Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти
CPV 15540000-5 Cheese products
Очікувана вартість
13 212 988,58 UAH
UA-2020-01-11-001634-c 318ab82c84754713b8ba15371acffee8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Денис Олександрович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Бобер Денис Олександрович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Bober Dennis
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2020 20:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:24
Очікувана вартість: 13 212 988,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 212,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26400 UAH
Publication date: 11 січня 2020 20:36
Enquiries until: 29 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 04 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 13 212 989 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 213 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8222 кг
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Hard cheese
CPV: 15540000-5
Період постачання: по 27 квітня 2021
76474 кг
Сир кисломолочний жирністю не менше 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Fresh cheese
CPV: 15540000-5
Період постачання: по 27 квітня 2021
76301 кг
Сир кисломолочний жирністю не менше 15%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Fresh cheese
CPV: 15540000-5
Період постачання: по 27 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 20:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 18:18
перелік змін ТД сир 31.03.2020.pdf
31 березня 2020 18:18
сир тд 2020 зі змінами від 04.03.2020.doc
04 березня 2020 17:38
сир тд 2020 зі змінами від 04.03.2020.doc
03 лютого 2020 18:05
сир тд 2020 зі змінами від 03.02.2020.doc
22 січня 2020 21:26
сир тд 2020 зі змінами від 22.01.2020.doc
20 січня 2020 20:35
сир тд 2020 зі змінами від 20.01.2020.doc
13 січня 2020 20:25
сир тд 2020 зі змінами від 13.01.2020.doc
11 січня 2020 20:37
сир тд 2020.doc
04 березня 2020 17:38
перелік змін до ТД (сир) 04.03.2020.doc
03 лютого 2020 18:05
перелік змін до ТД (сир) 03.02.2020.doc
22 січня 2020 21:26
перелік змін до ТД (сир) 22.01.2020.doc
20 січня 2020 20:35
перелік змін до ТД (сир) 20.01.2020.doc
20 січня 2020 20:35
сир проект договору зі змінами від 20.01.2020.doc
11 січня 2020 20:37
сир проект договору.doc
13 січня 2020 20:26
перелік змін до ТД (сир) 13.01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 13 січня 2020 14:36
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:23
учасник надає: - копію чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника чи на виробника???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника
Товарознавець
Дата подання: 13 січня 2020 16:16
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:23
1. Обґрунтуйте будь ласка вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (для постачальників, які є безпосередньо виробниками ), а саме товарознавця з досвідом роботи та відповідною спеціалізацією посилаючись на норми чинного законодавства. 2. Якщо переможцем планується визнаватися такий учасник як ТОВ «Каштан плюс» то тоді зрозумілі ваші вимоги ,наміри та чиї це пропозиції… 3.Якщо Ви дійсно зацікавлені у отриманні якісного товару, то приберіть будь ласка дискримінаційні вимоги щодо виробників та добавте дійсно потрібні вимоги, які суттєво вплинуть на якість товару, а саме документи які підтверджують саму якість та безпечність запропонованих продуктів та до потужносте операторів ринку. 4.Посада така, як ТОВАРОЗНАВЕЦЬ в більшості випадків є на тих підприємствах, які є посередниками між постачальниками – виробниками і кінцевими споживачами, тому просимо 5. Якщо Ви прописуєте чітку посаду та вимогу до неї, тоді поясніть будь-ласка що повинен робити товарознавець на виробничому підприємстві? Ви класифікатор професій та посадові інструкції вивчали перед тим як прописати дану вимогу????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві
...
Дата подання: 13 січня 2020 22:53
Дата відповіді: 16 січня 2020 17:03
Шановний Замовник, наявність як посади так і самого товарознавця на підприємстві аж ніяк не впливає на якість продуктів харчування, які вам будуть постачатися. Пропишіть будь ласка чіткі вимоги щодо якості і буде Вам щастя (Якісний товар) Якість товару підтверджуються наступними документами: Декларація виробника/якісне посвідчення, експертний висновок, протокол випробувань ( можна зазначити бажані показники), сертифікати ISO і т.д., але аж ніяк не товарознавець. 1. Чи можливо надати роз'яснення у своїй пропозиції щодо відсутності посади товарознавця, та зазначити інші посади працівників, які будуть виконувати дані обов'язки. 2. Якщо на молокозаводі, який буде учасником відсутня посада товарознавця, то чи буде пропозиція такого учасника відхилена? 3. Чи відсутність досвіду роботи товарознавців за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів» буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? 4. Чи відсутня в товарознавеця (освіта) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? 5. Чому якісні характеристики товару визначаються кваліфікаційними критеріями, замість необхідних технічних??? 6. Чи є вікові обмеження до працівників, які займають посади товарознавця(-ів), - комірника(ів), - водія(-їв), - вантажника(ів) 7. Чому не має таких вимог ( як освіта та досвід) до посади комірник? Чи посада комірника менш вагома? 8. Надайте будь ласка чіткі відповіді по кожному запитанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Можливо. При цьому, відповідно до вимог п.3 ч.5 р.ІІІ тендерної документації, учасник повинен надати документи, які передбачають покладання на працівників інших професій функціональні обов’язки товарознавця.
2. Так.
3. Так.
4. Так.
5. Якісні характеристики визначаються згідно ДСТУ, вказаному в ч.6 р.ІІІ тендерної документації.
6. Ні.
7. Замовник вважає за непотрібне встановлювати відповідні вимоги до комірників.
8. Надано чіткі відповідні по кожному питанню.
кількість працівників
Дата подання: 16 січня 2020 18:17
Дата відповіді: 17 січня 2020 17:20
Доброго дня! Шановний Замовник відповідно до вимоги документації, учасник повинен надати "3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:  товарознавця(-ів),  комірника(ів),  водія(-їв),  вантажника(ів) " Запитання полягає в тому, ЧИ БУДЕ ВІДХИЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ НАДАСТЬ по одній посаді кожної професії??????? Тобто 1 комірника, 1 товарнознавця,1 водія і 1 вантажника????????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, не буде.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-001634-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 16 січня 2020 20:37
Усунення дискримінаційних вимог
Один з продуктів, які планується придбати у рамках цього тендеру – « Сир твердий » повинен відповідати ДСТУ 6003:2008.
Але в Україні діє також гармонізований з міжнародними стандартами ДСТУ 4421:2005 ( згідно якого виробляється переважна частина всіх твердих сирів).
Згідно "Інструкції з організації харчування дітей в навчальних закладах» ДСТУ виготовлення сирів не регламентуються.
Вимога про « ДСТУ 6003:2008.» не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру та порушує принципи закупівель , створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника».
Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно ДСТУ предмету закупівлі та викласти його в такій редакції -«Технічні умови виготовлення твердого сиру – ДСТУ 6003:2008 або ДСТУ 4421:2005.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2020 20:36
до тендерної документації внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001634-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:41
Щодо негативного досвіду
Відповідно до підпукту 1.2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):

