код ДК 021-2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідке; молоко згущене)
Очікувана вартість
506 880,00 UAH
UA-2020-01-15-003019-c c80eede8e7c34db8900377eff26fe824
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Херсонський ліцей Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295850
Вебсайт замовника: https://hlor.ks.ua/
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Полтавська, 89
Контактна особа замовника: Людмила Васильєва
+380959473222
vacilek47@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 14:24
Очікувана вартість: 506 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 534,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 літр
Молоко рідке
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 кілограми
Молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
F1: 5%
учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): 5%
товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка): 2%
учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
F2: 10%
в учасника наявний акт обстеження потужностей: 10%
в учасника відсутній акт обстеження потужностей: 0%

Тендерна документація

29 січня 2020 14:49
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 14:49
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
29 січня 2020 14:47
Додаток № 4.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 8.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 2 зміни.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 1.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 5.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 7.docx
29 січня 2020 14:47
Тендерна документація зміни.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 3.docx
29 січня 2020 14:49
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 14:48
Електронний цифровий підпис
15 січня 2020 16:21
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 14:49
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
29 січня 2020 14:47
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
29 січня 2020 14:47
Додаток № 4.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 8.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 2 зміни.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 1.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 5.docx
29 січня 2020 14:47
Додаток № 7.docx
29 січня 2020 14:47
Тендерна документація зміни.docx
15 січня 2020 16:20
МОЛОКО.zip
29 січня 2020 14:47
Додаток № 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000005 ● a0c572e99a034dd881db263664078f8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-21 15:10:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.02.2020 № 47

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-15-003019-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-25 12:18:02

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, яку проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2020-01-15-003019-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 28 Закону, у разі закупівлі товарів, які виробляються не за окремо розробленою специфікацією та для яких існує постійно діючий ринок, оцінка пропозицій учасників проводиться за критерієм «Ціна»
Предметом закупівлі є товар (молоко) якість якого повинна відповідати затвердженим нормам якості для Товару даного виду (ДСТУ), (пункт 2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації)).
В тендерній документації зміст обґрунтування встановлення додаткових критеріїв оцінки крім критерію «Ціна» не стосується питання існування або відсутності постійно діючого ринку товару щодо постачання масла вершкового.
У зв’язку з вказаним просимо надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна».

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-28 14:51:54

Пояснення

У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області від 25 лютого 2020 року Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник), надає наступні пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна»:
Керуючись рекомендаціями Мінекономрозвитку лист №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року, яким передбачено, що віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер».
Те, що предметом цієї закупівлі, є продукти харчування, для яких існує постійно діючий ринок, не означає, що замовник має купувати продукти у учасників, які пропонують найнижчу ціну. Замовник не купує ці товари самостійно у магазині.
Замовник придбаває ці товари разом із послугами щодо їх постачання – це є обіг (реалізація) продуктів харчування в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і така діяльність учасників повинна здійснюватися з дотриманням вимог закону, в тому числі гігієнічних. Зловживання учасника та порушення, допущені ним під час постачання та зберігання/виробництва товарів, прямо і безпосередньо впливають на дітей закладу замовника та можуть спричинити негативні наслідки для їх життя і здоров’я. Саме тому замовник має на меті переконатися у відповідності потужностей учасника вимогам законодавства. Рекомендації щодо посилення відповідальності замовників під час здійснення закупівель продуктів харчування для дітей викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06.
Сам Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (розділ VII) покладає обов’язок належного утримання виробничих та інших потужностей на операторів ринку, тобто учасників. Отримання у складі тендерної пропозиції самих лише декларативних заяв учасників про належний гігієнічний стан їх потужностей не є достатньою мірою, оскільки їх неможливо перевірити. При цьому закон не встановлює умов щодо обов’язковості їх перевірки. Тому для уникнення дискримінації учасників було застосовано нецінові критерії, які викладені у тендерній документації, що дозволяє всім бажаючим взяти участь у закупівлі.
Умова щодо забезпечення простежуваності товару так само закріплена у статті 22 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Ця закупівля, визначена Замовником, як така, що має складний та спеціалізований характер, у зв’язку з тим, що постачання товарів, що є предметом цієї закупівлі, прямо і безпосередньо пов’язане із діяльністю учасників як операторів ринку харчових продуктів, що передбачає обов’язок операторів ринку дотримуватися гігієнічних вимог на усіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів, і зважаючи на негативні результати аналізу попередніх закупівель послуг з організації харчування дітей, зокрема і у навчальних закладах, що викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, Замовник має на меті запобігти допущенню викладених у листі порушень, зокрема, пов’язаних зі зберіганням харчових продуктів, надати об’єктивну аргументовану перевагу учасникам, які провадять свою діяльність з дотриманням вимог законодавства і можуть надати підтверджуючі документи. За умови застосування нецінових критеріїв, Замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарного законодавства, а також врахувати вимоги законодавства щодо простежуваності товару, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Під час закупівлі замовником застосовуються нецінові критерії, які дозволяють надати об’єктивну перевагу учасникам-виробникам товару, що є предметом цієї закупівлі, або учасникам, які безпосередньо купують товар у його виробника, а також учасникам, які вживають заходів для утримання своїх потужностей в належних санітарно-гігієнічних умовах та можуть документально це підтвердити.
Окрім того, пунктом 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що акт за результатами інспектування (обстеження) потужностей, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, та яким встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, надається у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію у разі наявності. Це твердження також підтверджується і природою застосування нецінових критеріїв, зокрема у разі відсутності такого акту - учасник бере участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, тільки через відсутність акту отримує 0 балів по цьому неціновому критерію.
Такий підхід дозволяє надати об’єктивну перевагу тим учасникам, які утримують свої потужності у належному стані та можуть це документально підтвердити.
За умови застосування нецінових критеріїв, замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарно-гігієнічного законодавства, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на меті обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному постачальнику отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Херсонський ліцей Херсонської обласної ради, 21295850, Україна, м. Херсон, вул. Полтавська, 89
  2. Інформація про предмет закупівлі: Молоко згущене , 506880UAH, 15510000-6, ДК021, 500, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: c80eede8e7c34db8900377eff26fe824, 2020-01-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 21 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки тендерних пропозицій вимогам Закону; розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену 29.01.2020 засіданням тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі – Замовник); тендерну пропозицію ПП «НИКОЛЬТРЕЙД»; протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2020; договір про закупівлю від 24.02.2020 №16; отримане через електронну систему закупівель пояснення Замовника від 28.02.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що для проведення оцінки пропозицій учасників Замовником застосована методика з використанням критеріїв: «Ціна», «Забезпечення простежуваності товару» та «Наявність акту обстеження потужностей». Відповідно до частини першої статті 28 Закону, у разі здійснення закупівлі яка має складний або спеціалізований характер та для якої не існує постійно діючого ринку, критерієм оцінки є ціна разом з іншими критеріями оцінки. Відповідно до пояснення наданого через електронну систему закупівель 28.02.2020, вказана закупівля визначена Замовником такою, що має складний та спеціалізований характер у зв’язку з необхідністю отримання від операторів ринку харчових продуктів підтвердження щодо дотримання гігієнічних вимог на усіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів. При цьому, обов’язок щодо дотримання діючих гігієнічних вимог на всіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів не має окремого або спеціального характеру, а встановлений для всіх учасників (операторів) ринку постачання харчових продуктів частиною другою статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Також, на ринку харчових продуктів, відповідно до статті 4 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», здійснюється Державне регулювання у сфері їх безпечності, у тому числі шляхом здійснення державного контролю, видачі, припинення, анулювання та поновлення експлуатаційного дозволу. Замовником не підтверджено, що предмет закупівлі, а саме постачання продуктів харчування, має складний та спеціалізований характер. Також Замовником не доведено, що для предмету закупівлі не існує постійно діючого ринку. Встановивши додаткові критерії до критерію «Ціна» Замовником порушено вимоги частини першої статті 28 Закону., 13 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки тендерних пропозицій вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 28 Закону. За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства в частині не відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки пропозицій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 474 030,00
UAH з ПДВ
474 030,00
UAH з ПДВ
1.1176470588 424 132.11 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА" 506 880,00
UAH з ПДВ
506 880,00
UAH з ПДВ
1.1411764706 444 173.20 Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:32
sign.p7s
11 лютого 2020 15:30
Документи переможця.PDF
10 лютого 2020 13:17
sign.p7s
06 лютого 2020 18:59
sign.p7s
06 лютого 2020 18:57
Уставні документи.pdf
06 лютого 2020 18:57
Пропозиція молоко.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 13:33
sign.p7s
06 лютого 2020 13:31
пропозиція молоко.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Переможець 474 030,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
474 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 лютого 2020 13:28
Д. № 16.pdf укладений
25 лютого 2020 13:28

Актуальні тендери

До пошуку