Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання ( Комп'ютери у комплекті)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-01-14-000129-b bb3bfb5324f84ce1b65d0be97d7764a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменна Яна Валеріївна

+380513656171 knp-yumbl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Контактна особа: Гуменна Яна Валеріївна
+380513656171
knp-yumbl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 10:53
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 10:53
Початок аукціону: 30 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплекти
Комп'ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, на протязі 20 – ти банківських днів Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:01
Зміни до технічного завдання.pdf
17 січня 2020 16:01
Додаток 1 МТВ (нова редакція).docx
15 січня 2020 09:44
Зміни до технічного завдання.pdf
14 січня 2020 11:39
Тендерна документація(комп_ютери у комплекті).pdf
14 січня 2020 10:50
Додаток 3 - ТП.docx
14 січня 2020 10:50
Додаток 2 - ПД.doc
17 січня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:01
Зміни до технічного завдання.pdf
17 січня 2020 16:01
Додаток 1 МТВ (нова редакція).docx
15 січня 2020 09:44
Додаток 1 МТВ (нова редакція).docx
14 січня 2020 10:50
Додаток 1 МТВ.docx
15 січня 2020 09:44
Зміни до технічного завдання.pdf
14 січня 2020 11:39
Тендерна документація(комп_ютери у комплекті).pdf
14 січня 2020 10:50
Тендерна документація(комп. обладнання).pdf
14 січня 2020 10:50
Додаток 3 - ТП.docx
14 січня 2020 10:50
Додаток 2 - ПД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 січня 2020 11:13
Дата відповіді: 14 січня 2020 11:36
Шановний замовник, просимо Вас викласти оновлену тендерну документацію, актуальну на даний час. Та чи можливо у форматі DOC, а не у форматі PDF!
Відповідь: Буде внесено оновлена документація
Уточнення ТД
Дата подання: 14 січня 2020 12:10
Дата відповіді: 15 січня 2020 08:18
Шановний Замовнику! Згідно технічного завдання (Додаток №1),у шостому пункті таблиці вимагається інтегрована відеокарта,а у чотирнадцятому "Обсяг відеопам'яті (не менший, ніж 1 Гб)". Інтегрована відеокарта не має власної відеопам'яті,тому будь ласка поясніть більш детально які вимоги до комп'ютера,або внесіть зміни до Тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно Вашого питання надаю відповідь: в технічному завдані на комп'ютерне обладнання, було допущено помилку в розділі (обсяг відеокарти не менше ніж 1ГБ), данна конфігурація комп'ютера не потребує чітко встановлених норм відеокарти. В зв'язку з цим будуть внесені зміни до технічного завдання закупівлі
Строк поставки
Дата подання: 14 січня 2020 16:29
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:47
Шновний замовник! Просимо надати пояснення. В проекті договору вказано п 1.5. Термін поставки : до 03 березня2020 року, а в п.5.1. Постачальник зобов'язаний доставити товар за місцем призначення, в строк до 5(п’яти) робочих днів із моменту отримання від Замовника письмового (факсимільним зв’язком) повідомлення із підтвердженням готовності прийняти Товар. Так який реальний строк поставки Товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо Вам, після підписання Договору по закупівлі, адміністрація підприємства направляє лист про готовність отримати обладнання
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:51
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідь на Ваші запитання:
1. Тільки, якщо вони по технічним показникам будуть відповідати предмету закупівлі, як аналоги згідно технічної документації;
2. В цінновій пропозиції при надані інформації по закупівлі має міститися специфікація обладнання, в якій і буде вказана модифікація предмету закупівлі;
3.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Уточнення ТД
Дата подання: 15 січня 2020 16:28
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:18
Шановний Замовнику! У додатку 2 (Проект договору) та додатку 3 (Тендерна пропозиція), у таблиці специфікація ,є значення - ПДВ, 7 %. Ставкою 7% оподатковуються лише засоби медичного призначення. Чи потрібно учасникам заповнювати це значення або достатньо заповнити лише сумму ПДВ 20 %?
Відповідь: Шановний Учасник!
Достатньо заповнити лише сумму ПДВ 20 %
Прохання викласти тендерну документацію у вордівському форматі
Дата подання: 16 січня 2020 12:27
Дата відповіді: 16 січня 2020 15:24
Шановний Замовнику. Для спрощення підготовки і подачі тендерної пропозиції учасниками, викладіть будь-ласка тендерну документацію у вордівському форматі.
Відповідь: Шановний Учасник!
З метою запобігання підробки тендерної документації, ми як Замовник вважаємо за доцільне викладати тендерну документацію у форматі PDF.
Підтримка дротових інтерфейсів
Дата подання: 16 січня 2020 12:36
Дата відповіді: 16 січня 2020 13:01
Шановний замовнику. Напишіть будь-ласка, вказана в технічному завданні (Додаток 1 МТВ (нова редакція) підтримка дротових інтерфейсів HDMI, VGA, DVI вимагається тільки до материнської (системної) плати системного блоку чи і до монітору також? Просимо дати конкретну відповідь.
Відповідь: Підтримка дротових інтерфейсів вимагається тільки до монітору
вимоги до монітору
Дата подання: 16 січня 2020 15:05
Дата відповіді: 17 січня 2020 08:29
Шановний замовник, для что го Вам 3 виходи відео сигналу, чи не достатньо 1 роз'єм аналогового сигналу та 1 роз'єм цифрового сигналу?
Відповідь: Шановний Учасник!
Так, авжеж буде одного роз'єму аналогового сигналу та одного роз'єму цифрового сигналу на моніторі, це аналог тих даних які ми давали в технічному завданні.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-14-000129-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 31 січня 2020 16:54
грубі порушення
Зветраємо увагу Шановного Замовника, що ТОВ Сантарекс не вказав в своїй пропозиції модель материнської плати, пам'яті, тому не має можливості перевірити наявність відповідності технічному завданню.
Також звертаємо увагу, що Учасник мав надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Але ТОВ Сантарекс надав довідку по предмету закупівлі ДК 021:2015: 30210000-5, а предметом закупівлі цих торгів є - ДК 021:2015: 30230000-0, тому цей договір не можна вважати аналогічним.
В зв'язку з наявністю грубих порушень вимог тендерної документації пропонуємо дискваліфікувати ТОВ Сантарекс.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 15:17
На Вашу Вимогу повідомляємо наступне:Учасник ТОВ «Сантарекс»,надав інформацію про наявність досвіду виконання аналогічно договору,а саме комп’ютери у комплекті,та надав відскановану копію оригіналу Договору.Документація торгів не містить окремих вимог,щодо необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічного Договру саме за кодом ДК.
В технічному завданні(таблиця п.12) чітко вказана модель материнської плати.Тому пропозиція ТОВ «Сантарекс» відповідає технічним вимогам закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-14-000129-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 06 лютого 2020 17:05
Оскарження визначення переможця
Шановний Замовнику!

У своїй оновленій пропозиції учасник ТОВ Сантарекс вказує ціну за одиницю товару БЕЗ ПДВ 6081,67 грн, кількість комп'ютерів 25 штук, отже загальна вартість БЕЗ ПДВ = 6081,67*25=152041,75 грн. Також, якщо порахувати Загальну вартість з ПДВ згідно оновленої пропозиції учасника то виходить: 152041,67+20%=182450,004, що є порушенням діючого законодавтва України тому, що одна гривня дорівнює 100 копійкам (ст.1 Указу Президента України "Про грошову реформу України" від 25.08.1996 року №762/96, ст. 32 Закону України "Про Національний банк України" від 20,05,1999 року №679/XIV, тому ціна повинна мати не більше двох знаків після коми), а також суперечить вимозі, викладеної у Додатку №3-ТП: Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті).

У зв'язку із грубими порушеннями просимо Вас відмінити рішення про прийняття пропозиції ТОВ Сантарекс, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ Сантарекс, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 15:19
КНП «ЮМБЛ» ЮМР,надає відповідь на Вашу вимогу,що,якщо загальну суму 182 450,00 грн.(Сто вісімдесят дві тисячі чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.) поділити на 25 комлектів,то отримуємо ціну за одиницю 7 298,00грн(Сім тисяч двісті дев’яносто вісім грн. 00 коп).Отже,ПДВ включено до загальної суми,тому вимога,щодо округлення до другого знаку виконана,зауважень немає.

