Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські, паперові вироби
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-15-002942-c 2276b087dd4e4997a7de3a18edb87ce1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Габішева

+380966514676
+380669459697
bfilarmonia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33164974
Вебсайт: https://philharmonic.com.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6
Контактна особа: Катерина Габішева
+380966514676,+380669459697
bfilarmonia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 14:24
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:47
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
276 штуки
Канцелярські, паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:12
Кваліфікаційні умови.docx
15 січня 2020 16:12
техн.ум. канц. 14.01.20.docx
15 січня 2020 16:12
проект дог2019.docx
15 січня 2020 16:12
Оголошення канц 09.01.20.docx
17 січня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:12
Кваліфікаційні умови.docx
15 січня 2020 16:12
техн.ум. канц. 14.01.20.docx
15 січня 2020 16:12
проект дог2019.docx
15 січня 2020 16:12
Оголошення канц 09.01.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:53
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Розпорядження голови ДОДА від 09.06.2016р. №07-57/0/35 "Про впровадження процедури електроних закупівель" Замовник зобов'язаний писати "або еквівалент (аналог)", тому ми допускаємо на торги еквіваленти належної якості.
До участі в закупівлі допускаються учасники, які визначені у п.3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель уразі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” (НАКАЗ від19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
При визначені переможця аукціону будуть порівнюватися ціни всіх учасників без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 6 908,72
UAH з ПДВ
6 908,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 10:55
Диллерство Виват.jpg
20 січня 2020 10:55
висновок_ручки_UNI_2018.pdf
20 січня 2020 10:55
Скобы, скрепки.jpg
20 січня 2020 10:55
Пропозиция.pdf
20 січня 2020 10:55
довідка ст17 ЗУ.pdf
20 січня 2020 10:55
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 13:16
Електронний підпис
22 січня 2020 13:05
ТУ канц.pdf
22 січня 2020 13:05
ст 16_ 17 Кутенкова ОО.pdf
21 січня 2020 14:20
ИНН Кутенкова ОО.jpg
21 січня 2020 14:20
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
21 січня 2020 14:20
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 6 908,72
UAH з ПДВ
23 січня 2020 13:04

Документи

23 січня 2020 13:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
6 908,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 13:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 09:25
CCF_000092.pdf укладений
03 лютого 2020 09:24