Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Набір діагностичних систем для сімейного лікаря з функцією телемедицини)
Очікувана вартість
2 530 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000802-c f647c1f8810d47b2b280e56b787e82c9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорак Альона Миколаївна

+380343022892 cpmsd-buhgalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Городенківський некомерційний центр первинної медичної допомоги" Городенківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 42043117
Місцезнаходження: 78100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вулиця Шептицького 24-е
Контактна особа: Сидорак Альона Миколаївна
+380343022892
cpmsd-buhgalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 13:09
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 13:09
Початок аукціону: 05 лютого 2020 11:15
Очікувана вартість: 2 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплекти
Набір діагностичних систем для сімейного лікаря з функцією телемедицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького,24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти державного бюджету України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:24
ТД зі змінами нова редакція.doc
21 січня 2020 17:24
протокол 207 ст.2.jpeg зміни
21 січня 2020 17:24
протокол 207 ст.1.jpeg зміни
13 січня 2020 13:05
Тендерна документація.doc
13 січня 2020 13:05
протокол.jpeg
21 січня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:24
ТД зі змінами нова редакція.doc
21 січня 2020 17:24
протокол 207 ст.2.jpeg зміни
21 січня 2020 17:24
протокол 207 ст.1.jpeg зміни
13 січня 2020 13:05
Тендерна документація.doc
13 січня 2020 13:05
протокол.jpeg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-12-000030 ● 9404f37022fa4533907aca98d5213569
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2020 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

12.02.2020 № 9

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-01-13-000802-c 13.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівлю відмінено, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-02-19 10:14:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” 2 487 874,12
UAH з ПДВ
2 487 874,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕМЕД.ЮА" 2 507 000,00
UAH з ПДВ
2 507 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:08
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:21
ДовІдка ДФС 10_02_20.pdf
03 лютого 2020 10:58
Електронний підпис
03 лютого 2020 10:20
Комерційна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 10:20
Технічні специфікації.zip

Публічні документи

31 січня 2020 18:00
Електронний підпис
31 січня 2020 18:00
Уставні документи.pdf
31 січня 2020 18:00
Статут ТОВ ТелемедЮА.pdf
31 січня 2020 18:00
Проект договору.pdf
31 січня 2020 18:00
Довідки.pdf
31 січня 2020 18:00
L_Spirotel_ENG_201201.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕМЕД.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”
#39542670
Переможець 2 487 874,12
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”
#39542670
2 487 874,12
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 лютого 2020 16:33
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
17 лютого 2020 16:31
протокол про відміну торгів