Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з адміністрування та програмно-технічного супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Очікувана вартість
6 014 160,00 UAH
UA-2020-01-14-001208-c ef581c3542474b22b556d0cf3284d4d6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 tender@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою ефективного виконання покладених на Національне агентство з питань запобігання корупції повноважень, визначених Законом України «Про запобігання корупції», для забезпечення безперебійної роботи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування необхідно провести закупівлю послуг з адміністрування та програмно-технічного супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
З 2016 року послуги з адміністрування та програмно-технічного супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування надаються ДП «Українські спеціальні системи». Враховуючи, що технічним майданчиком для розміщення технічних засобів системи електронного декларування було обрано ДП «Українські спеціальні системи», технічні засоби та програмне забезпечення інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» були встановленні на правах колокейшн.
Зміна постачальника зазначених послуг може призвести до суттєвих проблем технічного характеру, а саме: зупинення функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» на невизначений час, спотворення або втрати даних Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, неналежне забезпечення захищеного доступу до Інтернету та додаткових бюджетних витрат.
Відповідно до Експертного висновка щодо оцінки наслідків у разі переміщення технічних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування ПрАТ «Діпрозв’язок» від 23.12.2016 № 10292 підтверджено наявність підстави у Національного агентства з питань запобігання корупції для застосування переговорної процедури закупівлі зазначених послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 13:00
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з адміністрування та програмно-технічного супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вулиця Юрія Іллєнка (Мельникова), 83-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 січня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#32348248
Переможець 6 014 160,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 13:00

Документи

14 січня 2020 13:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 13:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#32348248
6 014 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2020 13:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 14:58
11.173_20_ду5.pdf зміни до договору
05 березня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 17:16
11.173_20_ду4.pdf зміни до договору
01 березня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 17:02
11.173_20_ду3.pdf зміни до договору
16 січня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 18:41
11.173_20_ДУ_2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 11:15
11.173_20_ду1.pdf зміни до договору
19 травня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 18:11
11.173_20.pdf укладений
19 лютого 2020 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.1 та 3.2 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг (Ціна Договору) за Договором встановлюється на підставі Калькуляції витрат наданих Послуг (Додаток 2) і Протоколу погодження договірної ціни Послуг (Додаток 3) та складає без ПДВ – 4 329 780,00 грн (чотири мільйони триста двадцять дев’ять тисяч сімсот вісімдесят грн 00 коп.), крім того ПДВ 20% – 865 956,00 грн (вісімсот шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість грн 00 коп.), що разом з ПДВ складає – 5 195 736,00 грн (п’ять мільйонів сто дев’яносто п’ять тисяч сімсот тридцять шість грн 00 коп.). 3.2. Вартість Послуг за один календарний місяць визначається відповідно до Калькуляції витрат наданих Послуг (Додаток 2).». 2. Додаток 2 до Договору «Калькуляція витрат наданих Послуг» викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток 3 до Договору «Протокол погодження договірної ціни Послуг» викласти у новій редакції, що додається. 4. Інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода, яка є невід’ємною частиною Договору, укладена і підписана в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін, та набирає чинності з дати підписання її Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року. Сторони дійшли згоди, що умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин Сторін, що виникли з 01 січня 2020 року, відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України. 6. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди є: 6.1. Додаток 2 до Договору з адміністрування та програмно-технічного супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, від 19 лютого 2020 року № 11.173/20 «Калькуляція витрат наданих Послуг» на 2 арк (у редакції цієї Додаткової угоди); 6.2. Додаток 3 до Договору з адміністрування та програмно-технічного супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, від 19 лютого 2020 року № 11.173/20 «Протокол погодження договірної ціни Послуг» на 1 арк. (у редакції цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 11.173/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 11.173/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 11.173/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 11.173/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 11.173/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 6 061 692,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 010 282,00 UAH)