Документи

04 лютого 2020 15:17
Відповідь на скаргу.pdf

Документи

10 лютого 2020 15:18
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 184 950,00
UAH з ПДВ
182 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 187 875,00
UAH з ПДВ
183 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 189 487,00
UAH з ПДВ
183 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 201 300,00
UAH з ПДВ
183 249,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 212 500,00
UAH з ПДВ
183 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 191 155,50
UAH з ПДВ
186 622,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 193 200,00
UAH з ПДВ
189 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ 199 000,00
UAH з ПДВ
191 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" 194 741,50
UAH з ПДВ
194 741,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 198 960,00
UAH з ПДВ
196 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 208 500,00
UAH з ПДВ
196 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 208 980,00
UAH з ПДВ
196 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 206 217,00
UAH з ПДВ
202 684,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" 206 700,00
UAH з ПДВ
205 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 208 002,00
UAH з ПДВ
205 701,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 205 800,00
UAH з ПДВ
205 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:04
документи переможця
30 січня 2020 16:07
Електронний підпис
30 січня 2020 14:43
оновлена пропозиція
28 січня 2020 18:20
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2020 13:45
Електронний підпис
14 січня 2020 13:44
5064587 реєстр.pdf
14 січня 2020 13:28
сертификат.pdf
14 січня 2020 13:28
Мониторы.pdf
14 січня 2020 13:28
мониторы ACER гигиена.pdf
14 січня 2020 13:28
Мониторы _1.pdf
14 січня 2020 13:28
ТУ_Клаудгруп.pdf
14 січня 2020 13:28
тпп2.jpg
14 січня 2020 13:28
тпп1.jpg
14 січня 2020 13:28
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
14 січня 2020 13:28
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
14 січня 2020 13:28
гигиена.PDF
14 січня 2020 13:28
9001.PDF
14 січня 2020 13:28
5064587 ПД.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 гар 3.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 помил.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 авторизация.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 гарант довк.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 гарант2.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 гарант.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 цінова.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 договір.pdf
14 січня 2020 13:28
5064587 тех.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 10:04
Електронний підпис
29 січня 2020 10:02
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 10:02
Реєстр документів.pdf
29 січня 2020 10:02
інші документи.rar
29 січня 2020 10:02
технічна частина.rar

Публічні документи

27 січня 2020 13:25
Електронний підпис
27 січня 2020 13:25
Електронний підпис
27 січня 2020 13:24
3. Технічний опис.pdf
27 січня 2020 13:24
4. Проект договору.pdf
27 січня 2020 13:24
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 10:28
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2020 10:28
Проект договору.pdf
29 січня 2020 10:28
Порівняльна таблиця.pdf
29 січня 2020 10:28
Технічний опис.zip

Публічні документи

28 січня 2020 09:51
Електронний підпис
28 січня 2020 09:49
138_Копія висновку СЕЕ.pdf
28 січня 2020 09:49
128_Проект договору.pdf
28 січня 2020 09:49
111_Паспорт Галюк О.Є..pdf
28 січня 2020 09:48
107_Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 10:47
Електронний підпис
29 січня 2020 10:46
Цінова Пропозиція.pdf
29 січня 2020 10:46
Уставні документи.pdf
29 січня 2020 10:46
Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 10:46
Проект договору.pdf
29 січня 2020 10:46
Інші довідки.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 15:52
Проект договору.pdf
28 січня 2020 15:52
Витяг Комел 09.01.2020.pdf
28 січня 2020 15:52
Протокол 11 від 05.05.2015.pdf
28 січня 2020 15:52
Довідка про учасника.pdf
28 січня 2020 15:52
Статут.pdf
28 січня 2020 15:52
Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 15:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 13:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

29 січня 2020 10:44
Електронний підпис
29 січня 2020 10:42
згода з договором.pdf
29 січня 2020 10:42
Гар лист МТВ.pdf
29 січня 2020 10:25
цінова пропозиція.pdf
29 січня 2020 10:25
стаття 17.pdf
29 січня 2020 10:25
сертифікати .7z
29 січня 2020 10:25
Рішення завір.pdf
29 січня 2020 10:25
проект договору.pdf
29 січня 2020 10:25
порвіняльна таблиця.pdf
29 січня 2020 10:25
наказ директор.pdf
29 січня 2020 10:25
лист що до санкцій.pdf
29 січня 2020 10:25
гарантійний лист.pdf
29 січня 2020 10:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 17:26
Електронний підпис
28 січня 2020 17:24
Сертифікати Acer.pdf
28 січня 2020 17:24
Новий штатний розпис.pdf
28 січня 2020 17:24
Наказ (директор).pdf
28 січня 2020 17:24
Лист-відгук (Тульчин).pdf
28 січня 2020 17:24
Лист відгук (ПМСД).pdf
28 січня 2020 17:24
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
28 січня 2020 17:24
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
28 січня 2020 17:24
Авторизація Acer.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ

ТОВ" МОСТ АЙ ТІ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 182 450,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
182 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:01
Звіт про виконання договору 75.pdf укладений
12 січня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 14:04
Договір 75.pdf укладений
12 лютого 2020 14:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 182 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 408,33 UAH)