Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
440 036,71 UAH
UA-2020-01-11-000512-c 011ca8f1a3894f36bc5b2eb508907929
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченя Інна Іванівна

+380971487930 tiagun.ir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центр первинної медико-санітарної допомоги Іллінецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41007217
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., м Іллінці, вул. Вільшанська, 48
Контактна особа: Кравченя Інна Іванівна
+380971487930
tiagun.ir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель: 1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-11-29-000414-b за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-12-16-002531-b за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 11:30
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143662 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 січня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
Переможець 440 036,71
UAH з ПДВ
11 січня 2020 11:30

Документи

11 січня 2020 11:30
Електронний підпис
11 січня 2020 11:29
Scan 10 січ. 2020 р. (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 11:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ"
#41835359
440 036,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2020 11:30
Електронний підпис
11 січня 2020 11:29
Scan 10 січ. 2020 р. (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:43
Дод угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:28
Дод угода електрика 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 12:41
Scan 22 січ. 2020 р..pdf укладений
22 січня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Сума договору залишається 440036.71 грн. Обсяг закупівлі 134789 кВт*год. Більш детально в додатковій угоді. Пункт зменшення обсягів закупівлі вибрано для того щоб мати технічну можливість внести зміни в специфікацію
Номер договору про закупівлю: ІЛ-133600
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору становить 440 034,63 грн з ПДВ. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: ІЛ-133600
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Електрична енергія 134715 кВт*год 3,25
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 440 034,63
UAH (в тому числі ПДВ 73 339,10 UAH)