Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поштового зв'язку
Очікувана вартість
479 382,00 UAH
UA-2020-01-14-002812-c e73bb83195d9477f876ef66816c2a4cc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Криволап Володимир Васильович

+380464521990 goradm_sobez@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03196009
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, Троїцька, 11
Контактна особа: Криволап Володимир Васильович
+380464521990
goradm_sobez@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. На сьогодні відсутні чинні нормативно-правові акти, які регулюють питання закупівлі зазначених послуг, у зв’язку з чим їх закупівлю необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими Законом. При визначенні процедури закупівлі тендерний комітет керується Законом України "Про поштовий зв'язок", Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» зі змінами та доповненнями, Постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019р. №807 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Постановами Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019р. №373 та від 14 серпня 2019 року №807, а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання виплати, доставки соціальної допомоги, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10 - р покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 року №728-р АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з пунком 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №270 від 05.03.2009 року, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктам поштового зв’язку, з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленному законодавством порядку. Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальної допомоги національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 28.04.2009 року № 464/156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 02.07.2009 року за №592/16608, послуги з виплати та доставки пенсій, соціальної допомоги надають підрозділи національного оператора – пошти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв’язку. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг поштового зв’язку кваліфікаційні критерії до АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" не встановлюються. Отже, зазначені послуги можуть бути надані виключно АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", яке володіє виключним правом на надання поштових послуг з виплати, доставки соціальної допомоги, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 10:18
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 393670UAH з ПДВ
Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, м. Городня, вул. Троїцька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Ціна за одиницю: 83693UAH з ПДВ
Виплата державних соціальних допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, м. Городня, вул. Троїцька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Ціна за одиницю: 519UAH з ПДВ
Виплата компенсаційних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, м. Городня, вул. Троїцька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
Ціна за одиницю: 1500UAH з ПДВ
Виплата матеріальної допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, м. Городня, вул. Троїцька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-05-000002 ● c86ccc9e115c4863ae07d1e261ce9cfc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020 11:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.03.2020 № 14
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-01-14-002812-c 14.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-05 15:28:42

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги поштового зв’язку», за кодом ДК 021:2015: 64110000-0 – Поштові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-14-002812-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень, з наступних питань:
1. З яких причин Управлінням соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації (далі – Замовник) договори від 20.01.2020 № 29-6-20-52, № 29-7-19, № 29-8-18-50 та № 29-9-17-49 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) 30.01.2020 на дев’ятий день, при тому що відповідно до абзацу 8 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладання?
2. У зв’язку чим Замовником не оприлюднено першу сторінку договору від 20.01.2020 № 29-7-19?
3. Чому Замовником 30.01.2020 на веб-порталі оприлюднено окремо договори від 20.01.2020 № 29-6-20-52 та № 29-8-18-50 на послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій формі на суму 519,00 грн та 83693,00 грн відповідно, окремо договір від 20.01.2020 № 29-9-17-49 на послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу на суму 393670,00 грн та окремо договір від 20.01.2020 № 29-7-19 на послуги з виплати та доставки грошових допомог з відомостями та разовими дорученнями, при тому, що Замовником в пункті 12 «Ціна пропозиції» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель зазначено ціну
479382,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-06 16:08:36

Пояснення

1. Управлінням соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації оприлюднено підписаний договір на Веб-порталі на дев'ятий день після його підписання у зв'язку із пізнім надходженням оригіналу підписаного договору до Управління.
2. У зв'язку із технічною помилкою не було оприлюднено першу сторінку договору від 20.01.2020 № 29-7-19.
3. У зв'язкуіз технічною неможливістю помістити договори від 20.01.2020 року № 29-6-20-52 та 29-8-18-50 до одного pdf файлу вищевказані договори були розміщені окремо.
Також повідомляємо, що у зв'язку із вияленими порушеннями Управління починаючи із 10.03.2020 року розпочинає процедуру розірвання договорів відповідно до вищепроведеної процедури закупівлі та проведення повторної переговорної процедури для заключення договорів відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Чернігівська дирекція АТ "Укрпошта"
#25572588
Переможець 479 382,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 10:18

Документи

20 січня 2020 10:18
Електронний підпис
20 січня 2020 10:10
Протокол Укрпошта

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 10:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Чернігівська дирекція АТ "Укрпошта"
#25572588
479 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2020 10:18
Електронний підпис
20 січня 2020 10:10
Протокол Укрпошта

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 14:25
Додаткова угода Договір укладений
13 березня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 12:38
Договір Укрпошта укладений
30 січня 2020 10:38
Договір Укрпошта укладений
30 січня 2020 10:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі 1 послуга 393 670,00
UAH з ПДВ
Виплата державних соціальних допомог 1 послуга 83 693,00
UAH з ПДВ
Виплата компенсаційних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС 1 послуга 519,00
UAH з ПДВ
Виплата матеріальної допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах 1 послуга 1 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 815,89
UAH
Причини розірвання договору: Порушення вимог законодавства про публічні закупівлі