Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-01-15-000238-b 69ea4ae938fd478db93aaf5f4eac9719
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянчук Олександр Олександрович

+380435521074 tivrovbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 42733392
Місцезнаходження: 23300, Україна , Вінницька обл., смтТиврів, вул.Тиверська,30
Контактна особа: Касянчук Олександр Олександрович
+380435521074
tivrovbux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 12:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 12:14
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 кг
картопля ДСТУ 4506:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, загальноосвітні навчальні заклади Тиврівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються по факту відгрузки з відстрочкою платежу до 30 календарних днів, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 12:10
картопля.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 08:50
Електронний підпис
23 січня 2020 08:48
Додаток 6.pdf
23 січня 2020 08:48
Проект договору.pdf
23 січня 2020 08:48
Перелік потужності.pdf
23 січня 2020 08:48
Оператор ринку.pdf
23 січня 2020 08:48
посвідчення водія.pdf
23 січня 2020 08:48
Медична книжка.pdf
23 січня 2020 08:48
копія тех. паспорта.pdf
23 січня 2020 08:48
Аналогічний договір.pdf
23 січня 2020 08:48
Лист відгук.pdf
23 січня 2020 08:48
Експертний висновок.pdf
23 січня 2020 08:48
Паспорт.pdf
23 січня 2020 08:48
Свідоцтво.pdf
23 січня 2020 08:48
Витяг.pdf
23 січня 2020 08:48
Виписка.pdf
23 січня 2020 08:48
Технічні вимоги.pdf
23 січня 2020 08:48
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович
#2033305870
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:31

Документи

24 січня 2020 15:28
Електронний підпис
24 січня 2020 15:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович
#2033305870
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 15:28
Електронний підпис
24 січня 2020 15:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:19
д.у. 1 до 0238-в.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:18
д.у. 1 до 0238-в.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 16:19
Договір укладений
28 січня 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 0238-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 0238-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML