участь у закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 19:21
Рішення від 12.02.2020 № 2658 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 19:21
Рішення від 25.02.2020 № 3592.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: До Тендерної документації було внесено зміни відповідно до рішення АМКУ №3592-р/пк-пз від 25.02.2020р
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2020 17:37

Документи подані скаржником

05 лютого 2020 13:33
Скарга АМКУ МДМ.pdf
05 лютого 2020 13:33
Скарга АМКУ МДМ.pdf

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2020 18:38
рішення від 06.02.2020 № 2271.pdf

Документи подані скаржником

08 лютого 2020 19:19
Платіжне доручення.pdf
08 лютого 2020 19:19
Гарантія Банку.rar
08 лютого 2020 19:19
Скарга з Додатками.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000046 ● 092b03475e1b4945924288c3250396ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-15-003542-c 15.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-22 10:11:16

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі одномісних парт та стільців учнівських за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-003542-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити виконання зобов’язань щодо передання товару додатковою угодою від 15.06.2020 № 1 до договору від 07.04.2020 № 34?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-24 10:54:54

Про надання інформації

Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло запит Державної аудиторської служби України, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-003542-c «Шкільні меблі» код 39160000-1 ДК 021:2015 (одномісні парти та стільці учнівські) про надання пояснень щодо об’єктивних обставин продовження виконання зобов’язань за Договором від 07.04.2020 № 34 додатковою угодою від 15.06.2020 № 1 та повідомляє наступне.
Відповідно до листа товариства з обмеженою відповідальністю «Українське навчання» від 02.06.2020р. №07/45 з проханням про перенесення строків поставки з 16.06.2020р. по 14.08.2020р. у зв’язку з форс-мажорними обставинами, спричиненими поширенням вірусу COVID-19 та обмежувальними заходами на території України, управлінням освіти було прийнято рішення про внесення змін до Договору від 07.04.2020 № 34 шляхом укладання додаткової угоди керуючись ст. 188 Господарського Кодексу України, ст. 651 Цивільного Кодексу України.
Скан-копії листів від ТОВ «Українське навчання» (учасник закупівлі), ТОВ «ВЕМА КІДС» (виробник товару), Letterhead of Suzhou Ginghongxin Plastic Co.,Ltd. (виробник комплектуючих) додаються.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-01 17:22:20

Пояснення

За результатом розгляду висновку, тендерний комітет управління освіти надає пояснення.

1. З приводу порушень в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї зазначаємо про наступне.
Рішенням від 25.02.2020 № 3592-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги Підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян «ЕЛКОН-ДІЗАЙН», зобов’язано Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК021:2015:39160000-1 – Шкільні меблі», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-15-003542-с, з метою усунення порушення, наведених в мотивувальній частині цього рішення.
Виконуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Положення ч. 2, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюють, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У повній відповідності до вимог та положень Закону Замовником 6 березня 2020 року на офіційному веб-порталі закупівлі розміщено:
- Тендерну документацію одномісні парти та стільці учнівські зміни від 06.03.2020р.,
- Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 6 березня 2020 року № 122/03 з повним переліком змін, які було внесено до складу Тендерної документації.

Всі зміни, які було внесено до Тендерної документації відображено за змістом шляхом закреслення – по відношенню до тексту Тендерної документації, який виключається та шляхом виділення іншим кольором – по відношенню до тексту Тендерної документації, який доповнено.

Всі зміни, які внесено Замовником до Тендерної документації, викладено в максимально доступному та зрозумілому форматі.

Відповідно, Висновок про результати моніторингу закупівлі в цієї частині Замовник вважає безпідставним, необґрунтованим, таким, що не відповідає положенням чинного законодавства України та таким, що не підлягає виконанню.

2. Щодо розгляду Замовником тендерної пропозиції зазначаємо про наступне.

У відповідності до положень п. 3.3. ч. 3 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначив про необхідність надання учасниками сканованих копій діючого(их) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗу України на матеріали, з яких виготовлено запропоновану продукцію, а саме:
- MDF,
- фарба порошкова,
- ABS або РР пластик,
- меблева фурнітура.
У складі Тендерної пропозиції Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Розумники» надано наступні Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи:
від 03.07.2018р. № 602-123-20-1/29270 - Об’єкт експертизи – меблі для учбових приміщень згідно з додатком;
від 07.04.2016р. № 05.03.02-04/11599 – Об’єкт експертизи – плити деревоволокнисті сухого способу виробництва (MDF) відповідно до ТУ У 20.2-35255146-001:2010 «Плити деревоволокнисті сухого способу виробництва (MDF)»;
від 20.03.2017р. № 602-123-20-3/7562 – Об’єкт експертизи – епоксидна порошкова (UX), епоксидно-поліефірна (UM), поліефірна фарба (UP), поліуретанова фарба (UU);
від 22.03.2016р. № 05.03.02-04/8486 – Об’єкт експертизи – грунтовка ГФ-021, антикорозійна ТМ «Farbex», грунтовка ГФ-021 ТМ «DekART», грунтовка по іржі ПФ-010М ТМ «Delfi», грунтовки деревозахисні ТМ «Maxima» і ТМ «Delfi» за ТУ 24.3-14005076-069:2006;
від 30.04.2015р. № 05.03.02-03/18534 – Об’єкт експертизи – листи, плити, стрічки ABS/PMMA, ABS/TPU, ABS/PS, ABS/ASA, ABS/PC-PMMA, ABS;
від 28.04.2017р. № 602-123-20-3/13320 – Об’єкт експертизи – меблева фурнітура: ручки, ніжки, гачки, петлі, кріплення та інші меблеві частини.
Відповідно, Учасником надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗу України, як загалом на виріб – шкільні меблі, так і на всі матеріали які повинні були бути підтверджені висновком у відповідності до вимог Тендерної документації.
У зв’язку з цим у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Розумники».
Таким чином, Висновок про результати моніторингу закупівлі і в цієї частині Замовник вважає безпідставним, необґрунтованим, таким, що не відповідає положенням чинного законодавства України та таким, що не підлягає виконанню.
Крім того, повідомляємо, що за результатом проведеного тендеру між управлінням освіти та ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" укладено Договір від 07.04.2020 № 34, на підставі якого вже частково поставлено товар в заклади освіти.
Відміна торгів призведе до того, що в новому навчальному році учні перших класів, які мають здобувати освіту в рамках проекту Нової української школи, не будуть забезпечені самим необхідним – партами. Відсутність парт в навчальних закладах на початку нового навчального року може визвати негативну реакцію з боку батьків, Громадських об’єднань призведе до негативних соціальних наслідків. Але найголовніше, що 7600 дітей не сядуть з 1 вересня за парти, їх зустрінуть пусті класи, чим назавжди буде зіпсовано перше враження від школи!
Зауваження, надані фахівцями Північного офісу Державної аудиторської служби України взяті до уваги та будуть враховані при проведенні інших закупівель.
За обставин, які зазначено вище, Замовник просить Північний офіс Державної аудиторської служби України взяти дане пояснення до уваги.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 березня 2020
UA-2020-01-15-003542-c5a2993db76934cc78db437250e7e6a33
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Розком Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 березня 2020 15:08
Електронний підпис
12 березня 2020 15:08
Електронний підпис
12 березня 2020 15:08
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:29
Протокол.pdf
24 лютого 2020 13:28
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 13:27
Комерційна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:00
СТАТУТ.pdf
21 лютого 2020 17:00
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 17:00
Наказ.pdf
21 лютого 2020 17:00
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 лютого 2020 17:00
ІПН.pdf
21 лютого 2020 17:00
4ОПП.pdf
21 лютого 2020 17:00
Технічна частина.pdf
21 лютого 2020 17:00
Комерційна пропозиція.pdf

Документи

13 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 17:36
Електронний підпис
26 березня 2020 17:36
Електронний підпис
26 березня 2020 17:35
Копія МВС Васильєв.pdf
13 березня 2020 11:02
Електронний підпис
13 березня 2020 11:02
Електронний підпис
13 березня 2020 11:01
Статут оригінал.pdf
13 березня 2020 11:01
Банківські документи.rar
13 березня 2020 11:01
Копія Статуту.pdf
13 березня 2020 11:00
Висновки ДСЕЕ матеріали.pdf
13 березня 2020 11:00
Проект договору.pdf
13 березня 2020 11:00
Копія Паспорт та ІПН.pdf
13 березня 2020 11:00
технічна специфікація.pdf
13 березня 2020 11:00
ст 17 Інформація.pdf
13 березня 2020 11:00
працівники.pdf
13 березня 2020 11:00
Санкції.pdf
13 березня 2020 11:00
Згода з тз.pdf
13 березня 2020 11:00
Товар якісний та новий.pdf
13 березня 2020 11:00
Субпідрядник.pdf
13 березня 2020 11:00
Лист згода опд.pdf
13 березня 2020 11:00
Поставка.pdf
13 березня 2020 11:00
Мат тех база.pdf
13 березня 2020 11:00
Право підпису.pdf
13 березня 2020 11:00
Гарантія.zip
13 березня 2020 11:00
Ненадання свідоцтва ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:00
погодження строку ТП 90.pdf
13 березня 2020 11:00
Додаток 6 ст 17.pdf
13 березня 2020 11:00
Захист довкілля.pdf
13 березня 2020 11:00
Копія Витягу ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:00
Ліцензування.pdf
13 березня 2020 11:00
Зразки.pdf
13 березня 2020 11:00
Доставка.pdf
13 березня 2020 11:00
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:00
Занижені ціни.pdf
13 березня 2020 11:00
Довідка.pdf
13 березня 2020 11:00
Вчасна доставка.pdf
13 березня 2020 11:00
Гарантія на товар 12 міс.pdf
13 березня 2020 11:00
Гарантійний лист.pdf
13 березня 2020 11:00
тендерна пропозиція.pdf

