Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
584 400,00 UAH
UA-2020-01-11-001079-c ● f59167b31af744c4928300d40e72735d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 584 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 584,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | за наявності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 14:20 |
Перелік змін-22.01.docx | |
22 січня 2020 14:20 |
ТД інтернет послуги-ЗМІНИ.doc | |
11 січня 2020 13:51 |
Проект договору-Додаток 6-заклади.docx | |
11 січня 2020 13:51 |
ТД інтернет послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення
Дата подання: 16 січня 2020 10:36
Дата відповіді: 16 січня 2020 16:25
Просимо пояснити вимогу до учасників закупівлі наявність номеру "0 800", "атестату відповідності доступу на захищений вузол", та вимогу мати сертифікованих спеціалістів з монтажу ВОЛЗ.
Відповідь: Доброго дня. На вашу вимогу повідомляємо:
1. Номери 0800 є багатоканальними, безкоштовними, та більш доступними для користувачів.
2. Наявності атестату відповідності доступу на захищений вузол передбачено п. 9 постанови КабМіну від 19 червня 2019 р. № 518 . «Державні органи отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту, через операторів, провайдерів телекомунікацій, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних із створеними комплексними системами захисту інформації з підтвердженою відповідністю, або через власні системи захищеного доступу до Інтернету із створеними комплексними системами захисту інформації з підтвердженою відповідністю.
3. Вимога щодо наявності сертифікованих спеціалістів з монтажу ВОЛЗ походить з необхідності підтвердження можливості якісного підключення і подальшого обслуговування послуги доступу до мережі Інтернет в повному обсязі з боку Операторів згідно умов закупівлі
1. Номери 0800 є багатоканальними, безкоштовними, та більш доступними для користувачів.
2. Наявності атестату відповідності доступу на захищений вузол передбачено п. 9 постанови КабМіну від 19 червня 2019 р. № 518 . «Державні органи отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту, через операторів, провайдерів телекомунікацій, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних із створеними комплексними системами захисту інформації з підтвердженою відповідністю, або через власні системи захищеного доступу до Інтернету із створеними комплексними системами захисту інформації з підтвердженою відповідністю.
3. Вимога щодо наявності сертифікованих спеціалістів з монтажу ВОЛЗ походить з необхідності підтвердження можливості якісного підключення і подальшого обслуговування послуги доступу до мережі Інтернет в повному обсязі з боку Операторів згідно умов закупівлі
Питання до тендеру
Дата подання: 17 січня 2020 09:11
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:18
1. Оскільки предмет закупівлі входить до Переліку кодів Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що визначають належність завдань, проектів (робіт) до сфери інформатизації (Національної програми інформатизації) просимо викласти техніко-економічне обґрунтування проекту інформатизації, яке направлялось Генеральному державному замовнику Національної програми Інформатизації, відповідно до Постанови КМУ від 31 серпня 1998 р. N 1352.
2. Просимо надати тлумачення «Максимальний час на відновлення», скорочення терміну «СЭ».
3. Просимо надати роз’яснення «Ціна пропозиції має бути: складена відповідно до чинних норм та стандартів», посилання на ці норми та стандарти.
4. Додати до критеріїв п.5 «Вимоги до учасників» додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» посилання на діючі нормативно-правові акти, згідно яких складено зазначені вимоги.
5. Як впливає власна НАЦІОНАЛЬНА оптоволоконна магістральна мережа на послуги з визначеними технічними та якісними характеристиками в межах району міста.
6. Поясніть вимогу: Учасник зобов’язується надати додаткову інформацію на вимогу Замовника.
7. Яким чином Послуга з доступу до мережі Інтернет повинна відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
8. Не тільки номери 0800 можуть бути багатоканальними, безкоштовними, та більш доступними для користувачів, що обмежує потенційних учасників для участі у закупівлі, також номери 0800 можуть бути платними, отже потрібно встановити характеристики до послуги звернення з технічних питань, а не вказувати конкретні номери телефонів.
9. Постанова Кабміну від 19 червня 2019 р. № 518 «Про затвердження Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури» не має п.9. Загальні вимоги, затверджені зазначеною постановою, визначають організаційно-методологічні, технічні та технологічні умови кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури, що є обов’язковими до виконання підприємствами, установами та організаціями, які відповідно до законодавства віднесені до об’єктів критичної інфраструктури (п.1 Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури). Яким чином заклади освіти Довгинцівського району визначено об’єктами критичної інфраструктури.
10. Умови, кількісні та якісні характеристики послуги визначено у пп. 2-4 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» та умовами проекту договору тому ваша відповідь «Вимога щодо наявності сертифікованих спеціалістів з монтажу ВОЛЗ походить з необхідності підтвердження можливості якісного підключення і подальшого обслуговування послуги доступу до мережі Інтернет в повному обсязі з боку Операторів згідно умов закупівлі» не зовсім зрозуміла. Просимо надати вичерпну відповідь на зазначене питання, та щодо відповідності вимоги нормативно-правовим актам України.
11. Предмет закупівлі ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів, Послуги з доступу до мережі Інтернет в закладах освіти Довгинцівського району, що мається на увазі у відповіді «підключення і подальше обслуговування послуги», яким чином можна обслуговувати послугу, якщо вона надається або не надається (можливо Ви мали на увазі обладнання, мережі Учасника та ін.).
12. В тендерній документації не вказано вид або тип підключення до мережі Інтернет, проте вказано «мати власну бригаду для усунення поривів волоконно-оптичного кабелю та заміну каналообразуючого обладнання», «не менше 2 (двох) сертифікованих спеціалістів з монтажу та вимірювання одномодових і багатомодових оптико-волоконних кабелів зв`язку (ВОЛЗ): прокладання, зварка, вимірювання, монтаж муфт (підтверджується завіреними копіями відповідних Сертифікатів) (у вигляді переліку) (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів)». Як Ви плануєте перевіряти що саме ці спеціалісти будуть задіяні у наданні послуги. Чим регламентована обов’язковість мати сертифікат спеціалістам з монтажу та вимірювання одномодових і багатомодових оптико-волоконних кабелів зв`язку (ВОЛЗ): прокладання, зварка, вимірювання, монтаж муфт. Навіщо організації, яка надає послуги до мережі Інтернет (з необхідними технічними і якісними характеристиками послуги) у відмінний від ВОЛЗ спосіб, мати таких спеціалістів. У разі необхідності надання послуги ВОЛЗ просимо надати посаду, прізвище та ініціали відповідальної особи/осіб за прийняття такого технічного рішення.
Враховуючи наведене, пропонуємо скорегувати тендерну документацію в частині дискримінаційних, суб’єктивних та штучних обмежень.
При відмові у задоволенні скарги та/або не надання відповідей, у визначений законодавством термін, будемо вживати заходи, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та іншими нормативно-правовими актами в цій сфері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Техніко-економічне обґрунтування проекту інформатизації буде направлено Генеральному державному замовнику Національної програми Інформатизації у випадку необхідності, після завершення періоду аукціону та визнання переможця процедури.
2. Максимальний час на відновлення -мається на увазі за який максимальний час повинно бути відновлення послуги у разі її відсутності
3. Щодо «Ціна пропозиції має бути: складена відповідно до чинних норм та стандартів» - до тендерної документації будуть внесені відповідні змін.
4. В додатку 2 до тендерної документації вказані нормативні акти на підставі яких складені технічні характеристики, додатково будуть внесені зміни до тендерної документації
5. Щодо власна оптоволоконна магістральна мережа на послуги з визначеними технічними та якісними характеристиками - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
6. Щодо вимоги надати додаткову інформацію на вимогу Замовника - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
7. Щодо відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
8. Щодо номеру 0800 - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
9. Постанова Кабміну від 19 червня 2019 р. № 518 «Про затвердження Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури» не має п.9. Загальні вимоги, затверджені зазначеною постановою, визначають організаційно-методологічні, технічні та технологічні умови кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури, що є обов’язковими до виконання підприємствами, установами та організаціями, які відповідно до законодавства віднесені до об’єктів критичної інфраструктури (п.1 Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури).
9. Яким чином заклади освіти Довгинцівського району визначено об’єктами критичної інфраструктури, - Згідно Указу призедента від 30 серпня 2017 року № 254/2017 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», введеного в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32»
П 5.б) врегулювати питання щодо заборони державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги (укладати договори) з доступу до мережі Інтернет у операторів (провайдерів) телекомунікацій, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації;
10. Послуга повинна бути надана за допомогою наземного каналу по волоконно-оптичному кабелю, тому у Учасника повинні бути відповідні фахівці які пройшли відповідне навчання.
11. Яким чином можна обслуговувати послугу, якщо вона надається або не надається (можливо Ви мали на увазі обладнання, мережі Учасника та ін.) - при наданні послуги Учасник повинен обслуговувати власну мережу за допомогою якої буде надаватись послуга (вчасно відновлювати послугу, замінювати обладнання, яке вийшло з ладу і т.д.)
12. Тип підключення до мережі Інтернет – наземний за допомогою волоконно-оптичного кабелю, тому Учасник повинен підтвердити, що в нього є відповідні фахівці.
2. Максимальний час на відновлення -мається на увазі за який максимальний час повинно бути відновлення послуги у разі її відсутності
3. Щодо «Ціна пропозиції має бути: складена відповідно до чинних норм та стандартів» - до тендерної документації будуть внесені відповідні змін.
4. В додатку 2 до тендерної документації вказані нормативні акти на підставі яких складені технічні характеристики, додатково будуть внесені зміни до тендерної документації
5. Щодо власна оптоволоконна магістральна мережа на послуги з визначеними технічними та якісними характеристиками - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
6. Щодо вимоги надати додаткову інформацію на вимогу Замовника - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
7. Щодо відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
8. Щодо номеру 0800 - будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
9. Постанова Кабміну від 19 червня 2019 р. № 518 «Про затвердження Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури» не має п.9. Загальні вимоги, затверджені зазначеною постановою, визначають організаційно-методологічні, технічні та технологічні умови кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури, що є обов’язковими до виконання підприємствами, установами та організаціями, які відповідно до законодавства віднесені до об’єктів критичної інфраструктури (п.1 Загальних вимог до кіберзахисту об’єктів критичної інфраструктури).
9. Яким чином заклади освіти Довгинцівського району визначено об’єктами критичної інфраструктури, - Згідно Указу призедента від 30 серпня 2017 року № 254/2017 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», введеного в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32»
П 5.б) врегулювати питання щодо заборони державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги (укладати договори) з доступу до мережі Інтернет у операторів (провайдерів) телекомунікацій, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації;
10. Послуга повинна бути надана за допомогою наземного каналу по волоконно-оптичному кабелю, тому у Учасника повинні бути відповідні фахівці які пройшли відповідне навчання.
11. Яким чином можна обслуговувати послугу, якщо вона надається або не надається (можливо Ви мали на увазі обладнання, мережі Учасника та ін.) - при наданні послуги Учасник повинен обслуговувати власну мережу за допомогою якої буде надаватись послуга (вчасно відновлювати послугу, замінювати обладнання, яке вийшло з ладу і т.д.)
12. Тип підключення до мережі Інтернет – наземний за допомогою волоконно-оптичного кабелю, тому Учасник повинен підтвердити, що в нього є відповідні фахівці.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Переможець |
583 550,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 12:28
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів абонента та зміни до розділу строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 14707430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 14707430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору до 31.03.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 14707430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 14707430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |