Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення печаток і штампів
Очікувана вартість
2 650,00 UAH
UA-2020-01-14-000760-c 1f9274b1dc3b4956b7654961253e96e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
штамп L-55 60*40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
печатка резинова 40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
штамп резиновий L-55 60*40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
печатка кругла Р-40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
подушка змінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує послуги по виготовленню печаток і штампів протягом 7 днів згідно рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

14 січня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРСЕЙ"
#22076334
Переможець 2 610,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 11:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 08:11
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 11:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
штамп L-55 60*40 1 штука 704,00
UAH з ПДВ
печатка резинова 40мм 2 штука 278,00
UAH з ПДВ
штамп резиновий L-55 60*40 3 штука 312,00
UAH з ПДВ
печатка кругла Р-40 мм 1 штука 280,00
UAH з ПДВ
подушка змінна 1 штука 134,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 2 610,00
UAH (в тому числі ПДВ 435,00 UAH)