Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI)
Очікувана вартість
214 166,67 UAH
UA-2020-01-13-000231-c bba95a65451a494bb6a476f6aa2660e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скробач О. М.

(032)-226-30-22 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Lviv
Контактна особа: Скробач О. М.
(032)-226-30-22
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 15:27
Очікувана вартість: 214 166,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 шт
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2020  —  14 лютого 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця, оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної*. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих послуг та інших документів, передбачених умовами договору. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі наданих послуг та інших документів, передбачених умовами договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 10:26
ОГОЛОШЕННЯ ТОРРО.docx
13 січня 2020 10:26
ТД РРО.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС" 214 155,00
UAH
214 155,00
UAH
Документи
ПП Ксикомп сервіс 214 166,67
UAH
214 166,67
UAH
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 11:05
Список обладнання.pdf
28 січня 2020 11:05
Пропозиція.pdf
28 січня 2020 11:05
Посвідчення.pdf
28 січня 2020 11:05
Наказ.pdf
28 січня 2020 11:05
Лист згода.pdf
28 січня 2020 11:05
Лист Відгук2.pdf
28 січня 2020 11:05
Лист Відгук1.pdf
28 січня 2020 11:05
Договір з еквайром.PDF
28 січня 2020 11:05
Довіреність.pdf
28 січня 2020 11:05
Довідка форма 4-ОПП.pdf
28 січня 2020 11:05
Довідка реквизити.pdf
28 січня 2020 11:05
Гарантійний лист.pdf
28 січня 2020 11:05
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"

ПП Ксикомп сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
Переможець 214 155,00
UAH
03 лютого 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
214 155,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 10:31
ДУ1 Л_НА-2059_НЮ (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2021 10:28
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:54
Скан_договір.pdf укладений
17 лютого 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 5 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі» «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1. Керуючись п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ, Сторони домовились продовжити строк дії Договору до 16.04.2021, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі та збільшити загальну суму Договору на 42900,00 грн. (сорок дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 7150,00 грн. (сім тисяч сто п’ятдесят гривень 00 копійок) і викласти пункти 1.2, 3.1, 3.2, 11.1 Договору в наступній редакції: 1.1. «1.2. Перелік послуг зазначено в Додатку № 1 та Додатку № 1.1 до Договору.» 1.2. «3.1. Вартість послуг визначається згідно Додатку № 1 та Додатку 1.1 до Договору.» 1.3. «3.2. Сума Договору не повинна перевищувати 299886,00 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 49981,00 грн (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят одна гривня 00 копійок), з неї: - на 2021 рік 42900,00 грн. (сорок дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 7150,00 грн. (сім тисяч сто п’ятдесят гривень 00 копійок).» 1.4. «11.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 16.04.2021.» 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня підписання її Сторонами та діє до 16.04.2021. 3. Всі інші умови Договору від 17.02.2020 № Л/НА-2059/НЮ не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору від 17.02.2020 № Л/НА-2059/НЮ.
Номер договору про закупівлю: Л/НА-2059/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Л/НА-2059/НЮ-д-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 16 квітня 2021
Сума оплати за договором: 162 565,20
UAH (в тому числі ПДВ 27 094,20 UAH)