Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки код за ДК 021:2015 – 15320000-7 – (Фруктові та овочеві соки)
Очікувана вартість
746 156,00 UAH
UA-2020-01-14-000616-a e45a249ef3ea43b39a4640f6219711d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Наталія

380675929519 HARCHUVANYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ" КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42343214
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Науменко Наталія
380675929519
HARCHUVANYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 19:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 15:01
Очікувана вартість: 746 156,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 730,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22384.68 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22800 л
сік яблучний (1л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська обл., Боярка, Івана Мазепи, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
25000 шт
сік яблучний (0,2л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська обл., Боярка, Івана Мазепи, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кожна партія оплачується окремо, згідно видаткових накладних Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:55
Зміни до ТД соки 2020.doc
14 січня 2020 17:59
ТД Соки 2020.doc
21 січня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:55
Зміни до ТД соки 2020.doc
14 січня 2020 17:59
ТД Соки 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати відповідь на всі 5 питань
Дата подання: 16 січня 2020 14:34
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:29
1. У п. 1.2. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «відповідно до договору оренди транспортних засобів, укладеного між останнім та Учасником;» - оформлено як окреме речення, і не зрозуміло до чого воно відноситься? Що надати учаснику на виконання цього окремого речення? 2. У п. 1.6. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «У разі, якщо учасник використовує транспортні засоби, які йому не належать, то віннадає додатково скан-копію оригіналу договору оренди таких транспортних засобів, в якому повинен бути вказаний перелік транспортних засобів із зазначенням інформації, яка дає можливість ідентифікувати (державний номер, марка, модель, рік випуску) такі транспортні засоби.». Що робити тим учасникам, які залучають транспортні засоби на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг?? Яким чином надати саме договір оренди транспортних засобів? Ця вимога є дискредиційною. 3. У п. 1.6. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «Також Учасник надає скан- копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів, в яких повинно бути зазначено, що дані транспортні засоби належать Орендодавцю;». Що робити тим учасникам, які залучають транспортні засоби на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг, адже в таких договорах існує Експедитор, а не Орендодавець?? Яким чином надати саме договір оренди транспортних засобів? Ця вимога є дискредиційною. 4. У п. 2.1. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «- особи, що відповідають за транспортування та доставку товару, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): водій ;». Що робити тим учасникам, які залучають водіїв на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг, адже в таких договорах існує Експедитор, а не офіційно працевлаштований водій?? Яким чином виконати таку вимогу? Ця вимога є дискредиційною. 5. У п. 2.1. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «- особи, що відповідають за бухгалтерські операції та/або документообіг та перебувають на посаді (професії): бухгалтер.» та у п. 2.2 Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: -скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно з вище згаданою довідкою про наявність працівників». Просимо вказати нормативно-правові акти, які зобов’язують Замовника вимагати медичні книжки на бухгалтерів Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1.
Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. У п. 1.2. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації помилково вказано окреме речення: «відповідно до договору оренди транспортних засобів, укладеного між останнім та Учасником;». З даного приводу будуть внесені зміни до тендерної документації.

Відповідь на питання 2-4
Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. Учасник торгів на постачання продуктів харчування є оператором ринку харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі.
Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Крім того, на виконання вимог Статті 16 (Кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
Зважаючи на вищевикладене, Учасник повинен мати в управлінні потужності і працівників відповідної кваліфікації та надати у складі своєї тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що і вимагає замовник.
Тобто використання транспортних засобів на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг із залученням сторонніх водіїв та експедиторів не відповідає вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про публічні закупівлі».
Також замовник має бути впевненим у безперебійному забезпеченні продуктами харчування, а залучення третіх осіб для виконання договору ставить під сумнів стабільність такого забезпечення.
Замовником в ТД передбачено для Учасників, які не мають власних транспортних засобів, можливість оренди таких транспортних засобів.
Необхідно відмітити, що усі договірні відносини та зобов’язання , в тому числі права та обов’язки Учасника – постачальника, виникають виключно між Замовником та Учасником. Залучення третіх сторін для виконання умов договору, який укладається за результатами даної процедури закупівлі, не передбачено чинним законодавством та ТД.
Доводимо до вашого відома , що згідно вимог встановлених в ТД , залучення Учасником субпідрядників не передбачено, оскільки дана процедура закупівлі передбачає закупівлю товару, а не виконання робіт чи послуг.
Згідно чинного законодавства України, для організації своєї діяльності підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, кількість працівників, посади, які вони займатимуть, а також належні їм оклади, що відображає в єдиному документі, який називається «штатний розпис».
Відповідно до листа Мінпраці від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 затвердження «штатного розпису» є обов’язковим. Таким чином, прийняття (затвердження) штатного розпису здійснюється у вигляді видання керівником підприємства нормативного акту (наказу), у якому визначатимуться кількість штатних одиниць в розрізі посад. Самі посади в штатному розписі відображаються згідно з записами трудової книжки працівника. Відповідно до Інструкції №58, записи професій та посад до трудової книжки заносяться згідно із найменуванням посад, зазначені в Класифікаторі професій. Таким чином, в «штатному розписі» найменування посади має відповідати професійним назвам робіт класифікатору професій.
Крім цього, на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників.
Інформація про можливість залучення у майбутньому додаткових осіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами не може братися до уваги тендерним комітетом при розгляді пропозиції учасника, оскільки, Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі. Більш того, згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників, а не посилатись на Договори із суб’єктами, що не мають відношення до Процедури закупівлі.

Відповідь на питання 5.
Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне.
Необхідно зазначити , що Кодекс законів про працю України (ст. 169, 191), Закон України «Про охорону праці» (ст. 17), Постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23.05.2001 р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» передбачають, що працівники підлягають обов'язковому медичному огляду під час прийому на роботу, а також профілактичним медичним оглядам у період трудової діяльності.
Всі перелічені нормативні акти в сукупності та інші спеціальні нормативні акти говорять про те, що роботодавець власним коштом зобов'язаний забезпечити для певного кола працівників проходження медичного огляду перед працевлаштуванням (попередній) та у процесі здійснення трудової діяльності працівника (періодичні) медичні огляди.
Наказом Міністерства охорони здоров'я №280 від 23.07.2002 р. були затверджені Правила щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Наказом також визначено, що перелік посад, професій та видів робіт, для яких встановлюються обов'язкові попередні медичні огляди в конкретній організації, має бути зафіксований у колективному договорі. Такий перелік розробляють на підставі зазначених вище нормативних актів за результатами атестації робочих місць за умовами праці (для посад і робіт, для яких передбачається проведення такої атестації), а також для посад, для яких умови роботи не є шкідливими чи небезпечними, але які прямо передбачені у зазначених вище нормативних актах.
Також така вимога встановлена Замовником оскільки це безпосередньо стосується застосування програм-передумов системи НАССР, яка передбачає розробку та впровадження операторами ринку харчових продуктів процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва, переробки та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною в нашому випадку дитиною, правила поводження з харчовими продуктами, а також безпосередньо працівників персоналу потужностей підприємств харчової промисловості (операторів ринку), від яких вимагається дотримання принципів на яких базується програми-передумови системи НАССР , а також забезпечення знань та практичних навичок у розробленні, впровадженні систем управління безпечністю, їх ефективному функціонуванні, відповідно до Наказу №590 від 01.10.2012року Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Особи, що відповідають за бухгалтерські операції та/або документообіг та перебувають на посаді (професії) бухгалтер є членами адміністрації підприємства та мають доступ до виробничих приміщень.
Згідно з наказом МОЗ України від 23.07.2002 року № 280 працівники адміністрації мають проходити обов’язкові медичні огляди.
новостворене підприємство та/або не має досвіду постачання визначеного Замовником предмету торгів
Дата подання: 16 січня 2020 14:42
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:29
1. У п. 3.2. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «У п. 2.1. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів укладених в період 2017-2019 р.);» . Таким чином, Замовник чітко визначає, що учасниками цих торгів можуть бути особи, які зареєстровані ще з 2017 року. Що робити новоствореним підприємствам, які створені, наприклад, у цьому 2020 році та/або не мають досвіду постачання визначеного Замовником предмету торгів? Ця вимога є дискредиційною. Просимо надати чітку і обґрунтовану відповідь. Як виконати цю вимогу???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. Замовник не вважає що така вимога є дискримінаційною та відповідає діючим нормам та законодавству України. Якщо учасник не має досвіду виконання аналогічних договір , то такий учасник не може брати участь в даній процедурі закупівлі.
Щодо ствердження що Замовник чітко визначає, що учасниками цих торгів можуть бути особи, які зареєстровані ще з 2017 року, повідомляємо що це не відповідає дійсності, оскільки участь у торгах та можливість підтвердження кваліфікаційних критеріїв мають також учасники що проводять свою господарську діяльність та зареєстровані у встановленому законом порядку, починаючи з моменту вступу в силу Законодавства про проведення державних закупівель та по 2019 рік включно , в тому числі засновані в 2018 та 2019 роках.
Але зважаючи на те що наявні запитання та вимоги щодо умов, з метою залучення якомога більшого кола потенційних учасників та створення відкритої, доступної та добросовісної конкуренції, Замовник прийняв рішення щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Просимо зняти дискримінаційну вимогу
