Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кава, чай та супутня продукція
Очікувана вартість
7 440,00 UAH
UA-2020-01-15-000546-c b54cc4de6c15450d9d105af1dc3cfdec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ткач

+380666130730
+380963027449
odkts@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КІСТКОВО-ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ М.МАРІУПОЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 01990625
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський,23
Контактна особа: Людмила Ткач
+380666130730,+380963027449
odkts@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 кілограм
Чай
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бульвар Приморський,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
35 кілограм
Кавовий напій розчинний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бульвар Приморський,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти медичної субвенції. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та вмдаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 2 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 січня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРА-ГРУП"
#43090291
Переможець 7 440,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 10:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 09:46
дод уг 1чай, кава.PDF укладений
02 березня 2020 09:44
дод уг 1чай, кава.PDF зміни до договору
02 березня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:34
кава, чай.PDF укладений
15 січня 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 92,78 грн. Сума договору складає 7347,22 грн у т.ч ПДВ-1224,54 грн
Номер договору про закупівлю: Л-Г/2020-163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 7 347,22
UAH (в тому числі ПДВ 1 224,53 UAH)