Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення рідких побутових відходів
Очікувана вартість
2 512,00 UAH
UA-2020-01-13-000057-a b5ab887898f64241ae90d27e2f1742f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629335317 info.kpkkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629335317
info.kpkkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90440000-3: Послуги у сфері поводження з вигрібними ямами


на 2020 рік, за кошти міського бюджету КП КВК 1216030
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26.25 м.куб
Ціна за одиницю: 95.66UAH з ПДВ
Послуги з вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, Старо-Кримське кладовище — стаціонарні туалети (6 шт)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90440000-3 — Послуги у сфері поводження з вигрібними ямами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється, Замовником, щомісячно до 25-го числа наступного|такого| місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

13 січня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Комунальник»
#32164402
Переможець 2 511,08
UAH з ПДВ
13 січня 2020 10:49

Документи

13 січня 2020 10:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:39
Комунальник дог 3890 ДУ 1РПВ казна зменшення.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 10:53
Договір про надання послуг укладений
13 січня 2020 10:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення рідких побутових відходів 26.25 м.куб 95,66
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 1 до договору № 3890, керуючись п. 10.1 розділу Х Договору, у зв’язку зі зменшенням потреб Споживача у послугах, Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору: 1. Зменшити обсяг закупівлі послуг код за ДК 021:2015 (CPV) — 90440000-3 послуги у сфері поводження з вигрібними ямами (послуги з вивезення рідких побутових відходів) (надалі РПВ) на 18,749896 куб.м. 2. Внести зміни до пункту 2.4 розділу II Договору, виклавши його в наступній редакції: « Обсяг наданих послуг по вивозу та розміщенню РПВ орієнтовно складає 7,500104 куб.м. та визначається заявками Споживача, які подаються за добу по телефону: (0629) 41-11-82, і актами здавання-приймання наданих послуг з відповідним оформленням талонів Споживача.». 3. Зменшити суму Договору на 1793,62 грн. у т.ч ПДВ -298,93грн. 4. Внести зміни до пункту 3.1 розділу III Договору, виклавши його в наступній редакції: « Сума договору складає 717,46 грн., у т.ч. ПДВ - 119,58 грн.».
Номер договору про закупівлю: 3890
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення рідких побутових відходів 7.500104 м.куб 95,66
UAH з ПДВ