Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлі нафтопродукти для ВП ЗАЕС
Очікувана вартість
2 839 123,00 UAH
UA-2020-01-15-002690-c 7de03ad754c64544a3043347308ed613
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курдельчук Сніжана Володимирівна

+38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Курдельчук Сніжана Володимирівна
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:03
Очікувана вартість: 2 839 123,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 391,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28391.23 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112.914 т
Світлі нафтопродукти для ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  20 березня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 13:31
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
28 січня 2020 13:31
6457- ТД-1.doc
28 січня 2020 13:31
6457-перелік ЗТД - 1.doc
15 січня 2020 15:45
Додаток 3 - проект договору.pdf
15 січня 2020 15:45
Додаток 2 - досвід виконання.docx
28 січня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 13:31
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
15 січня 2020 15:45
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
28 січня 2020 13:31
6457- ТД-1.doc
15 січня 2020 15:45
6457- ТД.doc
28 січня 2020 13:31
6457-перелік ЗТД - 1.doc
15 січня 2020 15:45
Додаток 3 - проект договору.pdf
15 січня 2020 15:45
Додаток 2 - досвід виконання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до договору
Дата подання: 21 січня 2020 08:50
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:04
Просимо розглянути можливість внесення нижченаведених змін до договору: 4.3. Виключити 5.9. Викласти у редакції: «Якщо, під час приймання Продукції буде встановлено, що поставлена Продукція за своїми технічними характеристиками або наявній супровідній технічній документації не відповідає якості Товару, що підтверджується актом відбору проб і актом незалежної акредитованої лабораторії про невідповідність якості такого Товару, Покупець (Вантажоодержувач) має право відмовитись від приймання такої Продукції. «5.10. Викласти у редакції: Право власності на Товар переходить до ПОКУПЦЯ з дати фактичної поставки Товару, що вказана в підписаних видаткових накладних та/або актах приймання-передачі» 5.12.2. Викласти у редакції: Покупець протягом 15 днів після відвантаження: - Податкові накладні складені в електронній формі за формою, визначеною чинною редакцією наказу Мінфіну № 1307 від 31.12.2015 року (у редакції наказу Мінфіну 17.09.18 року № 763) з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, і зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) протягом терміну, визначеного чинною редакцією ПКУ. Податкова накладна повинна бути складена відповідно до видаткової накладної. Крім того зазначити в податкових накладних одиниці вимірювання та обліку товарів (послуг) відповідно до Класифікатора системи позначень одиниці вимірювання та обліку (КСПОВО). Одночасно з реєстрацією в ЄРПН, електронні податкові накладні, сформовані українською мовою в програмі «Соната» направляти на електронну адресу Покупця pdv@ak.atom.gov.ua із зазначенням коду товару УКТ ЗЕД та надавати роз шифровку коду ТМЦ відповідно до класифікатора товарів. Разом з податковою накладною Постачальник надає Покупцю електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної у ЄРПН. При складанні податкових накладних в реквізитах Отримувача вказувати номер філії 09. В реквізитах отримувача вказувати назву Отримувача (Покупця) –ВП «атом комплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» 6.2.3. Викласти у редакції: У разі прострочення Постачальником виконання своїх зобов’язань за договором на строк понад 30 (тридцять) календарних днів, Покупець може достроково розірвати цей договір, письмово повідомивши про це Постачальника за 20 календарних днів. При цьому Договір вважається розірваним тільки після повного виконання Покупцем взятих на себе зобов’язань щодо оплати за поставлений Товар 6.2.4. Виключити 6.4.2. Викласти у редакції: «Товар поставляється погодженими партіями, у відповідності з письмовими заявками ПОКУПЦЯ на постачання партії Товару. Заявка вважається оформленою ПОКУПЦЕМ належним чином, якщо вона була надіслана письмово (факсом або електронною поштою). Постачальник тим же способом підтверджує отримання заявки, прийняття до роботи або відмову у прийнятті протягом 3-х годин з моменту надходження. Постачання Товару підтверджується накладними документами на Товар (видатковими накладними та/або актами приймання-передачі), які підписані представниками обох Сторін» 7.2. Викласти у редакції: «За порушення строків поставки Продукції за Договором Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню у розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 30 % вартості несвоєчасно поставленої Продукції». «7.3. Викласти у редакції: Постачальник несе відповідальність за якість продукції. У разі поставки Продукції неналежної якості, що підтверджується актом відбору проб і актом незалежної акредитованої лабораторії про невідповідність якості такого Товару, Постачальник зобов’язаний на вимогу Покупця у 20-денний строк власними силами і за свій рахунок здійснити заміну Продукції неналежної якості. Якщо Постачальник не здійснив заміну Продукції неналежної якості у вказаний строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмір 0,1 % від вартості продукції неналежної якості.» 7.4. Викласти у редакції: У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Покупцю штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту в розмірі ПДВ внаслідок дій Постачальника. 7.5. Виключити 7.8. Виключити 7.9. Виключити «7.13. Викласти у редакції: У разі порушення ПОКУПЦЕМ строків здійснення взаєморозрахунків, передбачених Договором та відповідними Додатками до нього, ПОКУПЕЦЬ зобов'язаний сплатити штраф у розмірі 1 % від суми не своєчасного виконання зобов’язань, за кожен день прострочення оплати, протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідної письмової вимоги ПОСТАЧАЛЬНИКА»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Умови проекту договору відповідають сталій практиці закупівельної роботи державного підприємства та зміні не підлягають.
Зокрема, внесення запропонованих змін не є можливим, оскільки умови, які відображені в проекті договору відповідають положенням внутрішніх нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом».
В той же час, штрафні санкції, визначені умовами проекту договору (п. 7.2, 7.3) в повній мірі кореспондуються із нормами ст. 231 Господарського кодексу України.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000027 ● b6439d8880074a018c8b32b3c460fc42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-01-15-002690-c 15.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У п. 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490)». Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю з огляду на таке. 03.03.2020 Замовник разом із повідомленням про внесення змін до договору оприлюднив в електронній системі закупівель скановану копію Додаткової угоди № 1 до договору із додатками до неї (далі - Додаткова угода) (файл «Дод. угода № 1 до дог. № 53-129-01-20-02071 (1).pdf»). Додаткова угода перебуває у вільному доступі в електронній системі закупівель. Розміщуючи інформацію для друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, через електронний майданчик Замовник у пункті 12 «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)» описав зміни, внесені до істотних умов договору, а саме: «Приведення ціни за одиницю продукції до двох десятинних знаків шляхом її зменшення: дизельне паливо ДП-З-Євро5-В0-19 582,75 грн. без ПДВ. Викладення Специфікації № 1 (Додаток №1 до Договору) у новій редакції.». При цьому, як зазначалося вище, Специфікація № 1 у новій редакції оприлюднена в електронній системі закупівель разом із Додатковою угодою і містить повну інформацію про кількість товарів після внесення змін. Варто зазначити, що у формі повідомлення про внесення змін до договору, затвердженій Наказом № 490 зі змінами, назва пункту 12 викладена як «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» і не передбачає зазначення інформації про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до внесених наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 змін до Наказу № 490 форму повідомлення про внесення змін до договору доповнено новими пунктами 13-15: «13. Номер додаткової угоди», «14. Сума договору після внесення змін», «15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Керуючись положеннями Наказу № 490 зі змінами, Замовник 03.03.2020 в особистому кабінеті ДП «НАЕК «Енергоатом» на електронному майданчику SmartTender.biz розмістив інформацію про внесені до договору зміни у відповідній електронній формі, запропонованій майданчиком. У тому числі Замовник заповнив графу «Поточна сума договору», в якій було визначено суму договору після внесення змін. Кількість товарів після внесення змін до договору залишалася незмінною, тому відповідна графа коригування не потребувала (скріншот із кабінету Замовника на SmartTender.biz додається). Відповідно Замовник розмістив на електронному майданчику всю інформацію про внесені до договорів зміни, передбачену затвердженою Наказом № 490 формою повідомлення про внесення змін до договору, проте у друкованій формі повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, зазначена інформація відображена не в повному обсязі – відсутні пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Таким чином, станом на сьогодні адміністратором електронної системи закупівель ДП «ПРОЗОРРО» не забезпечено оновлення друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що призводить до неможливості відображення на веб-порталі Уповноваженого органу усієї інформації, що розміщується Замовником на електронному майданчику при заповненні електронної форми повідомлення про внесення змін до договору відповідно до Наказу № 490. З огляду на вищезазначене порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: Знімок екрана під час роботи в особистому кабінеті Замовника на електронному торговому майданчику SmartTender.biz на 1 арк.

2020-05-07 17:30:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ" 2 792 250,31
UAH з ПДВ
2 653 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА" 2 822 850,00
UAH з ПДВ
2 653 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 811 558,60
UAH з ПДВ
2 689 611,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 2 823 414,57
UAH з ПДВ
2 735 341,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 2 835 270,54
UAH з ПДВ
2 835 270,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:05
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:53
Оновлена цінова_26.pdf
19 лютого 2020 11:52
довідка податкова.pdf
19 лютого 2020 11:52
довідка МВС.pdf
19 лютого 2020 11:52
public_doc.p7s
07 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:57
Цінова пропозицыя 2690.pdf
07 лютого 2020 15:57
Страхов альянс дог.pdf
07 лютого 2020 15:57
Статут.pdf
07 лютого 2020 15:57
сертифыкат ДП Укртат.pdf
07 лютого 2020 15:57
сертифыкат ДП мозирь.pdf
07 лютого 2020 15:57
РIШЕННЯ_1.pdf
07 лютого 2020 15:57
паспорт ДП укртат.pdf
07 лютого 2020 15:57
паспорт ДП Мозирь.pdf
07 лютого 2020 15:57
ОПИС_2pdf.pdf
07 лютого 2020 15:57
Наказ_директор.pdf
07 лютого 2020 15:57
Лiцензiя_опт.pdf
07 лютого 2020 15:57
Витяг_ПДВ.pdf
07 лютого 2020 15:57
Витяг_Акциз.pdf
07 лютого 2020 15:57
Виписка_(2).pdf
07 лютого 2020 15:57
платіж дору ЗАЕС_ 2690.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 18:11
Електронний підпис
06 лютого 2020 18:10
банк гарантия 2690.zip
05 лютого 2020 16:30
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:30
цінова пропозиція 2690.pdf
05 лютого 2020 16:30
лист згода з договором.pdf
05 лютого 2020 16:30
досвід виконання.pdf
05 лютого 2020 16:30
довідка ст17.pdf
05 лютого 2020 16:30
скан уставн.rar

Публічні документи

07 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:52
забезпечення.7z
07 лютого 2020 15:30
Установчі документи.7z
07 лютого 2020 15:30
Технічна частина.7z
07 лютого 2020 15:30
тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 15:30
Інші документи.7z

Публічні документи

07 лютого 2020 12:57
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:26
Технічна частина.pdf
07 лютого 2020 12:26
Цінова.pdf
07 лютого 2020 12:26
Статут АТ ПУМБ_витяг.pdf
07 лютого 2020 12:26
GUARANTEE_28 391,23 UAH.pdf.p7s.p7s
07 лютого 2020 12:26
GUARANTEE_28 391,23 UAH.pdf
07 лютого 2020 12:26
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
07 лютого 2020 12:26
banking_licence_ПУМБ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 14:05
Електронний підпис
06 лютого 2020 14:04
транспорт.rar
06 лютого 2020 14:04
Технічна частина.rar
06 лютого 2020 14:04
Страхова гарантія 407476.PDF
06 лютого 2020 14:04
статутні документи.rar
06 лютого 2020 14:04
працівники.rar
06 лютого 2020 14:04
Квітанція.pdf
06 лютого 2020 14:04
Договір 407476.PDF
06 лютого 2020 14:04
аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕСУРС ОІЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ"
#43277777
Переможець 2 653 400,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ"
#43277777
2 653 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 15:37
Дод.угода № 1 до дог.№ 53-129-01-20-02071 (1).pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:38
53-129-01-20-02071 від 28.02.2020.pdf укладений
28 лютого 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення ціни за одиницю продукції до двох десятинних знаків шляхом її зменшення: дизельне паливо ДП-З-Євро5-В0-19 582,75 грн. без ПДВ. Викладення Специфікації № 1 (Додаток №1 до Договору) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02071
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML