Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: "Заміна повітряних вимикачів типу ВНВ-750 (В-12), ВОР-"З.У-1" на елегазові. ВРП-750 кВ. Хмельницька АЕС. БМР, ПНР "
Очікувана вартість
13 486 634,00 UAH
UA-2020-01-14-000535-b 11fa2d101abf41ff8926a76ebf7ccec4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Надія Степанівна

(03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Захарова Надія Степанівна
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:55
Очікувана вартість: 13 486 634,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


детально в додатку №3 "Технічні вимоги"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: "Заміна повітряних вимикачів типу ВНВ-750 (В-12), ВОР-"З.У-1" на елегазові. ВРП-750 кВ. Хмельницька АЕС. БМР, ПНР "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Без виплати авансу: Протягом 30 кал. днів з дати підписання сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки (форма КБ-3). З виплатою авансу: Виплата авансу в розмірі до 20 % від ціни договору здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП "НАЕК "Енергоатом" у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 16:09
ТД з додатками №1,2,5.pdf
14 січня 2020 16:09
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf
14 січня 2020 16:09
Додаток №4 Форма пропозиції (цінова).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно обладнання поставки Замовника
Дата подання: 15 січня 2020 18:48
Дата відповіді: 17 січня 2020 16:05
Прошу повідомити чи все обладнання повинен постачати Підрядник, чи можливо є обладнання постачання Замовника. Якщо вимикачі 750 кВ постачання Замовника, то прошу повідомити чи входили в вартість закупівлі вимикачів послуги шеф монтажу. Також прошу надати доступ через прозоро до проектної документації.
Відповідь: Шановний учаснику. На Ваше запитання повідомляємо, що за замовником закріплене постачання обладнання та кабельно-провідникової продукції.
Згідно договору на поставку елегазових вимикачів 750кВ № 53-129-01-19-01724 від 02.01.2019, надання послуг по шеф-монтажу входить в вартість зазначеного договору.
Обсяг та склад робіт визначаються технічними вимогами, що складені на основі проектної документації, яка надається Підряднику після укладання договору згідно з п.1.4 додатку 5 «Проект договору».
Для детального роз'яснення по технічних питаннях учасник може звернутися за телефонами, вказаними на стор. 2 тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" 11 579 867,00
UAH
9 999 000,00
UAH
Документи
ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" 12 949 196,24
UAH
10 000 000,00
UAH
Документи
КП "Монтажне управління №6 Електропівденьзахідмонтаж" 11 650 742,26
UAH
10 350 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 18:18
ДЦ після аукціону.rar
30 січня 2020 14:15
Технічна пропозиція.pdf
30 січня 2020 14:15
Протокол учасників.pdf
30 січня 2020 14:15
Ліцензія Техностар.pdf
30 січня 2020 14:15
Дозвіл 233.14.63.pdf
30 січня 2020 14:15
Дозвіл 211.18.30.pdf
30 січня 2020 14:15
Дозвіл 495.16.63.pdf
30 січня 2020 14:15
Довідка персонал ЕБ.pdf
30 січня 2020 14:15
Довідка про санкції.pdf
30 січня 2020 14:15
Довідка працівники.pdf
30 січня 2020 14:15
ДЦ з кошторисами.rar
30 січня 2020 14:15
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 14:15
додаток 4.pdf
30 січня 2020 14:15
додаток 3.pdf
30 січня 2020 14:15
Додаток 1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 11:32
Довідка про несудимість
17 лютого 2020 15:45
Тендерна пропозиція
30 січня 2020 15:46
Договірна ціна.PDF
30 січня 2020 15:46
Тендерна пропозиція.PDF
30 січня 2020 09:45
Договірна ціна.PDF
30 січня 2020 09:45
Тендерна пропозиція.PDF
29 січня 2020 14:15
Свідоцтво.PDF
29 січня 2020 14:15
Договірна ціна.PDF
29 січня 2020 14:15
відгук ЦЕС.pdf
29 січня 2020 14:15
відгук РАЕС.PDF
29 січня 2020 14:15
Відгук ЗЕС.PDF
29 січня 2020 14:15
Пожежна ліцензія.PDF
29 січня 2020 14:15
Лiцензiя_з_Додатком 2.pdf
29 січня 2020 14:15
Довідка про санкції.PDF
29 січня 2020 14:15
Технічна пропозиці.PDF
29 січня 2020 14:15
Тендерна пропозиція.PDF
29 січня 2020 14:15
Довіреність.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"

ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"

КП "Монтажне управління №6 Електропівденьзахідмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
Відхилено 9 999 000,00
UAH
07 лютого 2020 13:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"
#00128504
Відхилено 10 000 000,00
UAH
14 лютого 2020 13:57
КП "Монтажне управління №6 Електропівденьзахідмонтаж"
#00114005
Переможець 10 350 000,00
UAH
21 лютого 2020 14:21

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393

№ рішення у справі

143-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 лютого 2020 13:47
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2020 13:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Монтажне управління №6 Електропівденьзахідмонтаж"
#00114005
10 350 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2022 10:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:02
Ду №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 14:07
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 14:07
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 14:48
№20-124-01-20-11913 МУ-6.pdf укладений
13 березня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, а саме продовження строку виконання робіт до 20.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 20-124-01-20-11913
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна робіт за Договором №03/03/20/20-124-01-20-11913 від 12.03.2020 з внесеними змінами Додатковою угодою №2 від 24.12.2021 - 9 693 052,70 грн. без ПДВ, 11 631 663,24 грн з ПДВ (при виконанні робіт виникла економія за рахунок оптимізації використання в роботі машин, механізмів, відрядних витрат, витрат на проживання, зменшення вартості матеріалів)
Номер договору про закупівлю: 20-124-01-20-11913
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 20 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 631 663,24
UAH (в тому числі ПДВ 1 938 610,54 UAH)