Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 35492401 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Замкова, буд. 10 |
Контактна особа: |
Неля Шуляк +380352526961,+380352525998 matudutuna245@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 12:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 січня 2020 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2020 12:18 |
тепломіськтеплокомунен.прот.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-22-000022 ● c82e3b41ab3848cb94c4612d6fc596f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2020 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2020 №5
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 22.01.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2.UA-2020-01-15-001208-c від 15.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-22 16:17:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.», код ДК 021:2015: 09320000-8 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-15-001208-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, відсутність якого фактично не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі внаслідок відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку визначених пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-23 10:07:24
Відповідь-обгрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується на підставі п. 2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами) (далі – Закон): відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Статтею 1 Закону України «Про природні монополії» встановлено, що природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляється суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).
Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб'єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України (далі також – АМКУ) відповідно до його повноважень.
Згідно з розпорядженням АМКУ від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій», перелік суб'єктів природних монополій складається, ведеться АМКУ і в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua).
Станом на 30.10.2019 року відповідно до Зведеного Переліку суб'єктів природних монополій, що розміщений на офіційному інтернет-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» (код 14034534), належить до суб’єктів природних монополій в галузі транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Тернопільської області.
Теплова мережа КНП ТОКПЦ "Мати і дитина"ТОР піключена до загальної мережі КП теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організацій.
Ураховуючи зазначене, постачання теплової енергії – може бути здійснено замовнику виключно КП теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України «Про публічні закупівлі»;
-Закон України «Про природні монополії»;
- розпорядження АМКУ від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»;
- зведений перелік суб’єктів природних монополій з офііційного веб-сайту АМКУ, згідно з яким КП теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради внесено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено , шляхом розірвання договору, на виконання накладеного зобовязання Західноним офісом Держаудитслужби в Тернопільській області щодо розірвання договору відповідно до законодавства
2020-01-29 09:28:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто.
2020-01-29 09:42:56
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ТЕРНОПІЛЬМІСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #14034534 |
Переможець |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 13:16
|
27 дод.у.PDF | укладений |
27 січня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 09:27
|
1629 дог. 2020.PDF | укладений |
22 січня 2020 09:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель |