Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
164 500,00 UAH
UA-2020-01-14-002216-c 71d0fdc4e61047139ff218be80e0b193
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юр'єв Вадим Павлович

380442071414 v.yuryev@ipoteka.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна іпотечна установа
Код ЄДРПОУ: 33304730
Вебсайт: http://www.ipoteka.gov.ua
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Лесі Українки, 34
Контактна особа: Юр'єв Вадим Павлович
380442071414
v.yuryev@ipoteka.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 12:33
Очікувана вартість: 164 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 пачка
Папір для друку А4, 80 г/м2 (500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, Київ, бул. Л. Українки, 34, оф. 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
Фотопапір глянець А4 230 г/м2 (50 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, Київ, бул. Л. Українки, 34, оф. 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:57
Дата відповіді: 16 січня 2020 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні (якісні) вимоги (додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів) містять бажані характеристики товару. Всі технічні характеристики запропонованого учасником товару повинні бути не гірші, ніж зазначені замовником в Технічних (якісних) вимогах. При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.п. 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 115 378,56
UAH з ПДВ
111 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 118 991,24
UAH з ПДВ
112 463,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 121 234,08
UAH з ПДВ
116 133,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 129 923,00
UAH з ПДВ
116 277,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 17:27
Електронний підпис
22 січня 2020 17:27
ЦП 2.pdf
21 січня 2020 16:07
Електронний підпис
21 січня 2020 16:07
Документи.rar

Публічні документи

21 січня 2020 11:33
Статут.pdf
21 січня 2020 11:33
Пропозиція.pdf
21 січня 2020 11:33
Проект договору.pdf
21 січня 2020 11:33
Лист щодо ліцензії.pdf
21 січня 2020 11:33
Витяг_реєстр_ПДВ.pdf
21 січня 2020 11:33
Витяг з ЄДР.pdf
21 січня 2020 11:33
Висновок СЕС Mondi.pdf
21 січня 2020 11:33
Висновок СЕС Buromax.pdf
21 січня 2020 11:33
виписка з протоколу.pdf
21 січня 2020 11:33
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 11:12
Додаток 3 - КП.pdf
21 січня 2020 11:12
Статутні.7z
21 січня 2020 11:12
Лист- ліцензія.pdf
21 січня 2020 11:12
Лист -договір - згода.pdf
21 січня 2020 11:12
Smart Line B+.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 09:11
zoom.pdf
20 січня 2020 09:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2020 09:11
Протокол.pdf
20 січня 2020 09:11
Наказ.pdf
20 січня 2020 09:11
загальні відомості.pdf
20 січня 2020 09:11
документи.pdf
20 січня 2020 09:11
довідка про довкілля.pdf
20 січня 2020 09:10
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 січня 2020 09:10
гарантія якості.pdf
20 січня 2020 09:10
Витяг ПДВ Ромус.pdf
20 січня 2020 09:10
витяг з ЄДР від 05.11.2019.pdf
20 січня 2020 09:10
Виписка.pdf
20 січня 2020 09:10
9. Zoom A4, A3 від 4.3.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 111 900,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 14:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

24 січня 2020 14:59
img-124144200-0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
111 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 14:59
img-124144200-0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
07.02 Папір.pdf укладений
10 лютого 2020 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 615,00 UAH)