Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку
Очікувана вартість
164 500,00 UAH
UA-2020-01-14-002216-c ● 71d0fdc4e61047139ff218be80e0b193
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна іпотечна установа |
Код ЄДРПОУ: | 33304730 |
Вебсайт: | http://www.ipoteka.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Лесі Українки, 34 |
Контактна особа: |
Юр'єв Вадим Павлович 380442071414 v.yuryev@ipoteka.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2020 12:33 |
Очікувана вартість: | 164 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 пачка
Папір для друку А4, 80 г/м2 (500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, місто Київ, Київ, бул. Л. Українки, 34, оф. 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
Фотопапір глянець А4 230 г/м2 (50 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, місто Київ, Київ, бул. Л. Українки, 34, оф. 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 15:41 |
фінальна редакція папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:57
Дата відповіді: 16 січня 2020 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні (якісні) вимоги (додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів) містять бажані характеристики товару. Всі технічні характеристики запропонованого учасником товару повинні бути не гірші, ніж зазначені замовником в Технічних (якісних) вимогах. При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.п. 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
115 378,56
UAH з ПДВ
|
111 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Парус Плюс" |
118 991,24
UAH з ПДВ
|
112 463,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
121 234,08
UAH з ПДВ
|
116 133,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
129 923,00
UAH з ПДВ
|
116 277,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
111 900,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 14:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
07.02 Папір.pdf | укладений |
10 лютого 2020 09:48
|