Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Сіренко Сергій Анатолійович 380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,28% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 3.3. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту (актів) приймання-передачі виконаних робіт, який (які) повинен повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до законодавства України, за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 10:39 |
Тендерна документація.pdf | |
11 січня 2020 10:39 |
Проект договору(Додаток 5)РПроектиМонтажПТКС.pdf | |
11 січня 2020 10:39 |
Додаток 4 до тендерної документації.rar | |
11 січня 2020 10:39 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000041 ● 061f4aba26bc43d4b595ae6982345872
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 12
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-11-000327-c 11.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-10 17:02:43
Запит про надання пояснень
Чому предмет закупівлі визначено Замовником за ДК 021:2015: 71320000-7 як роботи, при тому, що згідно з оголошенням та тендерною документацією здійснюється закупівля послуг з інженерного проектування?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-13 09:57:30
Надання відповіді на Ваш запит
Предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування. Наш предмет закупівлі це проектування, а саме: Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка».
Відповідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предметом договору є Виготовлення робочих проектів на «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронноквитка», які здійснюються до правил будівельного підряду.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.20216 № 454 (далі- Порядок)
Згідно з Розділом ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об’єкт будівництва-це будинок, будівлі, споруди будь-якого призначення їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Тож проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" ДБН А.2.2.-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт".
Як вбачається із Порядку, при визначенні предмета закупівлі робіт в першу чергу потрібно користуватися пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з чого чітко видно, що проектування – це роботи.
В той же час, «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015» не містить таких категорій робіт як інженерне проектування.
У зв’язку з чим ми повинні були застосувати код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 послуги з інженерного проектування, як такий що найбільше відповідає нашому предмету закупівлі.
В даному випадку визначальною є норма Закону України «Про публічні закупівлі», а не «Єдиний закупівельний словник. ДК 021:2015», яким не охоплено всі можливі предмети закупівлі.
Замовником обрано код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» тільки у зв’язку з відсутністю у цьому класифікаторі коду по роботах з проектування. Це є недоліками класифікатора. При цьому, жодних роз’яснень по застосуванню кодів класифікатора у законодавстві немає. Замовник змушений був обрати максимально наближений до предмета закупівлі код. Оскільки закуповуються роботи з виготовлення робочих проектів (що також чітко видно з предмета цієї закупівлі), Замовником було обрано послуги з проектування. Зазначаємо, що у класифікаторі ДК 021:2015 (CPV) відсутній будь-який інший код по роботах, який би був наближений до робіт з проектування. Окрім цього, з електронної форми оголошення, з назви предмета закупівлі та тендерної документації на цю закупівлю чітко видно, що ця закупівля є закупівлею робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник»), в особі директора Козубського Віталія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «УкрНДІагропроект» (надалі – «Виконавець»), в особі директора Галібаренка Миколи Федоровича, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом іменовані як «Сторони», у відповідності до Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати проведення моніторингу від 21 лютого2020 року, уклали цю Додаткову угоду до Договору №4782 виготовлення робочих проектів по об’єкту «Монтаж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) у вестибюлях станцій КП «Київського метрополітену» для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, забезпечення розповсюдження та поповнення єдиного електронного квитка» від 19 лютого 2020 (далі – «Договір») про наступне: 1. Сторони, з моменту підписання цієї Додаткової угоди, за взаємною згодою домовились достроково припинити дію Договору. 2. Сторони підтверджують, що з дати підписання Договору до дати припинення його дії, Сторонами не вживалось жодних дій, спрямованих на його виконання. 3. Виконавець підтверджує відсутність будь-яких претензій до Замовника, пов’язаних з укладенням та достроковим припиненням дії (розірванням) Договору . 4. Цю угоду складено в 2 (двох) аутентичних примірниках, по 1 (одному) для кожної із Сторін. 5. Ця угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.
2020-02-26 09:50:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
3 875 000,00
UAH з ПДВ
|
3 875 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю УкрНДІагропроект #38927926 |
Переможець |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 09:53
|
додаткова угода 4782.pdf | укладений |
26 лютого 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 15:26
|
договір №4782 від 19.02.2020 _ УкрНДІагропроект _ 3800 т. грн _ ч.3.pdf | укладений |
19 лютого 2020 15:23
|
договір №4782 від 19.02.2020 _ УкрНДІагропроект _ 3800 т. грн _ ч.2.pdf | укладений |
19 лютого 2020 15:23
|
договір №4782 від 19.02.2020 _ УкрНДІагропроект _ 3800 т. грн _ ч.1.pdf | укладений |
19 лютого 2020 15:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 лютого 2020 — 28 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У відповідності до Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати проведення моніторингу від 21 лютого 2020 року, |