Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гримера.
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000926-c ca6a557f5a004ae48c4e2d65b167da22
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Шафранский

+380505601865 shafrom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020724
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 91а
Контактна особа: Роман Шафранский
+380505601865
shafrom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля проведена попередньо двічі невдало через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 14:56
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98320000-2: Послуги перукарень і салонів краси


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 година
Послуги гримера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Братів Руснаків, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98320000-2 — Послуги перукарень і салонів краси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 січня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОГОДІНА АЛЛА ЄВГЕНІВНА
#3197023204
Переможець 180 000,00
UAH
14 січня 2020 14:56

Документи

14 січня 2020 14:56
Електронний підпис
14 січня 2020 14:54
Погодіна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 14:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОГОДІНА АЛЛА ЄВГЕНІВНА
#3197023204
180 000,00
UAH
Документи

Документи

14 січня 2020 14:56
Електронний підпис
14 січня 2020 14:54
Погодіна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 13:02
ДУ 1 гример.pdf зміни до договору
27 січня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 12:19
Договір гример.pdf укладений
27 січня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH