Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
43 500,00 UAH
UA-2020-01-14-002889-c ● e11d4f13944d49b8a4ed238b358b0202
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 21390940 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
Контактна особа: |
Юрій Дмитрович Юрченко +380462674902 main@cn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2020 17:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 17:50 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 43 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Печатки з оснасткою, штампи з оснасткою, конверти С4, конверти С5, конверти С6, міні-датери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 17:09 |
ТД.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:59
Дата відповіді: 16 січня 2020 14:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваші запитання повідомляємо наступне: Тендерні пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації за вказаним предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати наведеним у Додатку 1 до тендерної документації технічним, якісним та кількісним характеристикам. Конкретна марка, модель зазначається учасником у Додатку 2 форма "Тендерна пропозиція" у стовпці 2 "Найменування товару". Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. В разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
34 225,38
UAH з ПДВ
|
31 905,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
34 799,88
UAH з ПДВ
|
31 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
39 861,00
UAH з ПДВ
|
34 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
40 948,44
UAH з ПДВ
|
40 948,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
31 905,48
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 10:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 12:32
|
Договір 92.pdf | укладений |
20 лютого 2020 12:31
|