Документи

13 березня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 17:40
Електронний підпис
13 березня 2020 17:40
тех паспорт на ИВЕКО.PDF
13 березня 2020 17:40
Тех паспорт Газель.pdf
13 березня 2020 17:40
тенедрна_пропозицiя_1.pdf
13 березня 2020 17:39
Таблиця відповідності.pdf
13 березня 2020 17:39
субпідрядник.pdf
13 березня 2020 17:39
СЕС.pdf
13 березня 2020 17:39
Рейтинг_(2020).zip
13 березня 2020 17:39
проект договору.pdf
13 березня 2020 17:39
ПОДАТКОВІ документи.pdf
13 березня 2020 17:39
Лiцензiя.zip
13 березня 2020 17:39
Ліцензування.pdf
13 березня 2020 17:39
Лист ст. 17.pdf
13 березня 2020 17:39
Лист про заниження ціни.pdf
13 березня 2020 17:39
лист працівники.pdf
13 березня 2020 17:39
Лист згода на обробку.pdf
13 березня 2020 17:39
Лист гарантія доставка.pdf
13 березня 2020 17:39
Лист - роз'яснення.pdf
13 березня 2020 17:39
Копія СТАТУТУ.pdf
13 березня 2020 17:39
Копія паспорта.pdf
13 березня 2020 17:39
Інформація про Учасника.pdf
13 березня 2020 17:39
зразки.pdf
13 березня 2020 17:39
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
13 березня 2020 17:39
довідка довкілля.pdf
13 березня 2020 17:39
Гарантия_1389.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ТОВ Розком

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 12 129 600,00
UAH з ПДВ
12 129 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники" 12 154 680,00
UAH з ПДВ
12 154 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 17:36
Електронний підпис
26 березня 2020 17:36
Електронний підпис
26 березня 2020 17:35
Копія МВС Васильєв.pdf
13 березня 2020 11:02
Електронний підпис
13 березня 2020 11:02
Електронний підпис
13 березня 2020 11:01
Статут оригінал.pdf
13 березня 2020 11:01
Банківські документи.rar
13 березня 2020 11:01
Копія Статуту.pdf
13 березня 2020 11:00
Висновки ДСЕЕ матеріали.pdf
13 березня 2020 11:00
Проект договору.pdf
13 березня 2020 11:00
Копія Паспорт та ІПН.pdf
13 березня 2020 11:00
технічна специфікація.pdf
13 березня 2020 11:00
ст 17 Інформація.pdf
13 березня 2020 11:00
працівники.pdf
13 березня 2020 11:00
Санкції.pdf
13 березня 2020 11:00
Згода з тз.pdf
13 березня 2020 11:00
Товар якісний та новий.pdf
13 березня 2020 11:00
Субпідрядник.pdf
13 березня 2020 11:00
Лист згода опд.pdf
13 березня 2020 11:00
Поставка.pdf
13 березня 2020 11:00
Мат тех база.pdf
13 березня 2020 11:00
Право підпису.pdf
13 березня 2020 11:00
Гарантія.zip
13 березня 2020 11:00
Ненадання свідоцтва ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:00
погодження строку ТП 90.pdf
13 березня 2020 11:00
Додаток 6 ст 17.pdf
13 березня 2020 11:00
Захист довкілля.pdf
13 березня 2020 11:00
Копія Витягу ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:00
Ліцензування.pdf
13 березня 2020 11:00
Зразки.pdf
13 березня 2020 11:00
Доставка.pdf
13 березня 2020 11:00
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 11:00
Занижені ціни.pdf
13 березня 2020 11:00
Довідка.pdf
13 березня 2020 11:00
Вчасна доставка.pdf
13 березня 2020 11:00
Гарантія на товар 12 міс.pdf
13 березня 2020 11:00
Гарантійний лист.pdf
13 березня 2020 11:00
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 15:08
Електронний підпис
12 березня 2020 15:08
Електронний підпис
12 березня 2020 15:08
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:29
Протокол.pdf
24 лютого 2020 13:28
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 13:27
Комерційна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:00
СТАТУТ.pdf
21 лютого 2020 17:00
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 17:00
Наказ.pdf
21 лютого 2020 17:00
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 лютого 2020 17:00
ІПН.pdf
21 лютого 2020 17:00
4ОПП.pdf
21 лютого 2020 17:00
Технічна частина.pdf
21 лютого 2020 17:00
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
12 129 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 17:17
Додаткова угода №2 (до договору №34 на закупівлю шкільні меблі).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 11:34
Додаткова угода № 1 до Дог. № 34.pdf зміни до договору
16 червня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:40
Договір № 34 (одномісні парти та стільці учнівські).pdf укладений
08 квітня 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 129 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 021 600,00 UAH)