Дата подання: 17 січня 2020 12:03
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:30
Вимога Замовнику В тендерній документації. А саме в п.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається підтвердження виконання аналогічних договорів та поставку товару, що є саме предметом закупівлі, тобто так розуміємо саме «соки». Вважаємо саме таку вимогу дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних та надійних постачальників, оскільки, згідно чинного законодавства аналогічні договори – це договори постачання продуктів харчування, тобто соки – це продукти харчування і постачальник має договори з виробником товарів, у т.ч. соку і може доставляти його замовнику. Просимо зняти дискримінаційну вимогу у п.п. 3.3, а саме вимогу надати аналогічні договори, видаткові накладні та відгуки на товар, що є предметом закупівлі – «сік» та замінити на «аналогічні договори, видаткові накладні та відгуки на постачання продуктів харчування».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" 460 500,00
UAH з ПДВ
460 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 613 620,00
UAH з ПДВ
521 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 746 156,00
UAH з ПДВ
521 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 746 016,00
UAH з ПДВ
678 369,22
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 732 160,00
UAH з ПДВ
682 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 705 120,00
UAH з ПДВ
705 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНДОРА" 742 800,00
UAH з ПДВ
742 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 744 080,00
UAH з ПДВ
744 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 17:25
ст.17 перем..pdf
29 січня 2020 18:50
досвід.pdf
29 січня 2020 18:32
акт дез.2.міс.pdf
29 січня 2020 18:24
акт огляда.pdf
29 січня 2020 18:21
серт.ісо.pdf
29 січня 2020 17:52
оборотн.сальд.відом..pdf
29 січня 2020 17:46
Накл.хол..pdf
29 січня 2020 17:15
серт.ісо 2020р..pdf
29 січня 2020 17:15
серт.ісо.pdf
29 січня 2020 17:15
персонал.pdf
29 січня 2020 17:15
Копия статут.pdf
29 січня 2020 17:15
звіт НАССР.pdf
29 січня 2020 17:15
програма предумова.pdf
29 січня 2020 17:15
код,паспорт.pdf
29 січня 2020 17:15
лист щодо дії проп..pdf
29 січня 2020 17:15
договір випроб..pdf
29 січня 2020 17:15
свід.рєестр.т.з1353.pdf
29 січня 2020 17:15
оборотн.сальд.відом..pdf
29 січня 2020 17:15
прот.радіація1353.pdf
29 січня 2020 17:15
прот.радіація90855.pdf
29 січня 2020 17:15
МТБ.pdf
29 січня 2020 17:15
лист щодо санкцій.pdf
29 січня 2020 17:15
дог.дез.склад2020.pdf
29 січня 2020 17:14
довідки захист довк..pdf
29 січня 2020 17:14
дог.дез.т.з.90855.pdf
29 січня 2020 17:14
дог.дез.т.з.1353.pdf
29 січня 2020 17:14
довідка сан.ст.авт..pdf
29 січня 2020 17:14
техн.як.характер.тов..pdf
29 січня 2020 17:14
довідки ст.17.pdf
29 січня 2020 17:14
РЄЕСТР.Т+М.pdf
29 січня 2020 17:14
щодо експл.дозвіла.pdf
29 січня 2020 17:14
лист згода з пр.д-ру.pdf
29 січня 2020 17:14
свід.рєестр.т.з.90855.pdf
29 січня 2020 17:14
лист згода.pdf
29 січня 2020 17:14
довідка спецодяг.pdf
29 січня 2020 17:13
дез.скл.19р.акти 2міс..pdf
29 січня 2020 17:13
графік аудіту.pdf
29 січня 2020 17:13
ваги.pdf
29 січня 2020 17:13
вет.дог.акти.pdf
29 січня 2020 17:13
витяг платника ПДВ.pdf
29 січня 2020 17:05
згода с техн.як.вим..pdf
29 січня 2020 17:05
ОПИС ВІДПОВ.ТОВАРУ.pdf
29 січня 2020 17:05
ДЕКЛ.ВИРОБН..pdf
29 січня 2020 17:04
техн.як.характер.тов..pdf
29 січня 2020 17:04
досвід.pdf
29 січня 2020 17:04
договір ЕКО-СФЕРА.pdf
29 січня 2020 17:03
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 16:35
Електронний підпис
29 січня 2020 16:34
ГАРАНТIЯ 164-20.pdf.p7s.p7s
29 січня 2020 16:34
ГАРАНТIЯ 164-20.pdf
29 січня 2020 16:33
1_3 Експ.висновок сік.PDF
29 січня 2020 16:33
Штатний розпис-2020 р..pdf
29 січня 2020 16:32
9 Додаток до Атестату.pdf
29 січня 2020 16:32
3 Акт ЗВТ перелік 2020 р.pdf
29 січня 2020 16:32
2_1 Лист відгук лік 10.PDF
29 січня 2020 16:32
10 KS-MR3101E.pdf
29 січня 2020 16:31
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.PDF
29 січня 2020 16:31
12 Довідка працівники.pdf
29 січня 2020 16:31
1 Довідка МТБ.pdf
29 січня 2020 16:31
7 Довідка 4-ОПП.PDF
29 січня 2020 16:31
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2020 16:31
5 Довідка ПДВ.PDF
29 січня 2020 16:31
5 Довідка ПДВ ( копія).pdf
29 січня 2020 16:31
4 Св-во про держ.р.pdf
29 січня 2020 16:31
3 Витяг- 04.01.2020.PDF
29 січня 2020 16:30
2 Виписка.PDF
29 січня 2020 16:30
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 14:37
частина 1.rar
29 січня 2020 14:37
папка 2.rar

Публічні документи

29 січня 2020 17:39
Електронний підпис
29 січня 2020 17:38
G0120-1800.pdf
29 січня 2020 17:38
цінова.pdf
29 січня 2020 17:38
терни сік.pdf
29 січня 2020 17:38
протокол.pdf
29 січня 2020 17:38
проект1.pdf
29 січня 2020 17:38
опис.pdf
29 січня 2020 17:38
лист пояснення.pdf
29 січня 2020 17:38
додаток 4.pdf
29 січня 2020 17:38
договір шарліс.pdf
29 січня 2020 17:38
Договір 14 - соки.pdf
29 січня 2020 17:38
декларації оригінал.pdf
29 січня 2020 17:37
гарантій лист.pdf
29 січня 2020 17:37
Відгук - соки.pdf
29 січня 2020 17:37
8.лист гарантія.pdf
29 січня 2020 17:37
7.лист підтвепдження.pdf
29 січня 2020 17:37
51.гігієна мазаратій.pdf
29 січня 2020 17:37
50.про насср.pdf
29 січня 2020 17:37
5.стаття 17 за формою.pdf
29 січня 2020 17:37
46.повірка вагів.pdf
29 січня 2020 17:37
39.радіологія 2020.pdf
29 січня 2020 17:37
38.медичні книжки.pdf
29 січня 2020 17:37
37.про медичні картки.pdf
29 січня 2020 17:36
36.працівники.pdf
29 січня 2020 17:36
32.акти транспорт.pdf
29 січня 2020 17:36
3.об открытии счета М.pdf
29 січня 2020 17:36
28.акт ман 2887 оригінал.pdf
29 січня 2020 17:36
27акт 2019 склад завір.pdf
29 січня 2020 17:36
20.9001.pdf
29 січня 2020 17:36
2. довідки.pdf
29 січня 2020 17:36
19.iso22000.pdf
29 січня 2020 17:35
13.довідка довкілля.pdf
29 січня 2020 17:35
11.згода з додатком 4.pdf
29 січня 2020 17:35
10.згода з проектом.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 15:19
Електронний підпис
28 січня 2020 14:54
32. ISO 22000_2018_19.pdf
28 січня 2020 14:54
32. ISO 22000_19.pdf
28 січня 2020 14:54
32. ISO 9001_2015_19.pdf
28 січня 2020 14:54
26.Опис реєстратора.PDF
28 січня 2020 14:54
26. Статут копія.PDF
28 січня 2020 14:54
21. Довідка стаття 17.PDF
28 січня 2020 14:53
гарантія РОМАН 225.zip
28 січня 2020 14:53
50. План аудиту ISO_18.PDF
28 січня 2020 14:53
49. Звіт по аудиту ISO_18.pdf
28 січня 2020 14:53
19. Медичні книжки.pdf
28 січня 2020 14:53
19. Медичні картки.pdf
28 січня 2020 14:53
46. Опис товару.PDF
28 січня 2020 14:53
13. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
28 січня 2020 14:53
13. Свідоцтво AX6135НA.pdf
28 січня 2020 14:53
7. Довідка МТБ.pdf
28 січня 2020 14:53
3. Проект договору.PDF

Публічні документи

29 січня 2020 18:46
гарантія №085498 Г.pdf
29 січня 2020 18:46
20.1 акт ветиринарний.pdf
29 січня 2020 18:46
19.1 штатний розклад.pdf
29 січня 2020 18:46
18. згода з договором.pdf
29 січня 2020 18:46
16. ISO.pdf
29 січня 2020 18:46
12. захист довкілля.pdf
29 січня 2020 18:46
9.5 мед книга гостило.pdf
29 січня 2020 18:46
9.4 мед книжка бурка.pdf
29 січня 2020 18:46
9.3 мед книжка акімова.pdf
29 січня 2020 18:46
9.2 мед книжка тимощук.pdf
29 січня 2020 18:46
9.1 мед книжка орешко.pdf
29 січня 2020 18:46
7.1 Дез.складу з актом.pdf
29 січня 2020 18:46
6.6 лист про радіацію.pdf
29 січня 2020 18:46
6.2 Оренда складу.pdf
29 січня 2020 18:46
6. мтб.pdf
29 січня 2020 18:46
4. Витяг з ЄДРПОУ_05.01.PDF
29 січня 2020 18:46
2. статут.pdf
29 січня 2020 18:46
1.1 технічні соки.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 14:06
Частина 2.7z
29 січня 2020 14:06
Частина 1.7z
29 січня 2020 14:06
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 11:10
Електронний підпис
28 січня 2020 21:57
21Гарантійний лист.pdf
28 січня 2020 21:57
12Плану аудиту.pdf
28 січня 2020 21:57
11Документи ISO 22000.pdf
28 січня 2020 21:57
10Документи ваги.pdf
28 січня 2020 21:57
2Довідка про ціну.pdf
28 січня 2020 21:57
1Технічні вимоги.pdf
28 січня 2020 21:57
9Санітарні паспорти.pdf
28 січня 2020 21:57
цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 21:57
проект договору.pdf
28 січня 2020 21:57
Довідка про ліцензію.pdf
28 січня 2020 21:56
1оригінал Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"

ТОВ "Руол Стандарт"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"

ТОВ "САНДОРА"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
Переможець 460 500,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
460 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 18:18
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 20:52
ДУ №2 дог42_0001 (1).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 20:52
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 11:35
dodatkova ugoda do dogovoru 42 (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 15:23
sik.pdf укладений
04 березня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору №42 від 04.0.2020 року на суму 251 220 грн. 00 коп. ( двісті п’ятдесят одна тисяча двісті двадцять грн. 00 коп.) та внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна товару» Договору та викласти їх у новій редакції Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 9.5. Договору, Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», Сторони дійшли згоди продовжити виконання зобов’язань за Договором, а саме: продовжити термін поставки товару до 31.12.2020 року та внести зміни до п. 5.1. Розділу V «Поставка товару» Договору, виклавши їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору №42 від 04.0.2020 року на суму 3 грн. 12 коп. ( три грн. 12 коп.) та внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна товару» Договору та викласти їх у новій редакції, а саме: «п.3.1. Ціна цього Договору, згідно тендерної пропозиції та Специфікації Товару (Додаток № 1 до цього Договору), становить 209 276 грн. 88 коп. (двісті дев’ять тисяч двісті вісімдесят грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 20% - 34 879 грн. 48 коп.». 2. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.1.3. Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару, який зазначений у специфікації, не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов´язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо кількості товару.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 276,88
UAH (в тому числі ПДВ 34 879,48 UAH)