Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка»
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000327-c 7a9fa697123a4106b81449d8bd194d56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380442388017
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 13:40
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,28%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 3.3. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту (актів) приймання-передачі виконаних робіт, який (які) повинен повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до законодавства України, за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 10:39
Тендерна документація.pdf
11 січня 2020 10:39
Проект договору(Додаток 5)РПроектиМонтажПТКС.pdf
11 січня 2020 10:39
Додаток 4 до тендерної документації.rar
11 січня 2020 10:39
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000041 ● 061f4aba26bc43d4b595ae6982345872
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 09:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2020 № 12
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-11-000327-c 11.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-10 17:02:43

Запит про надання пояснень

Чому предмет закупівлі визначено Замовником за ДК 021:2015: 71320000-7 як роботи, при тому, що згідно з оголошенням та тендерною документацією здійснюється закупівля послуг з інженерного проектування?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-13 09:57:30

Надання відповіді на Ваш запит

Предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування. Наш предмет закупівлі це проектування, а саме: Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка».
Відповідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предметом договору є Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка», які здійснюються до правил будівельного підряду.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.20216 № 454 (далі- Порядок)
Згідно з Розділом ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об’єкт будівництва-це будинок, будівлі, споруди будь-якого призначення їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Тож проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт".
Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з чого чітко видно, що проектування – це роботи.
В той же час, «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015» не містить таких категорій робіт як інженерне проектування.
У зв’язку з чим ми повинні були застосувати код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування, як такий що найбільше відповідає нашому предмету закупівлі.
В даному випадку визначальною є норма Закону України «Про публічні закупівлі», а не «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015», яким не охоплено всі можливі предмети закупівлі.
Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закуповуються роботи з виготовлення робочих проектів (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник»), в особі директора Козубського Віталія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрНДІагропроект» (надалі – «Виконавець»), в особі директора Галібаренка Миколи Федоровича, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом іменовані як «Сторони», у відповідності до Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати проведення моніторингу від 21 лютого2020 року, уклали цю Додаткову угоду до Договору №4782 виготовлення робочих проектів по об’єкту «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронного квитка» від 19 лютого 2020 (далі – «Договір») про наступне: 1. Сторони, з моменту підписання цієї Додаткової угоди, за взаємною згодою домовились достроково припинити дію Договору. 2. Сторони підтверджують, що з дати підписання Договору до дати припинення його дії, Сторонами не вживалось жодних дій, спрямованих на його виконання. 3. Виконавець підтверджує відсутність будь-яких претензій до Замовника, пов’язаних з укладенням та достроковим припиненням дії (розірванням) Договору . 4. Цю угоду складено в 2 (двох) аутентичних примірниках, по 1 (одному) для кожної із Сторін. 5. Ця угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.

2020-02-26 09:50:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект 3 800 000,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 3 875 000,00
UAH з ПДВ
3 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 18:34
Електронний підпис
28 січня 2020 18:30
Довідка 90 днів.pdf
26 січня 2020 21:05
Електронний підпис
26 січня 2020 20:52
18.Сертифікати.pdf
26 січня 2020 20:52
22.ЦПД.pdf
26 січня 2020 20:52
24.Трудова книжка Шум..pdf
26 січня 2020 20:52
8. Довідка 90 днів.pdf
26 січня 2020 20:52
16. Накази.pdf
26 січня 2020 20:52
17.Штатний розклад.pdf
26 січня 2020 20:51
19.Довідки з банку.zip

Публічні документи

24 січня 2020 14:14
Електронний підпис
24 січня 2020 14:06
Статут з описом.pdf
24 січня 2020 14:06
Наказ Ширін В.Р..pdf
24 січня 2020 14:06
Гарантія.rar
24 січня 2020 14:06
Довідка довкілля.pdf
24 січня 2020 14:06
Додаток 6.pdf
24 січня 2020 14:06
Додаток 3.pdf
24 січня 2020 14:06
Додаток 2.rar
24 січня 2020 14:06
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект
#38927926
Переможець 3 800 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект
#38927926
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 09:53
додаткова угода 4782.pdf укладений
26 лютого 2020 09:53
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 15:26
договір №4782 від 19.02.2020 _ УкрНДІагропроект _ 3800 т. грн _ ч.3.pdf укладений
19 лютого 2020 15:23
договір №4782 від 19.02.2020 _ УкрНДІагропроект _ 3800 т. грн _ ч.2.pdf укладений
19 лютого 2020 15:23
договір №4782 від 19.02.2020 _ УкрНДІагропроект _ 3800 т. грн _ ч.1.pdf укладений
19 лютого 2020 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У відповідності до Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати проведення моніторингу від 21 лютого 2020 року,