Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
261 595,54 UAH
UA-2020-01-15-002350-c a7d71c2962874749998f7a3823b23a69
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Воєвідко

+380506846895 m.stomatbukh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КМУ "Міська стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 05481375
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Університетська ,34
Контактна особа: Надія Воєвідко
+380506846895
m.stomatbukh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ст.35, п.2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


електрична енергія (на умовах універсальної послуги)

Загальний фонд - 211595.54 грн., Спеціальний фонд -50000.00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90600 Кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

15 січня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:21
4 001.jpg
15 січня 2020 15:21
3 001.jpg
15 січня 2020 15:21
2 001.jpg
15 січня 2020 15:21
1 001.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-20-000009 ● cc104cc9311543dab0590d567cfea1a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.01.2020 № 3

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 20 січня 2020 року № 3

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-01-15-002350-c від 15.01.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 17:09:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-15-002350-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-20 17:42:53

Чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупілі на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь замовника на пояснення

2020-01-30 15:09:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто

-

2020-02-06 12:32:50

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЧОЕК
#42102122
Переможець 261 595,54
UAH з ПДВ
15 січня 2020 15:31

Документи

15 січня 2020 15:31
Електронний підпис
15 січня 2020 15:30
4 001.jpg
15 січня 2020 15:30
3 001.jpg
15 січня 2020 15:30
2 001.jpg
15 січня 2020 15:30
1 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЧОЕК
#42102122
261 595,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2020 15:31
Електронний підпис
15 січня 2020 15:30
4 001.jpg
15 січня 2020 15:30
3 001.jpg
15 січня 2020 15:30
2 001.jpg
15 січня 2020 15:30
1 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:32
IMG_0002.jpg укладений
16 грудня 2020 15:31
IMG_0001.jpg укладений
16 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 10:10
IMG_0002.jpg укладений
11 грудня 2020 10:08
IMG_0001.jpg укладений
11 грудня 2020 10:08
IMG_0001.jpg укладений
11 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 16:04
3 001.jpg укладений
21 січня 2020 16:02
2 001.jpg укладений
21 січня 2020 16:02
1 001.jpg укладений
21 січня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0873/1Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Дод.угода №1 від 11 грудня 2020 року до дог.№0873/1Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів споживання
Номер договору про закупівлю: 0873/1Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Дод. угода №2 від 16 грудня 2020 року до дог. 0873/1Т від 21 січня 2020 року.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 245 394,93
UAH (в тому числі ПДВ 40 899,16 UAH)