Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення атестації робочих місць
Очікувана вартість
244 065,00 UAH
UA-2020-01-11-001435-c ● 528af6e29d454b448fa99ac2a884b82d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 244 065,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
14 січня 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 17:26 |
ТД_19-20_нова редакція.doc | |
14 січня 2020 17:26 |
Перелік змін.docx | |
14 січня 2020 17:26 |
Проект договір.docx | |
14 січня 2020 17:26 |
Проект договір.docx | |
14 січня 2020 17:26 |
ТД_19-20_з закресл. даними.doc | |
11 січня 2020 16:01 |
Оголошення.doc |
14 січня 2020 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2020 17:26 |
ТД_19-20_нова редакція.doc
|
|||
14 січня 2020 17:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 січня 2020 17:26 |
Проект договір.docx
|
|||
14 січня 2020 17:26 |
Проект договір.docx
|
|||
14 січня 2020 17:26 |
ТД_19-20_з закресл. даними.doc
|
|||
11 січня 2020 16:01 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт-висновок державної експертизи якості проведення атестації робочих місць за умовами праці
Дата подання: 13 січня 2020 17:34
Дата відповіді: 14 січня 2020 17:23
А, що це таке "акт-висновок державної експертизи якості проведення атестації робочих місць за умовами праці" відповідно до якого діючого законодавства це?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
залучення субпідрядників
Дата подання: 16 січня 2020 17:08
Дата відповіді: 17 січня 2020 15:02
Доброго дня чи передбачене залучення виконавцем субпідрядної організації?
Відповідь: Шановний потенційний надавач послуг! Уважно розглянувши запитання, повідомляємо, що розрахунки та відповідальність за виконання умов договору покладаються на Контрагента по договору, залучення субпідрядників умовами договору – не передбачається. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001435-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НДВП Екологія", Код ЄДРПОУ:32800226
Дата подання: 05 лютого 2020 14:11
вимога
Щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 16:05
тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо, що пропозиція учасника ТОВ "НДІ ПМ" повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Зокрема учасником зазначено аналогічний договір за результатами процедури UA-2017-05-24-001267-c, лот 4, відповідно якого інформація стосовно 13 робочих місць зазначена достовірна.
Додатково інформуємо, що пропозиція учасника ТОВ "НДІ ПМ" повною мірою відповідає умовам тендерної документації. Зокрема учасником зазначено аналогічний договір за результатами процедури UA-2017-05-24-001267-c, лот 4, відповідно якого інформація стосовно 13 робочих місць зазначена достовірна.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 19 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 180,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з проведення атестації робочих місць (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО" |
11 988,00
UAH з ПДВ
|
11 808,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НДІ ПМ" |
16 000,00
UAH з ПДВ
|
11 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НДВП Екологія" |
17 929,82
UAH з ПДВ
|
11 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державна установа"Лабораторний центр на залізничному транспорті Міністерства охорони здоров'я України" |
18 162,01
UAH з ПДВ
|
15 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Жмеринський відокремлений підрозділ Державної установи "Лабораторний центр на залізничному транспорті Міністерства охорони здоров'я України" |
16 601,28
UAH з ПДВ
|
16 601,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО" #32639930 |
Переможець |
11 808,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 17:34
|
Звіти про виконання договорів.doc | укладений |
12 січня 2021 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 17:53
|
20149.pdf | укладений |
24 лютого 2020 17:53
|