На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів

Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.

Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 18:18
Враховуючи те, що Ви допустили прострочення поставки товару аж 7 років тому, а протягом останніх років маєте бездоганну репутацію та забезпечуєте бездоганне постачання продуктів харчування Вашим клієнтам, до тендерної документації внесені відповідні зміни: «На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років».
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001634-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:46
Щодо аналогічних договорів
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме:

1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору).

Аналіз практики оскарження по закупівлям "вимоги надати підтвердження виконання аналогічних поставок товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі" свідчить про те, що Ви повинні бути проінформовані про їх дискримінаційний характер, невідповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не дивлячись на це, продовжуєте встановлювати такі самі вимоги в подальших закупівлях.
Як приклад, наведемо декілька рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, прийнятих в рамках закупівель відповідача щодо ідентичних вимог тендерної документації:
1) рішення №1242-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
2) рішення №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
3) рішення № 1692-р/пк-пз від 18.02.2019 р.
Жодне з цих рішень відповідачем у суді не оскаржувалося. Відповідно до вищезазначених рішень до Вашого відома вже неодноразово доводився факт невідповідності та дискримінаційності вимог тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у певному обсязі.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:19
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками, нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі.
За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001634-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:50
Щодо працівників
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації:
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
 товарознавця(-ів),
 комірника(ів),
 водія(-їв),
 вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:20
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001634-c.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:57
Щодо невідповідності тендеру річному плану
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:20
Враховуючи те, що вимоги тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодним чином не порушують права та інтереси Скаржника, умови останньої залишено без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-11-001634-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 06 лютого 2020 23:42
Оскарження неправомірних умов ТД
На підставі ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-01-11-001634-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2020 18:36
Рішення від 10.02.2020 №2426.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 18:35
Рішення від 27.02.2020 №3800.pdf
Дата публікації: 03 березня 2020 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2020 17:42
Номер скарги: UA-2020-01-11-001634-c.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 06 лютого 2020 23:48
Оскарження неправомірних умов ТД
На підставі ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-01-11-001634-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.02.2020 №2427.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 18:35
Номер скарги: UA-2020-01-11-001634-c.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 07 березня 2020 23:58
Дискримінаційні вимоги 2
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-01-11-001634-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 19:36
рішення від 12.03.2020 № 4725.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 19:36
рішення від 25.03.2020 № 5740.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2020 18:23

