Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05483150 |
Місцезнаходження: | 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, пров. Кобера, буд. 15А |
Контактна особа: |
Андрій Бурдейний +380984640140,+380512558585 buh_cpmsd_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 16:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
13 січня 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 16:26 |
протокол з ОКП Миколаївоблтеплоенерго.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-05-000017 ● 02b5f10e5b9647b4ac5b88213f11b7dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2020 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2020 № 109
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-13-002079-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-08 11:19:26
Запит замовнику щодо надання пояснень
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 20.01.2020 № 4106.00 вносилися зміни. У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи вносились зміни до договору про закупівлю, що передували укладанню додаткової угоди № 2, якщо так, то пропоную надати копії таких додаткових угод.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-12 09:50:11
інформація про додаткову угоду
Так, до договору про закупівлю від 20.01.2020 № 4106.00 вносилися зміни. Зміни стосувались уточнення інформації про кошти, які виділені по тимчасовому кошторису, за для реєстрації договору у Казначейській службі. Враховуючи, що зміни вносились у день підписання договору, тому Додаткову угоду №1 опубліковано в одному файлі – разом із договором (остання сторінка). Відсканована копія додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-08 11:21:43
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 20.01.2020 № 4106.00 вносилися зміни. У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи вносились зміни до договору про закупівлю, що передували укладанню додаткової угоди № 2, якщо так, то пропоную надати копії таких додаткових угод.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-12 09:51:10
інформація про додаткову угоду
Так, до договору про закупівлю від 20.01.2020 № 4106.00 вносилися зміни. Зміни стосувались уточнення інформації про кошти, які виділені по тимчасовому кошторису, за для реєстрації договору у Казначейській службі. Враховуючи, що зміни вносились у день підписання договору, тому Додаткову угоду №1 опубліковано в одному файлі – разом із договором (остання сторінка). Відсканована копія додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про закупівлю від 20.01.2020 №4106.00 розірвано Додатковою угодою №5 від 20.05.2020. Відсканована копія додається.
2020-05-20 15:04:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2020-05-20 15:40:58
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" #31319242 |
Переможець |
148 902,72
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 14:40
|
ДУ №5 від 20.05.2020.PDF | укладений |
20 травня 2020 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 14:35
|
ДУ №4 від 20.05.2020.PDF | зміни до договору |
20 травня 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2020 11:26
|
додаткова угода облтепло.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2020 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:06
|
додаткова угода облтепло.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2020 11:09
|
додаткова угода облтепло.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2020 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 16:43
|
Договір №4106.00 від 20.01.2020.pdf | укладений |
21 січня 2020 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 4106.00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 4106.00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 4106.00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4106.00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
77 280,98
UAH (в тому числі ПДВ 12 880,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З 05.05.2020 по 13.05.2020 Південним офісом Державної аудиторської служби України проведено моніторинг. За результатами моніторингу встановлено, що Додаткова угода №2 від 31.01.2020 та Додаткова угода №3 від 18.03.2020 розміщено в електронній системі Prozorro з порушенням строків оприлюднення. За для усунення порушення законодавства в сфері державних закупівель, необхідно вжити заходи щодо розірвання договору. |