Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з виплати та доставки пільг, субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, які надаються у грошовій готівковій формі
Очікувана вартість
249 449,00 UAH
UA-2020-01-14-000012-c b51a303fdcdf41fb8e4886d0ea0bde89
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя

+380999823151 upszn1216@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 03192170
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Центральна (Карла Маркса), 47
Контактна особа: Наталя
+380999823151
upszn1216@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Положення пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (зі змінами) – відсутність конкуренції на відповідному ринку.
Положеннями статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 №2759-III передбачено, що юридична особа, на яку покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом міністрів України. Відповідно до Розпорядження КМУ від 10.01.2002 №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на АТ «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень.
Договір на закупівлю послуг з виплати та доставки пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, які надаються у грошовій готівковій формі може бути укладений лише з одним постачальником – Акціонерним товариством «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2020 06:54
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з виплати та доставки пільг, субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, які надаються у грошовій готівковій формі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Центральна (К.Маркса),47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та разовими дорученнями (поштовий збір) відповідно до діючих тарифів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 987 «Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог», після підписання Актів звіряння розрахунків за формою В9-М, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Укрпошта"
#25771603
Переможець 249 449,00
UAH
14 січня 2020 06:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 06:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Укрпошта"
#25771603
249 449,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 11:11
Доп. угода №1 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
22 червня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 09:38
Протокол усунення технічних помилок від 22.01.2020 №9.pdf зміни до договору
24 січня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:29
Договір від 21.01.2020.pdf укладений
22 січня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розбіжності між трактуванням певних пунктів у Звіті UA-2020-01-14-000012-с від 22.01.2020 та у Договорі від 21.01.2020 №210120-08/2.3Р31 вважати технічними помилками та посилаючись на роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, наведених у листі від 01.12.2015 №3302-05/40086-08 «Щодо виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу» з метою усунення технічних помилок тендерним комітетом складено протокол.
Номер договору про закупівлю: 210120-08/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол усунення технічних помилок 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зміною поточного рахунку Виконавця внесені зміни в пункт 5.1. договору від 21.01.2020 №210120-08/2.3Р31
Номер договору про закупівлю: 210120-08/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі зменшені видатки на оплату поштових послуг
Номер договору про закупівлю: 210120-08/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 168,00
UAH