Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Корнинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04345865 |
Місцезнаходження: | 13514, Украина , Житомирська обл., Попільнянський р-н, смт. Корнин, вул. Жовтневої Революції, 19 |
Контактна особа: |
Марія Осипчук +380986270374 kornyn_sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2020 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 820 260,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 101,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 11:31 |
Тенд.документація на 2020 рік .doc |
21 січня 2020 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2020 11:31 |
Тенд.документація на 2020 рік .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-12-000017 ● 152d4ec02d9f4893bf843f22a07d1587
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2020 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2020
№ 12
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.02.2020 № 12.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2020-01-15-000313-c від 15.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 14:31:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-000313-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, частиною 1 статті 10 Закону № 922 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Поряд з тим, статтею 3 Закону № 922 встановлено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
В той же час, аналізом даних веб-порталу Уповноваженого органу установлено, оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на вказаному веб-порталі 15 січня 2020 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.01.2020 року, почато аукціону 31.01.2020 року.
Проте, аналізом установлено, що тендерну документацію Корнинською селищною радою (далі – Замовник) оприлюднено на веб-порталу Уповноваженого органу лише 21.01.2020 року, тобто фактично за 10 днів до розкриття тендерних пропозицій, а не за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам статті 3 та частини 1 статті 10 Закону № 922.
Слід відмітити, що відповідно п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Разом з тим, відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що учасник подає замовнику тендерну пропозицію саме у відповідності до вимог тендерної документації.
Таким чином, поясніть чому Замовником на порушення вимог ст. 3 та ч. 1 ст. 10 Закону № 922 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-19 16:24:32
Відповідь
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 14:37:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-15-000313-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» на відповідність тендерній документації Корнинської селищної ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-19 16:23:25
Відповідь
Пояснення на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок
2020-03-10 15:43:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
394 785,00
UAH
|
394 785,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
399 125,00
UAH
|
399 125,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" |
403 620,00
UAH
|
403 620,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
483 228,00
UAH
|
483 228,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
485 460,00
UAH
|
485 460,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
394 785,00
UAH
|
05 лютого 2020 10:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" #39577504 |
Переможець |
399 125,00
UAH
|
06 лютого 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 15:47
|
ДУ №1 (розірвання договору).PDF | укладений |
24 квітня 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:12
|
ДУ№1.PDF | укладений |
20 лютого 2020 10:09
|
Договір2020-02-20_10-00-11_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
20 лютого 2020 10:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
45 319,97
UAH (в тому числі ПДВ 7 553,32 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі виявлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації, та/або внесення змін до неї. |