Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 2 839 123,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 391,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28391.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 13:31 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx | |
28 січня 2020 13:31 |
6457- ТД-1.doc | |
28 січня 2020 13:31 |
6457-перелік ЗТД - 1.doc | |
15 січня 2020 15:45 |
Додаток 3 - проект договору.pdf | |
15 січня 2020 15:45 |
Додаток 2 - досвід виконання.docx |
28 січня 2020 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2020 13:31 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова з тех характ.docx
|
|||
28 січня 2020 13:31 |
6457- ТД-1.doc
|
|||
28 січня 2020 13:31 |
6457-перелік ЗТД - 1.doc
|
|||
15 січня 2020 15:45 |
Додаток 3 - проект договору.pdf
|
|||
15 січня 2020 15:45 |
Додаток 2 - досвід виконання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови проекту договору відповідають сталій практиці закупівельної роботи державного підприємства та зміні не підлягають.
Зокрема, внесення запропонованих змін не є можливим, оскільки умови, які відображені в проекті договору відповідають положенням внутрішніх нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом».
В той же час, штрафні санкції, визначені умовами проекту договору (п. 7.2, 7.3) в повній мірі кореспондуються із нормами ст. 231 Господарського кодексу України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-08-000027 ● b6439d8880074a018c8b32b3c460fc42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-01-15-002690-c 15.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У п. 1 констатуючої частини висновку ДАСУ зазначено: «За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490)». Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком органу державного фінансового контролю з огляду на таке. 03.03.2020 Замовник разом із повідомленням про внесення змін до договору оприлюднив в електронній системі закупівель скановану копію Додаткової угоди № 1 до договору із додатками до неї (далі - Додаткова угода) (файл «Дод. угода № 1 до дог. № 53-129-01-20-02071 (1).pdf»). Додаткова угода перебуває у вільному доступі в електронній системі закупівель. Розміщуючи інформацію для друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, через електронний майданчик Замовник у пункті 12 «Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)» описав зміни, внесені до істотних умов договору, а саме: «Приведення ціни за одиницю продукції до двох десятинних знаків шляхом її зменшення: дизельне паливо ДП-З-Євро5-В0-19 582,75 грн. без ПДВ. Викладення Специфікації № 1 (Додаток №1 до Договору) у новій редакції.». При цьому, як зазначалося вище, Специфікація № 1 у новій редакції оприлюднена в електронній системі закупівель разом із Додатковою угодою і містить повну інформацію про кількість товарів після внесення змін. Варто зазначити, що у формі повідомлення про внесення змін до договору, затвердженій Наказом № 490 зі змінами, назва пункту 12 викладена як «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» і не передбачає зазначення інформації про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до внесених наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 змін до Наказу № 490 форму повідомлення про внесення змін до договору доповнено новими пунктами 13-15: «13. Номер додаткової угоди», «14. Сума договору після внесення змін», «15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Керуючись положеннями Наказу № 490 зі змінами, Замовник 03.03.2020 в особистому кабінеті ДП «НАЕК «Енергоатом» на електронному майданчику SmartTender.biz розмістив інформацію про внесені до договору зміни у відповідній електронній формі, запропонованій майданчиком. У тому числі Замовник заповнив графу «Поточна сума договору», в якій було визначено суму договору після внесення змін. Кількість товарів після внесення змін до договору залишалася незмінною, тому відповідна графа коригування не потребувала (скріншот із кабінету Замовника на SmartTender.biz додається). Відповідно Замовник розмістив на електронному майданчику всю інформацію про внесені до договорів зміни, передбачену затвердженою Наказом № 490 формою повідомлення про внесення змін до договору, проте у друкованій формі повідомлення про внесення змін до договору, що автоматично формується електронною системою закупівель, зазначена інформація відображена не в повному обсязі – відсутні пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Таким чином, станом на сьогодні адміністратором електронної системи закупівель ДП «ПРОЗОРРО» не забезпечено оновлення друкованої форми повідомлення про внесення змін до договору, що призводить до неможливості відображення на веб-порталі Уповноваженого органу усієї інформації, що розміщується Замовником на електронному майданчику при заповненні електронної форми повідомлення про внесення змін до договору відповідно до Наказу № 490. З огляду на вищезазначене порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: Знімок екрана під час роботи в особистому кабінеті Замовника на електронному торговому майданчику SmartTender.biz на 1 арк.
2020-05-07 17:30:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ" |
2 792 250,31
UAH з ПДВ
|
2 653 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА" |
2 822 850,00
UAH з ПДВ
|
2 653 479,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 811 558,60
UAH з ПДВ
|
2 689 611,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" |
2 823 414,57
UAH з ПДВ
|
2 735 341,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
2 835 270,54
UAH з ПДВ
|
2 835 270,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ОІЛ" #43277777 |
Переможець |
2 653 400,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2020 15:37
|
Дод.угода № 1 до дог.№ 53-129-01-20-02071 (1).pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 16:38
|
53-129-01-20-02071 від 28.02.2020.pdf | укладений |
28 лютого 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення ціни за одиницю продукції до двох десятинних знаків шляхом її зменшення: дизельне паливо ДП-З-Євро5-В0-19 582,75 грн. без ПДВ. Викладення Специфікації № 1 (Додаток №1 до Договору) у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02071 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |