Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КМУ "Міська стоматологічна поліклініка" |
Код ЄДРПОУ: | 05481375 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Університетська ,34 |
Контактна особа: |
Надія Воєвідко +380506846895 m.stomatbukh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 15:31 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
електрична енергія (на умовах універсальної послуги)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-20-000009 ● cc104cc9311543dab0590d567cfea1a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2020 № 3
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 20 січня 2020 року № 3
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-01-15-002350-c від 15.01.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-20 17:09:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-15-002350-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-20 17:42:53
Чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупілі на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь замовника на пояснення
2020-01-30 15:09:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто
-
2020-02-06 12:32:50
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЧОЕК #42102122 |
Переможець |
261 595,54
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 15:32
|
IMG_0002.jpg | укладений |
16 грудня 2020 15:31
|
IMG_0001.jpg | укладений |
16 грудня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 10:10
|
IMG_0002.jpg | укладений |
11 грудня 2020 10:08
|
IMG_0001.jpg | укладений |
11 грудня 2020 10:08
|
IMG_0001.jpg | укладений |
11 грудня 2020 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 16:04
|
3 001.jpg | укладений |
21 січня 2020 16:02
|
2 001.jpg | укладений |
21 січня 2020 16:02
|
1 001.jpg | укладений |
21 січня 2020 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0873/1Т |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 від 11 грудня 2020 року до дог.№0873/1Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів споживання |
Номер договору про закупівлю: | 0873/1Т |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №2 від 16 грудня 2020 року до дог. 0873/1Т від 21 січня 2020 року. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |