Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські, паперові вироби
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-15-002942-c ● 2276b087dd4e4997a7de3a18edb87ce1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33164974 |
Вебсайт: | https://philharmonic.com.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6 |
Контактна особа: |
Катерина Габішева +380966514676,+380669459697 bfilarmonia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 14:24 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
276 штуки
Канцелярські, паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2020 16:12 |
Кваліфікаційні умови.docx | |
15 січня 2020 16:12 |
техн.ум. канц. 14.01.20.docx | |
15 січня 2020 16:12 |
проект дог2019.docx | |
15 січня 2020 16:12 |
Оголошення канц 09.01.20.docx |
17 січня 2020 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2020 16:12 |
Кваліфікаційні умови.docx
|
|||
15 січня 2020 16:12 |
техн.ум. канц. 14.01.20.docx
|
|||
15 січня 2020 16:12 |
проект дог2019.docx
|
|||
15 січня 2020 16:12 |
Оголошення канц 09.01.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:53
Дата відповіді: 17 січня 2020 10:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Розпорядження голови ДОДА від 09.06.2016р. №07-57/0/35 "Про впровадження процедури електроних закупівель" Замовник зобов'язаний писати "або еквівалент (аналог)", тому ми допускаємо на торги еквіваленти належної якості.
До участі в закупівлі допускаються учасники, які визначені у п.3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель уразі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” (НАКАЗ від19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
При визначені переможця аукціону будуть порівнюватися ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
До участі в закупівлі допускаються учасники, які визначені у п.3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель уразі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” (НАКАЗ від19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
При визначені переможця аукціону будуть порівнюватися ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
6 908,72
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 09:25
|
CCF_000092.pdf | укладений |
03 лютого 2020 09:24
|