Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 31220000-4 - ЕЛЕМЕНТИ ЕЛЕКТРИЧНИХ СХЕМ (ЕЛЕКТРИЧНА АПАРАТУРА ДЛЯ ЗАХИСТУ І КОМУТУВАННЮ ЕЛЕКТРИЧНИХ КІЛ)
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000872-c 859ea149bade4d898c8c23c5b6ae470e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 13:52
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6446 штука
КОД ДК 021:2015 31220000-4 - ЕЛЕМЕНТИ ЕЛЕКТРИЧНИХ СХЕМ (ЕЛЕКТРИЧНА АПАРАТУРА ДЛЯ ЗАХИСТУ І КОМУТУВАННЮ ЕЛЕКТРИЧНИХ КІЛ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата 50% від вартості партії Товару Аванс 7 Календарні 50
Поставка товару Остаточна оплата у розмірі 50% перераховується протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 11:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 січня 2020 11:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Срок поставки
Дата подання: 15 січня 2020 13:16
Дата відповіді: 20 січня 2020 16:10
Добрый день! В вашей спецификации на покупку электрической аппаратуры имеются заказные позиции, срок поставки которых превышает 10 дней. К тому же автоматические выключатели в таком колличестве тоже будет проблематично доставить за 10 дней. Во избежание несоблюдения сроков поставки на заказные позиции и для увеличения круга участников для конкуренции, просим увеличить срок поставки с 10 дней на 2-3 недели с возможностью досрочной поставки. Спасибо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника.
Еквівалент
Дата подання: 16 січня 2020 17:30
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:10
Доброго дня. Чи вважається аналогом вимикача автоматичного АП50Б3МТ звичайний модульний автомат з кріпленням на Din-рейку і без кнопок. Чи будете ви розглядати такі пропозиції?
Відповідь: Добрий день. Аналогом вважаються вимикачі, технічні характеристики яких відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі й Додатку 4 до тендерної документації.
Еквіваленти з кращими технічними показниками
Дата подання: 16 січня 2020 17:32
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:12
У розділі ІІІ Тендерної документації, ст. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" зазначено: Усі посилання у Додатку 4 до Документації та в документації в цілому на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим технічним вимогам (Додаток 4 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. // Просимо пояснити, у разі надання Учасником к складі пропозиції аналогічної продукції, яка має деякі технічні показники ВИЩІ / КРАЩІ, ніж зазначено у Додатку 4, чи буде ця продукція розцінюватися Замовником як така, що відповідає умовам тендерної документації? // Наприклад по поз. 1-12 - вимикачі на номінальну напругу 230/400В замість зазначеної 220/380В; по поз. 33, 40 - пускачі на номінальний струм 12А та 65А замість зазначених 10А та 63А відповідно; по поз. 36 - пускач у корпусі зі ступенем захисту ІР54 замість зазначеного ІР30; за поз. 60 - реле електротеплове на номінальний струм 12А замість зазначеного на 10А?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Аналогом вважаються вимикачі, технічні характеристики яких відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі й Додатку 4 до тендерної документації.
Тех требования
Дата подання: 17 січня 2020 16:49
Дата відповіді: 21 січня 2020 12:58
Добрый день! Позиции с 14 по 22- какая степень защиты? Требуется ли дополнительная оболочка с кнопками, которая дает защиту IP54.
Відповідь: Добрий день. В оболонці IP54 з кнопками
Персональні дані
Дата подання: 20 січня 2020 12:02
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:29
Наше підприємство (юридична особа) має намір взяти участь у закупівлі. Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначає, що: 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, 15) листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 6). // Закон України "Про захист персональних даних" визначає, що суб’єкт персональних даних - ФІЗИЧНА ОСОБА, персональні дані якої обробляються. Проте ФОРМА листа-згоди на обробку персональних даних Учасника (Додаток 6 до тендерної документації) визначає необхідність надання згоди саме від Учасника (Фізична/юридична особа), а не від фізичної особи - уповноваженої особи Учасника. У разі, якщо Учасник - юридична особа, просимо роз'яснення, якщо буде надано згоду УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Учасника, а не Учасника - Юридичної особи, чи не буде це вважатися помилкою та підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації учасник має надати лист-згоди на обробку персональних даних УЧАСНИКА (згідно додатку 6). Не уповноваженої особи учасника, а саме учасника процедури закупівлі. Відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» під терміном «учасник процедури закупівлі (учасник)» розуміються фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти), які подали тендерну пропозицію або взяли участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Срок поставки
Дата подання: 20 січня 2020 16:42
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:50
Для увеличения круга участников и как следствие для еще большей экономии денежных средств еще раз настоятельно просим увеличить сроки поставки до 2-3 недель с правом досрочной поставки, в связи с наличием заказных позиций, которых может не быть на складе в момент получения заявки от Заказчика.
Відповідь: Ще раз відповідаємо на Ваше звернення і пояснюємо: Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника. У даному випадку товар, стосовно якого оголошені торги, є поширеним на ринку, виготовляється різними (вітчизняними та іноземними) виробниками. З огляду на це Замовник вільний обирати постачальника товару в процедурі закупівлі на умовах, визначених в тендерній документації і не може бути примушений будь-яким із Учасників придбати товар, характеристики якого, зокрема якісні чи кількісні (в тому числі і строки доставки товару), не відповідають умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000003 ● 7c8c165008014c3a895d5eb21dd5b5e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.02.2020 № 33

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2020-01-14-000872-с 14.01.2020 Комунальне підприємство Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 03341305) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відмінено закупівлю КОД ДК 021:2015 31220000-4 - ЕЛЕМЕНТИ ЕЛЕКТРИЧНИХ СХЕМ (ЕЛЕКТРИЧНА АПАРАТУРА ДЛЯ ЗАХИСТУ І КОМУТУВАННЮ ЕЛЕКТРИЧНИХ КІЛ), згідно п.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-03-02 09:45:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕОЕЛЕКТРО" 1 843 572,00
UAH з ПДВ
1 843 572,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛІТЕХ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛЕКТРОЕЛАН" 2 575 337,74
UAH з ПДВ
2 575 337,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ ТРЕЙД ПЛЮС" 2 576 427,32
UAH з ПДВ
2 576 427,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 17:01
Електронний підпис
30 січня 2020 17:01
7 Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2020 17:01
2.1 Довідка про МТБ.pdf
30 січня 2020 17:01
15 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 18:49
лист розяснення 2018.PDF
30 січня 2020 18:49
Статут Електроелан.pdf
30 січня 2020 18:48
справка пб заборг.pdf
30 січня 2020 18:48
св-во про реєстрацію.pdf
30 січня 2020 18:48
отчет 2017.pdf
30 січня 2020 18:48
пдв свідоцтво.pdf
30 січня 2020 18:33
тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 17:23
кваліф.документи2.pdf
30 січня 2020 17:21
тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 17:21
договір.pdf
30 січня 2020 17:21
кваліф.документи1.pdf
30 січня 2020 17:21
довідка статистика.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 16:15
Електронний підпис
30 січня 2020 16:02
паспорт.pdf
30 січня 2020 16:02
Вимоги.pdf
30 січня 2020 16:02
договор.pdf
30 січня 2020 16:02
про стан рахунку.pdf
30 січня 2020 16:02
Сканировать1.PDF
30 січня 2020 16:02
Рішення.pdf
30 січня 2020 16:02
Наказ+Заява.pdf
30 січня 2020 16:02
Выписка.pdf
30 січня 2020 16:02
Витяг1.pdf
30 січня 2020 16:02
статут пдф.pdf
30 січня 2020 16:02
янв. 30, Док. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕОЕЛЕКТРО"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛІТЕХ"

ПП "ЕЛЕКТРОЕЛАН"

ТОВ "АРТ ТРЕЙД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕОЕЛЕКТРО"
#39047046
Очікує рішення 1 843 572,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 14:25

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 березня 2020 09:46
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
02 березня 2020 09:46
Електронний підпис
02 березня 2020 09:45
Протокол щодо відміни торгів.doc