Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
1 738 984,00 UAH
UA-2020-01-14-002655-c 39609b0d05154aacb7a4fc8b7c6faf54
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Lviv
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 738 984,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 389,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Вал верхній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
14 шт
Вал нижній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 пара
Шестерні конічні велика і мала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
8 шт
Вал з шестернею вертикальної передачі (верхній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
14 шт
Вал з шестернею вертикальної передачі (нижній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:34
6320917010 ТД (Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо переглянути цінову пропозицію тендера та внести зміни до вартості лоту
Дата подання: 24 січня 2020 13:59
Дата відповіді: 29 січня 2020 15:23
Регіональною філією "Львівська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2020-01-14-002655-c та передбачає закупівлю запасних частин до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10. ТОВ «ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС» являється вітчизняним виробником запасних частин для тепловозів та співпрацює з залізницею щодо постачання якісної та більш дешевої вітчизняної продукції. Ми маємо намір прийняти участь в відкритих торгах на постачання запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10, які проводяться Замовником, проте опрацювавши тендерну документацію на закупівлю, встановили, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена, так як зросли ціни на сировину, енергоносії, тарифи на логістичні послуги та значно збільшився фонд заробітної плати. Враховуючи вищевикладене та з метою проведення торгів і своєчасного постачання продукції, просимо переглянути тендерну документацію на закупівлю цієї продукції, та вразі можливості переглянути цінову пропозицію тендера та внести зміни до вартості лоту. В разі необхідності підприємство може надати розрахунок собівартості продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі та окремих макроекономічних показників (індекс росту цін виробників промислової продукції).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-002655-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42768341
Дата подання: 24 січня 2020 13:58
Просимо переглянути цінову пропозицію тендера та внести зміни до вартості лоту
Регіональною філією "Львівська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2020-01-14-002655-c та передбачає закупівлю запасних частин до тепловозів 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10.

ТОВ «ТЕПЛОВОЗРЕМСЕРВІС» являється вітчизняним виробником запасних частин для тепловозів та співпрацює з залізницею щодо постачання якісної та більш дешевої вітчизняної продукції.
Ми маємо намір прийняти участь в відкритих торгах на постачання запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, М62, 2ТЕ10, які проводяться Замовником, проте опрацювавши тендерну документацію на закупівлю, встановили, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена, так як зросли ціни на сировину, енергоносії, тарифи на логістичні послуги та значно збільшився фонд заробітної плати.
Враховуючи вищевикладене та з метою проведення торгів і своєчасного постачання продукції, просимо переглянути тендерну документацію на закупівлю цієї продукції, та вразі можливості переглянути цінову пропозицію тендера та внести зміни до вартості лоту.
В разі необхідності підприємство може надати розрахунок собівартості продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 15:24
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі та окремих макроекономічних показників (індекс росту цін виробників промислової продукції).

Документи подані скаржником

24 січня 2020 13:58
вимога.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 лютого 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій