Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
93 740,00 UAH
UA-2020-01-15-000418-b f4849da6023c40a186ca99f2b372532c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Тетяна Михайлівна

+380373522370 tanyarom_1985@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43436273
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька, 6А
Контактна особа: Романюк Тетяна Михайлівна
+380373522370
tanyarom_1985@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43000 шт
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, вул.Чернівецька, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 січня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ройхман Давид Гершкович
#1927113094
Переможець 93 740,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 14:42

Документи

15 січня 2020 14:42
Електронний підпис
15 січня 2020 14:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 15:40
Договір зміни до договору
17 січня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 14:49
Договір укладений
15 січня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В договорі вказані старі реквізити, а не нові
Номер договору про закупівлю: 05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML