Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Мішки та пакети" за кодом ДК 021:2015 18930000-7 (Мішки та пакети)
Очікувана вартість
23 985,50 UAH
UA-2020-01-13-000249-a ● 23ac0cedcc8a4d33a0700596348fd2d3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кіжаєва Анастасія Анатоліївна +38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 23 985,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети
"Мішки та пакети" за кодом ДК 021:2015 18930000-7 (Мішки та пакети)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 рулон
Мішки та пакети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
1100 шт
Мішки та пакети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Площа Митна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 14:35 |
Проект договору.pdf | |
13 січня 2020 14:35 |
Вимоги до учасників.pdf | |
13 січня 2020 14:35 |
Технічна специфікація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 січня 2020 10:28
Дата відповіді: 15 січня 2020 12:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуте ваше звернення. Відповідно до листа служби матеріально-технічного постачання №278/19-05-05 від 15.01.2020р. повідомляємо наступне. Очікувана вартість визначена без ПДВ, що дає можливість приймати участь в торгах всім учасникам як платникам ПДВ так і не платникам. Тобто всі учасники подають свої пропозиції без врахування ПДВ. Під час укладання договору з переможцем закупівлі, в договорі визначається ціна без ПДВ та з ПДВ. Також, всі учасники мають право подавати свої пропозиції з товарами, характеристики яких мають відповідати технічним вимогам замовника не залежно від фірми, марки та моделі товару. При наданні еквіваленту всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні бути не гірші, ніж у товару, що є предметом закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" |
20 750,00
UAH
|
19 494,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
22 746,00
UAH
|
19 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС-СВ" |
23 220,00
UAH
|
20 505,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" #42401192 |
Переможець |
19 494,00
UAH
|
29 січня 2020 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 12:50
|
2738-В-ОДФ-20.pdf | укладений |
17 лютого 2020 12:40
|