Документи подані скаржником

06 лютого 2020 23:42
Платіжка 328.pdf

Документи подані скаржником

06 лютого 2020 23:48
Платіжка 328.pdf

Документи Органу Оскарження

10 лютого 2020 18:35
Рішення від 10.02.2020 №2427.pdf

Документи подані скаржником

07 березня 2020 23:58
Рішення від 27.02.2020 №3800.pdf
07 березня 2020 23:58
Платіжка АМКУ № 379.pdf

Документи подані замовником

24 березня 2020 20:16
додаток до пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

12 березня 2020 19:36
рішення від 12.03.2020 № 4725.pdf
30 березня 2020 22:05
рішення від 25.03.2020 № 5740.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 квітня 2020
UA-2020-01-11-001634-c318ab82c84754713b8ba15371acffee8
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 квітня 2020 00:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

06 квітня 2020 10:18
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:18
Електронний підпис
10 березня 2020 08:26
Електронний підпис
10 березня 2020 08:26
Електронний підпис
10 березня 2020 08:25
9.ЕБГ ПМП UA-2020-01-11-001634-c (1).zip
07 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:57
Пропозиція Сир.pdf

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 18:09
Електронний підпис
07 березня 2020 20:31
Електронний підпис
07 березня 2020 20:30
Витяг 13.02.2020.pdf
07 березня 2020 20:30
Санобробка авто -2.pdf
07 березня 2020 20:30
19.финотчет 2019.PDF
07 березня 2020 20:30
6.0.Працівники ЧМР.pdf
10 лютого 2020 23:33
Електронний підпис
10 лютого 2020 23:31
Довідка Понтем 2017 2019.xlsx
10 лютого 2020 23:31
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
10 лютого 2020 23:31
27.Договор з ХМСБ.pdf
10 лютого 2020 23:31
6.1.1ДФ 1кв 2020.PDF
10 лютого 2020 23:31
6.0.Працівники.pdf

Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 15:23
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:23
Електронний підпис
07 квітня 2020 14:33
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
07 квітня 2020 14:33
працівники 2.pdf
07 квітня 2020 14:33
МТБ 1.pdf
07 квітня 2020 14:32
дозвіл.pdf
07 квітня 2020 14:32
договір 140 від 30.05.2017.pdf
07 квітня 2020 14:32
договір 17 (сир).pdf
07 квітня 2020 14:32
Довіреність Грицак.rar
07 квітня 2020 14:32
довідка по ст 17.pdf
07 квітня 2020 14:32
Гарант_1441_GR.rar
07 квітня 2020 14:32
відгук сир дог 140.PDF
07 квітня 2020 14:32
відгук сир дог 25 та 17.pdf
07 квітня 2020 14:32
Банківська ліцензія.rar
07 квітня 2020 14:32
ISO 22000 2007.pdf
07 квітня 2020 14:32
ISO 9001 2015.pdf
07 квітня 2020 14:32
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 8 680 857,80
UAH з ПДВ
8 680 857,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 12 055 617,90
UAH з ПДВ
12 055 617,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 15:23
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:23
Електронний підпис
07 квітня 2020 14:33
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
07 квітня 2020 14:33
працівники 2.pdf
07 квітня 2020 14:33
МТБ 1.pdf
07 квітня 2020 14:32
дозвіл.pdf
07 квітня 2020 14:32
договір 140 від 30.05.2017.pdf
07 квітня 2020 14:32
договір 17 (сир).pdf
07 квітня 2020 14:32
Довіреність Грицак.rar
07 квітня 2020 14:32
довідка по ст 17.pdf
07 квітня 2020 14:32
Гарант_1441_GR.rar
07 квітня 2020 14:32
відгук сир дог 140.PDF
07 квітня 2020 14:32
відгук сир дог 25 та 17.pdf
07 квітня 2020 14:32
Банківська ліцензія.rar
07 квітня 2020 14:32
ISO 22000 2007.pdf
07 квітня 2020 14:32
ISO 9001 2015.pdf
07 квітня 2020 14:32
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Публічні документи

06 квітня 2020 10:18
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:18
Електронний підпис
10 березня 2020 08:26
Електронний підпис
10 березня 2020 08:26
Електронний підпис
10 березня 2020 08:25
9.ЕБГ ПМП UA-2020-01-11-001634-c (1).zip
07 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:57
Пропозиція Сир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Очікує рішення 8 680 857,80
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 13:45

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 20:15
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
17 квітня 2020 20:15
Рішення сир.docx