Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
634 918,08 UAH
UA-2020-01-11-000281-b e72227b952e24e66a98deb906e9cecb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 634 918,08 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 62 964,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 600,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 січня 2020 11:33
Закінчення: 28 січня 2020 12:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 62 937,00
UAH з ПДВ
61 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 62 932,00
UAH з ПДВ
61 857,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 62 025,00
UAH з ПДВ
61 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 12:49
Електронний підпис
27 січня 2020 12:49
Проект договора.pdf
27 січня 2020 12:49
Технічне завдання.pdf
27 січня 2020 12:49
Статут Вайстек.pdf

Публічні документи

26 січня 2020 13:24
Електронний підпис
26 січня 2020 13:23
ЦП Лот 1.pdf
26 січня 2020 13:23
ТЗ Лот 1.pdf
26 січня 2020 13:23
Реєстр ЦСО.pdf
26 січня 2020 13:23
Протокол_Наказ.pdf
26 січня 2020 13:23
досвід.pdf
26 січня 2020 13:23
Договір Фактор Тек.pdf
26 січня 2020 13:23
Договір Еквайр.pdf
26 січня 2020 13:23
Дог Мальва.pdf
26 січня 2020 13:23
Довкілля.pdf
26 січня 2020 13:23
Відом про юр особу.pdf
26 січня 2020 13:23
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"
#34771920
Відхилено 61 044,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:21
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
Переможець 61 425,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
61 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:27
Ду 1 20130 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:27
Повідомлення Хмельницький (1).docx зміни до договору
31 грудня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 17:21
2020-02-18 УЗ_ЦЛ_20130_Ю СПЕККР.PDF укладений
19 лютого 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору:внесення змін до пунктів 2.1, 2.6, 13.1, 14.2, 15.9,18.1, Додатку №1 Договору, Додаток №2 Договору, внесення змін до розділу 24 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» 13. Номер додаткової угоди УЗ/ЦЛ-20130/Ю/ду1 14. Сума договору післявнесеннязмін73 635,00з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20130/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20130/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML