Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сіль, цукор ванільний (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
38 767,20 UAH
UA-2020-01-15-002392-c d418a53fcc3b4a0997d315586f42c105
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15870000-7: Заправки та приправи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5080 кг
сіль, цукор ванільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15870000-7 — Заправки та приправи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки платника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

15 січня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ"
#32521649
Переможець 38 767,20
UAH з ПДВ
15 січня 2020 15:21

Документи

15 січня 2020 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:30
1М.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 15:32
Договір укладений
15 січня 2020 15:27
Договір укладений
15 січня 2020 15:27
Договір укладений
15 січня 2020 15:27
Договір укладений
15 січня 2020 15:27
Договір укладений
15 січня 2020 15:27
Договір укладений
15 січня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 1.3 договору, Сторони домовилися зменшити обсяг закупівель та загальну суму договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML