Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4, Zoom
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-01-15-000773-a c3e12339d44c497cb6cbfe5bfe864d78
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Євтушенко Тетяна Іванівна

+380633129254 zakypivli31722818@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31722818
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дніпродзержинська, 130
Контактна особа: Євтушенко Тетяна Іванівна
+380633129254
zakypivli31722818@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 17:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пач
Папір офісний А4, Zoom
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська обл., Київ, Кам'янська (Дніпродзержинська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 банківських днів за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування на закупівлю Товару розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 11:06
Дата відповіді: 16 січня 2020 17:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Відповідно до тендерної документації Еквіваленти та/або аналоги не допускаються.
- Шановний Учасник всі умови та вимоги Замовника викладені у Тендерній документації яку Замовник змінювати не буде.
- Так, допускаємо.
Пропозиція (цінова) буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 15 800,00
UAH з ПДВ
15 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 11:37
Сертифікати.pdf
17 січня 2020 11:37
лист 1.pdf
17 січня 2020 11:37
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
17 січня 2020 11:37
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
17 січня 2020 11:37
Довідка Статут.pdf
17 січня 2020 11:37
Лист заходи довкілля.pdf
17 січня 2020 11:37
Гарантійний лист.pdf
17 січня 2020 11:37
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Переможець 15 800,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
15 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір на папір офісний А4, Zoom.pdf укладений
03 лютого 2020 11:51