Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам
Очікувана вартість
1 065 709,00 UAH
UA-2020-01-14-001339-c 48e3d9b28e98441aae1eb8048294973e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексєєв Богдан Володимирович

+380677192082 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру будинок 70
Контактна особа: Алексєєв Богдан Володимирович
+380677192082
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Частиною 7 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 року № 10-р (із змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор поштового зв’язку надає універсальні послуги поштового зв’язку по всій території України якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку . Згідно з п. 7 ч. 2 Правил надання послуг поштового зв’язку , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктами поштового зв’язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. Частиною 1 ст. 2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів» від 21.06.2019 № 4997 передбачено, що закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється шляхом процедури закупівлі в одного учасника відповідно до ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289. У зв’язку з тим, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289 втратив чинність на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197, а з 01.08.2016 набрав чинність Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922 відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється шляхом застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки пільг і житлових субсидій громадянам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Миру, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та разовими дорученнями (далі – поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», після підписання Актів звірення розрахунків за формою В9-М, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Донецька дирекція АТ «Укрпошта»
#22020055
Переможець 1 065 709,00
UAH
15 січня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Донецька дирекція АТ «Укрпошта»
#22020055
1 065 709,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:27
звіт укладений
04 січня 2021 18:25
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:22
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 15.10.2020 зміни до договору
16 жовтня 2020 10:29
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ВІД 15.10.2020 зміни до договору
16 жовтня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:18
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 08.10.2020 зміни до договору
08 жовтня 2020 14:15
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ВІД 08.10.2020 зміни до договору
08 жовтня 2020 14:15
ПІДСТАВА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ зміни до договору
08 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:12
ДОГОВІР №11/1898 ВІД 24.01.2020 укладений
24 січня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11/1898
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 11/1898
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 833 887,88
UAH