Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Санітарне видалення порослі з дерев із навантаженням та вивезенням гілок на території Заводського району м. Миколаєва
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-01-13-000720-c 9fba0558d0584db4849589c10ae1b9ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Якимович

+380512478389 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Наталія Якимович
+380512478389
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 15:38
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 15:38
Початок аукціону: 29 січня 2020 12:42
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Санітарне видалення порослі з дерев із навантаженням та вивезенням гілок на території Заводського району м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після: фактичного надання Виконавцем послуг з дотриманням умов Договору, підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг і (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 12:40
ТД 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000006 ● 6e1caa6573074bb485d88cae664f6611
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.05.2020 № 105

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-13-000720-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-20 10:57:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Санітарне видалення порослі з дерев із навантаженням та вивезенням гілок на території Заводського району м. Миколаєва)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з умовами частини 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації вимагав від учасників надати копію таблиці 6 звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (далі - Звіт), поданого за останній звітній період, з відомостями про працівників, вказаних в довідці учасника про наявність працівників.
Станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 28.01.2020 Звітом, поданим за останній звітний період, є Звіт за грудень 2019 року.
Учасник ФОП «Мінаков Геннадій Анатолійович», якого визнано переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надав Звіт за жовтень 2019 року з відомостями про нарахування заробітної плати лише одного найманого працівника з вказаних учасником в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 23.01.2020 вих. № 5.
В зв’язку з вищенаведеним, пропонуємо пояснити, як зазначені факти враховані тендерним комітетом при прийнятті рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «Мінаков Геннадій Анатолійович» умовам тендерної документації та визнанні його переможцем торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-25 19:26:42

ПОЯСНЕННЯ

З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення. Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД).
Згідно зі статтею 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником у тендерній документації на закупівлю послуг за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Санітарне видалення порослі з дерев із навантаженням та вивезенням гілок на території Заводського району м. Миколаєва підпунктом 2.3. пункту 2. Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку №4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником копії таблиці 6 зареєстрованої, у встановленому законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені для надання послуг та/або виконання робіт. Зазначена вимога стосується Учасників, які працюють за штатним розписом та мають працівників, які відповідно до штатного розпису будуть залучені для надання послуг. Учасником ФОП «Мінаков Геннадій Анатолійович», якого визнано переможцем процедури закупівлі, за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Санітарне видалення порослі з дерев із навантаженням та вивезенням гілок на території Заводського району м. Миколаєва в складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.01.2020 вих. №5 (файл Наявнисть працивникив відповиднои квалификации.pdf) з зазначенням трьох працівників: Мінаков Г.А.; Колот Олександр Леонідович; Пятниченко Андрій Олександрович. У графі «Трудовий договір, договір ЦПХ, інше», напроти прізвищ Колот Олесандр Леонідовича та Пятниченко Андрій Олександрович зазначена інформація – договір ЦПХ з початку праці (видалення порослі). Таким чином, надання таблиці 6 зареєстрованої, у встановленому законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) для ФОП «Мінаков Геннадій Анатолійович» не є обов’язковою вимогою.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені, договір від 17.02.2020 №юр/ТК13 розірвано

2020-05-29 15:59:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 11:38:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мінаков Геннадій Анатолійович" 396 100,00
UAH з ПДВ
387 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БРИЗ" 393 380,00
UAH з ПДВ
393 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 16:54
Банківська гарантія.pdf
23 січня 2020 15:57
Штатний розклад.pdf
23 січня 2020 15:57
Таблиця №6.pdf
23 січня 2020 15:57
Статут.pdf
23 січня 2020 15:57
Розпорядження №368р.pdf
23 січня 2020 15:57
Розпорядження №275рк.pdf
23 січня 2020 15:57
Розпорядження №124р.pdf
23 січня 2020 15:57
Розпорядження №123р.pdf
23 січня 2020 15:57
Розпорядження 142р.pdf
23 січня 2020 15:57
Наявність бази.pdf
23 січня 2020 15:57
Витяг з ЄДР.pdf
23 січня 2020 15:57
1 Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мінаков Геннадій Анатолійович"

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БРИЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мінаков Геннадій Анатолійович"
#2389800270
Переможець 387 940,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мінаков Геннадій Анатолійович"
#2389800270
387 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:54
додаткова угода від 29.05.2020 №1.pdf укладений
29 травня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 10:55
Договір від 17.02.2020.pdf укладений
18 лютого 2020 10:52
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 16:54
Договір від 17.02.2020.pdf укладений
17 лютого 2020 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 15 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 298 942,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони погодились припинити дію договору з 29.05.2020