Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
905 540,00 UAH
UA-2020-01-13-001614-c b6717b2d79af44bdbc2c422bf8634174
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гандера Лілія Михайлівна

0343653286 lilia.gulaga@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04356461
Місцезнаходження: 77422, Україна , Івано-Франківська обл., с. Ямниця, вул.Галицька, 36 Тисменицький район Івано-Франківська область
Контактна особа: Гандера Лілія Михайлівна
0343653286
lilia.gulaga@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 12:47
Очікувана вартість: 905 540,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 905,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Послуги з організації харчування в Ямницькому ліцеї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77422, Україна, Івано-Франківська обл., Ямниця, ліцей
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, який зазначений у Договорі, відповідно до Актів про надання послуг. Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Післяоплата: 100 % до 30 банківських днів. Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 15:27
Договір.docx
13 січня 2020 15:27
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гуйван Оксана Юріївна 905 540,00
UAH
905 540,00
UAH
Документи
ФОП Буханова Надія Василівна 905 540,00
UAH
905 540,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гуйван Оксана Юріївна

ФОП Буханова Надія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуйван Оксана Юріївна
#3105215001
Переможець 905 540,00
UAH
31 січня 2020 18:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуйван Оксана Юріївна
#3105215001
905 540,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 16:53
Додаткова угода №4 (1) (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:53
Додаткова угода №3 (1) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:38
Додаткова угода №2 (1) (1).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 11:38
Додаткова угода №1 (126) (1).pdf зміни до договору
14 травня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 14:16
126.pdf укладений
12 лютого 2020 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися внести зміни до Договору про закупівлю послуг з організації харчування №126 від 12.02.2020 р. шляхом підписання між сторонами додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі":зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовились внести зміни до Договору про закупівлю послуг з організації харчування №126 від 12.02.2020 р., шляхом підписання додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі":-зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Сторони домовились про зміну умов договору у зв’язку із застосуванням положень п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та продовжити термін дії договору №126 про закупівлю послуг з організації харчування, укладеного між Ямницькою сільською радою ОТГ та ФОП Гуйван О.Ю. від 26 12.02.2020 року до 26 лютого 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в договорі, укладеному в поперпедньому році.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовилися внести зміни до Договору про закупівлю послуг з організації харчування №126 від 12.02.2020 р., шляхом підписання між сторонами додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 440 162,00
UAH