Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 000000, 0000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 18:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
11 січня 2020 13:48 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000020 ● 487b1d132e36439d829f1ab3e010b057
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-01-11-000191-b, 11.01.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 22:59:53
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 13950829,27 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000191-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: необхідно надати документальне обґрунтування підстав укладення додаткових угод №2 від 26.08.2020, №3 від 26.08.2020 по зміні ціни.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-07 15:02:52
лист-пояснення
Електропостачальник ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» постачає електроенергію, в тому числі, як постачальник універсальної послуги, за цінами, що формуються ним відповідно до методики (порядку), затвердженої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) на виконання вимог п. 3.1.5 та п. 3.2.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії. На сайті ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» визначено зміну ціни на універсальні послуги для малих непобутових споживачів (бюджетних установ) розраховану відповідно до Порядку формування цін на універсальні послуги, затвердженного Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р № 1177. https://yasno.com.ua/business/b2b-tariffs. На підставі цих обставин було укладення додаткових угод №2 від 26.08.2020, №3 від 26.08.2020 по зміну ціни. Додаємо визначення ціни с сайта ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ»: ДнЕП_Структура ціни на універсальну послугу_з серпня, ДнЕП_Структура ціни на універсальну послугу ІІІ квартал
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-12 16:00:27
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 13950829,27 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000191-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: яким документом визначений перелік із 57 об'єктів, які відповідно до пункту 2.2 договору є місцем поставки товару «51000, Україна, Дніпропетровська обл., Новомосковський район, смт. Гвардійське, смт. Черкаське (згідно переліку 57 об'єктів)»?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Документом, визначений перелік із 57 об'єктів, які відповідно до пункту 2.2 договору є місцем поставки товару «51000, Україна, Дніпропетровська обл., Новомосковський район, смт. Гвардійське, смт. Черкаське (згідно переліку 57 об'єктів)» є заява-приєднання до договору постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, яка надається замовником для укладання договору. 57 об'єктів – це 57 засобів обліку, які є розрахунковими для розрахунку споживання електричної енергії, показники яких контролює ОСР.
2020-10-22 16:56:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
26 серпня 2020 16:52
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:49
|
00000000 | укладений |
26 серпня 2020 16:44
|
000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:38
|
00000000 | укладений |
29 квітня 2020 17:13
|
000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
29 квітня 2020 17:11
|
00000000 | укладений |
20 січня 2020 09:26
|
0000000 | зміни до договору |
20 січня 2020 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |