Яйця
Очікувана вартість
101 368,00 UAH
UA-2020-01-11-001181-c a71d4dd223904f1b8f1655ad800acb1f
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна

+380554675970 osvitatender@gmail.com

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 39002073
Місцезнаходження замовника: 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213
Контактна особа замовника: Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна
+380554675970
osvitatender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 101 368,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 013,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40547 кг
яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, Бериславський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-001181-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 15 січня 2020 00:10
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ
Замовником у тендерній документації встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції: «копії договору про надання ветеринарних послуг укладений з компетентною організацією (договір укладений між власником матеріально-технічної бази, тобто транспортних засобів, холодильного обладнання, складських приміщень та компетентною організацією)».
Дана умова є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» і позбавляє права взяти участь у даній процедурі закупівлі всім заінтересованим учасникам: якщо учасник орендує складські приміщення і транспортні засоби та використовує їх у своїй господарській діяльності, він вправі від свого імені укласти такий договір про надання ветеринарних послуг, тому незрозуміло чому даний договір, повинен бути підписаний саме між власником складських приміщень, транспортних засобів, холодильного обладнання та компетентною організацію.
До того ж, у власника складських приміщень та/або транспортних засобів, після укладення договору оренди майно, що є предметом цього договору вибуває з фактичного користування і переходить до орендаря. Тому взагалі немає ніякої необхідності саме власнику майна, який передав його у користування орендарю, укладати договір про надання ветеринарних послуг.
У разі, якщо учасник орендує складське приміщення у одного власника, а транспортні засоби у іншого, відповідно до даної умови тендерної документації, учасник, що виявив намір взяти участь у закупівлі, зобов’язаний звертатись до власників орендованого ним майна, для того щоб вони укладали вищевказаний договори про надання ветеринарних послуг.
Окрім того, Замовник передбачив у тендерній документації, що складські приміщення та транспортні засоби можуть бути як власними, так і орендованими, тобто, потенційно, участь у закупівлі можуть братиучасники, які не мають власних складських приміщень та транспортних засобів і використовують їх на договірних засадах.
До того ж звертаємо увагу Замовника, про те що відповідно до Закону України «Про ветеринарну медицину», предметом договору про надання ветеринарних послуг є надання послуг з дослідження продовольчої сировини та продуктів харчування і надання рекомендацій з подальшого використання даної сировини та харчових продуктів, що взагалі немає ніякого відношення до транспортних засобів, складських приміщень та холодильного обладнання та їх власників.
Тому, якщо Замовник має на меті пересвідчитись щодо відповідності запропонованого товару чинному санітарному законодавству, слід вимагати договір про надання ветеринарних послуг безпосередньо з самим учасником, який планує постачати Замовнику вказаний товар, а не з власником складських приміщень та транспортних засобів, який (у разі надання свого майна у користування інших суб’єктам на договірних підставах) може взагалі не мати жодного відношення до процедури закупівлі і до товару, який потрібно постачати Замовнику.
Просимо привести закупівлю у відповідність до чинного законодавтсва, прибравши дану дискримінаційну умову про те, що договір про надання ветеринарних послуг повинен бути підписаний саме з власником матеріально-технічної бази, тобто транспортних засобів, холодильного обладнання, складських приміщень та компетентною організацією.
Існує велика ймовірність про те, що Замовник, на етапі підготовки тендерної документації та оприлюднення процедури закупівлі на Веб-порталі Уповноваженого органу, вступив у змову з певними учасниками, в результаті встановивши дискримінаційні умови у тендерній документації для штучного звуження потенційного кола учасників, для проведення процедури закупівлі з наперед визначеним «своїм потенційним переможцем».
Така ситуація вже мала місце під час проведення процедур закупівель Відділом освіти Новокаховської міської ради, де тендерна документація містила аналогічні дискримінаційні умови, а учасниками були надані документи ФОП Гриненка Сергія Юрійовича. За допущеними порушеннями Відділом освіти Новокаховської міської ради вже проводяться перевірки правоохоронними органами.
У разі, якщо Замовник проігнорує дану вимогу, не приведе процедуру закупівлі до вимог чинного законодавства, не прибравши дискримінаційні умови, нами буде направлено відповідний лист для проведення моніторингу до Південного офісу Державної аудиторської служби України для встановлення факту порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель та притягнення відповідних посадових осіб Замовника до відповідальності. Також буде повідомлено правоохоронні органи для встановлення факту корупційних зв’язків між Замовником та учасником і притягнення всіх винних осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
16 січня 2020 10:26
Доброго дня. Зауваження враховані, вимога відкорегована.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001181-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 15 січня 2020 00:11
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ
Замовником у тендерній документації встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції: «на виконання ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» для потужностей, котрі провадять діяльність з харчовими продуктами, обов’язкова наявність системи НАССР, тому на виконання вимог Закону та з метою забезпечення поставки товарів належної якості та в належних умовах Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікат про проходження навчання власником потужностей (транспортних засобів, холодильного обладнання, складських приміщень), відповідно до вимог ISO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Дана умова є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» і позбавляє права взяти участь у даній процедурі закупівлі всім заінтересованим учасникам.
Учасник, що планує взяти участь у закупівлі, є оператором ринку, має зареєстровані потужності, які внесені у Державний реєстр відповідно до вимог чинного законодавства та, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», звернувся до компетентного органу з сертифікації систем управління державного підприємства та отримав Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідних категорій харчового ланцюгу, виданий на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Тому не зобов’язаний проходити ще додаткові навчання, вже маючи Сертифікат.
Просимо роз’яснити, які саме навчання має на увазі Замовник, чим керувався і на які нормативно – правові документи посилався Замовник, встановлюючи умову, щодо подання саме Сертифікату на проходження навчання власником потужності, а не самого Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів.
Доводимо до вашого відома, що Органи з Сертифікації та науково виробничі центри стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до норм чинного закодавства ВЗАГАЛІ НЕ ПРОВОДЯТЬ НІЯКИХ НАВЧАНЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ НЕ ВИДАЮТЬ СЕРТИФІКАТІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОХОДЖЕННЯ ТАКИХ НАВЧАНЬ.
Вищевказані органи можуть проводити відкриті семінари за різними програмами, і за результатами проведених семінарів можуть надати присутнім слухачам Сертифікати про те, що вони опанували програму семінару з певної теми. Але цей сертифікат у жодному разі не можна ототожнювати з сертифікатом про проходження навчання відповідно до вимог ISO 22000:2007, який вимагає Замовник.
І до того ж, сертифікат, який виданий власнику потужності не має ніякого відношення до безпосереднього учасника, який планує взяти участь у закупівлі.
Якщо замовник має на меті пересвідчитись про дотримання учасниками вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( у тому числі передбачених статтею 21 Закону) - єдиним документом, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) – є Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідних категорій харчового ланцюгу, виданий на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів, який учасники можуть подати у складі тендерних пропозицій.
Просимо привести закупівлю у відповідність до чинного законодавства, прибравши дану дискримінаційну умову стосовно подання учасниками «сертифікату про проходження навчання власником потужностей (транспортних засобів, холодильного обладнання, складських приміщень), відповідно до вимог ISO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Існує велика ймовірність про те, що Замовник, на етапі підготовки тендерної документації та оприлюднення процедури закупівлі на Веб-порталі Уповноваженого органу, вступив у змову з певними учасниками, в результаті встановивши дискримінаційні умови у тендерній документації для штучного звуження потенційного кола учасників, для проведення процедури закупівлі з наперед визначеним «своїм потенційним переможцем».
Така ситуація вже мала місце під час проведення процедур закупівель Відділом освіти Новокаховської міської ради, де тендерна документація містила аналогічні дискримінаційні умови, а учасниками були надані документи ФОП Гриненка Сергія Юрійовича. За допущеними порушеннями Відділом освіти Новокаховської міської ради вже проводяться перевірки правоохоронними органами.
У разі, якщо Замовник проігнорує дану вимогу, не приведе процедуру закупівлі до вимог чинного законодавства, не прибравши дискримінаційні умови, нами буде направлено відповідний лист для проведення моніторингу до Південного офісу Державної аудиторської служби України для встановлення факту порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель та притягнення відповідних посадових осіб Замовника до відповідальності. Також буде повідомлено правоохоронні органи для встановлення факту корупційних зв’язків між Замовником та учасником і притягнення всіх винних осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
16 січня 2020 10:25
Доброго дня. Зауваження враховані, вимога відкорегована.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001181-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 15 січня 2020 00:12
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ
Замовником у тендерній документації встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції «Копії підтверджуючих документів, щодо наявності транспортних засобів не менше двох одиниць(власних, орендованих, надання транспортних послуг, тощо)».
Дана умова є дискримінаційною, оскільки позбавляє права взяти участь учасникам, які мають лише один транспортний засіб.
Просимо привести закупівлю у відповідність до чинного законодавства, прибравши дану дискримінаційну умову стосовно наявності транспортних засобів не менше двох одиниць.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
16 січня 2020 10:25
Доброго дня. Дана вимога не є дискримінаційною, одним транспортним засобом Учасник не зможе повноцінно виконувати договір по поставці продуктів в 19 закладів.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-001181-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 16 січня 2020 11:45
ВИМОГА
Шановні члени тендерного комітету Замовника, напевно, ви не зрозуміли змісту попередньої вимоги. Такий документ не є Сертифікатом про проходження навчання. Це просто сертифікат про прослуховання теми семінару. СЕМІНАРИ - ЦЕ НЕ НАВЧАННЯ.
customer_decision: Вимога не задоволена
16 січня 2020 13:49
Семінар — форма групових занять з предмета або теми студентів вищих навчальних закладів, учнів школи тощо, що відбувається під керівництвом викладача(чів).

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Романенко Олександр Вікторович 99 340,15
UAH з ПДВ
99 340,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2020 11:15
sign.p7s
19 січня 2020 11:14
Яйца Романенко.pdf
19 січня 2020 11:14
сертиф.pdf
19 січня 2020 11:14
паспорт виписка.pdf
19 січня 2020 11:14
лист.pdf
19 січня 2020 11:14
Загальні по складу.pdf
19 січня 2020 11:14
довідка вартості.pdf
19 січня 2020 11:14
Дез обробка 13.01.20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романенко Олександр Вікторович
#2926815416
Переможець 99 340,15
UAH з ПДВ
21 січня 2020 14:58

Документи

21 січня 2020 14:58
ПРОТОКОЛ яйця.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Романенко Олександр Вікторович
#2926815416
99 340,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 14:58
ПРОТОКОЛ яйця.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір яйця.pdf укладений
31 січня 2020 14:35
sign.p7s укладений
19 лютого 2020 11:47
яйця.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 11:43
sign.p7s укладений
19 лютого 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до фінансування видатків
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку