Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, код 90510000-5 за ДК 021:2015 (послуги з збирання, переміщення, зберігання та подальшої утилізації жирів з жировловлювачів)
Очікувана вартість
84 365,33 UAH
UA-2020-01-14-002053-c f958d6cfca9640e6b19434ae60378e46
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Торги на закупівлю «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, код 90510000-5 за ДК 021:2015 (послуги з збирання, переміщення, зберігання та подальшої утилізації жирів з жировловлювачів)» були двічі відмінені, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій», оголошення в ЦБД UA-2019-09-16-000400-а та UA-2019-10-28-000066-а, тому, керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 15:36
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з збирання, переміщення, зберігання та подальшої утилізації жирів з жировловлювачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання обома Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 15:21
Протокол від 14.01.20 №67.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХТРАНС»
#37311158
Переможець 84 240,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХТРАНС»
#37311158
84 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 17:06
36-СЗ-20 від 03.02.2020 - ТОВ ЕКОТЕХТРАНС - ДУ2 від 01.11.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 12:21
36-СЗ-20 від 03.02.2020 - ТОВ ЕКОТЕХТРАНС - ДУ1 від 05.11.2020 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:20
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 10:06
36-СЗ-20 від 03.02.2020 - ТОВ ЕКОТЕХТРАНС.pdf укладений
05 лютого 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із залишком коштів по Договору Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору шляхом укладання Додаткової угоди. Сума Договору після внесення змін - 84 240,00 грн з ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 36-СЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору через виробничу необідність Замовника та керуючись пунктами 10.3, 11.4, 11.5 Договору, зміна імейла працівників Замовника через зміну доменного імені (сума договору після внесення змін — 84240,00 грн, в тому числі ПДВ 20% — 14040,00 грн. Кількість послуг після внесення змін — 1 послуга, кількість відходів — 9280 л).
Номер договору про закупівлю: 36-СЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 27 грудня 2022
Сума оплати за договором: 50 920,93
UAH (в тому числі ПДВ 8 486,82 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись частиною першою статті 651 ЦК України та пунктами 11.3, 11.4, 11.5 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір