Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК - 44000000-0 - Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури) господарські товари нові в т.ч. 44510000-8 – Знаряддя; 44170000-2 – Плити, листи, стрічки та фольга; 44810000-1 – Фарби; 44820000-4 –Лаки; 44830000-7 – Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники; 44420000-0 – Будівельні товари та інше (надалі –товар) у роздріб
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-01-15-001800-c 6cadead24fe74a348a0d17f8687ec230
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 VUKG@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
VUKG@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44000000-0: Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 найменувань
Господарські та будівельні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45640, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44000000-0 — Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяоплати: 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

15 січня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К" «ТЦ «Епіцентр К» м. Нововолинськ"
#32490244
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 14:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 09:40
Додаткова угода _ 1 від 07.07.2020р.pdf зміни до договору
07 липня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 14:26
Договір № 10 від 15.01.2020р. укладений
15 січня 2020 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджене зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони по Договору погодили провести коригування розподілу за рахунок коштів місцевого бюджету та власник коштів підприємства та відповідно зменшити загальну суму Договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML