Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-01-14-002769-c 337afc8f67d243c7a17ea9523b77cc5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ігорівна Гаврилюк

+380347420872 rozhnyativ_crl.byg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОЖНЯТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01993612
Місцезнаходження: 77600, Україна , Івано-Франківська обл., Рожнятівський р-н, смт Рожнятів, вул. Шкільна, буд. 17
Контактна особа: Оксана Ігорівна Гаврилюк
+380347420872
rozhnyativ_crl.byg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 12:29
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
429255 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77600, Україна, Івано-Франківська область, смт. Рожнятів, вул. Шкільна, буд. 17, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:49
TD_ENERGIYA_2020.pdf
14 січня 2020 16:49
Проект_energiya.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розподіл
Дата подання: 15 січня 2020 10:48
Дата відповіді: 20 січня 2020 20:31
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну розподіл? 3 До якої торгової зони Ви відноситесь- Бурштинський острів чи ОЕС України?
Відповідь: Доброго дня. У нас відсутня автоматизована система комерційного обліку електроенергії АСКОЕ. До ціни не враховується розподіл. Ми відносимось до ОЕС України

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000039 ● 1ac58ede929e4f6c88e0d70d5245cd46
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 14:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.02.2020 № 11

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-01-14-002769-c 14.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 924 821,31
UAH з ПДВ
899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 11:08
Електронний підпис
04 лютого 2020 11:08
Довідка.pdf.p7s
04 лютого 2020 11:08
Довідка.pdf
04 лютого 2020 11:08
Довідка.pdf.p7s
04 лютого 2020 11:08
Довідка.pdf
04 лютого 2020 11:08
Довідка податкова.pdf
04 лютого 2020 11:08
Довідка МВС.pdf
31 січня 2020 10:28
Електронний підпис
29 січня 2020 17:38
Електронний підпис
29 січня 2020 17:37
Документи оригінали.zip

Публічні документи

29 січня 2020 17:52
Електронний підпис
29 січня 2020 17:48
тендерна пропозиція.PDF
29 січня 2020 17:48
Garantia_lyst_45000.pdf.p7s.p7s
29 січня 2020 17:48
Garantia_lyst_45000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 899 999,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 19:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 19:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
899 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2020 10:32
Договір світло.pdf укладений
22 лютого 2020 10:29