Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03196009 |
Місцезнаходження: | 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, Троїцька, 11 |
Контактна особа: |
Криволап Володимир Васильович +380464521990 goradm_sobez@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 10:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
14 січня 2020 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-05-000002 ● c86ccc9e115c4863ae07d1e261ce9cfc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2020 № 14
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.03.2020 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-01-14-002812-c 14.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-05 15:28:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги поштового зв’язку», за кодом ДК 021:2015: 64110000-0 – Поштові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-14-002812-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень, з наступних питань:
1. З яких причин Управлінням соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації (далі – Замовник) договори від 20.01.2020 № 29-6-20-52, № 29-7-19, № 29-8-18-50 та № 29-9-17-49 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) 30.01.2020 на дев’ятий день, при тому що відповідно до абзацу 8 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладання?
2. У зв’язку чим Замовником не оприлюднено першу сторінку договору від 20.01.2020 № 29-7-19?
3. Чому Замовником 30.01.2020 на веб-порталі оприлюднено окремо договори від 20.01.2020 № 29-6-20-52 та № 29-8-18-50 на послуги з виплати та доставки соціальних допомог, а також інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій формі на суму 519,00 грн та 83693,00 грн відповідно, окремо договір від 20.01.2020 № 29-9-17-49 на послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу на суму 393670,00 грн та окремо договір від 20.01.2020 № 29-7-19 на послуги з виплати та доставки грошових допомог з відомостями та разовими дорученнями, при тому, що Замовником в пункті 12 «Ціна пропозиції» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель зазначено ціну
479382,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-06 16:08:36
Пояснення
1. Управлінням соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації оприлюднено підписаний договір на Веб-порталі на дев'ятий день після його підписання у зв'язку із пізнім надходженням оригіналу підписаного договору до Управління.
2. У зв'язку із технічною помилкою не було оприлюднено першу сторінку договору від 20.01.2020 № 29-7-19.
3. У зв'язкуіз технічною неможливістю помістити договори від 20.01.2020 року № 29-6-20-52 та 29-8-18-50 до одного pdf файлу вищевказані договори були розміщені окремо.
Також повідомляємо, що у зв'язку із вияленими порушеннями Управління починаючи із 10.03.2020 року розпочинає процедуру розірвання договорів відповідно до вищепроведеної процедури закупівлі та проведення повторної переговорної процедури для заключення договорів відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Чернігівська дирекція АТ "Укрпошта" #25572588 |
Переможець |
479 382,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 14:25
|
Додаткова угода Договір | укладений |
13 березня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 12:38
|
Договір Укрпошта | укладений |
30 січня 2020 10:38
|
Договір Укрпошта | укладений |
30 січня 2020 10:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі | 1 | послуга |
393 670,00
UAH з ПДВ
|
Виплата державних соціальних допомог | 1 | послуга |
83 693,00
UAH з ПДВ
|
Виплата компенсаційних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС | 1 | послуга |
519,00
UAH з ПДВ
|
Виплата матеріальної допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах | 1 | послуга |
1 500,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
79 815,89
UAH
|
Причини розірвання договору: | Порушення вимог законодавства про публічні закупівлі |